Meikkaus Mikä on paras meikinkiinnityssuihke?

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Oon jo kauan meinannu hankkia meikinkiinnityssuihkeen, koska ärsyttää kun huulipuna leviää aina ties minne D: Minkä merkkisiä te ootte käyttäny ja mitkä on hyviä?
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,136
Reaktioarvo
5,462
Oon käyttänyt vaan sitä e.l.f meikiniiinkityssuihketta ja se on ollut ihan hyvä ainakin meikkivoiteen pysyvyyden kannalta.
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
mä oon ymmärtäny niin, et joillain meikinkiinnityssuihke toimii ja joillain ei D: mut kantsii se tottakai testata jos ei siis tiedä toimiiko itselle

mä oon todennu urban decayn all nighterin parhaimmaks, ainaki sitä oon eniten käyttäny. oon käyttäny myös macin fix+ ja smashboxin primer water (jota voi käyttää sekä primerina että kiinnitykseen, niin kuin fix+), ja nekin oli ihan hyviä
 

Hattara

Yliajattelija
Liittynyt
16.7.2021
Viestejä
11
Reaktioarvo
11
Mulla on Loreal Parisin Infaillible Magic Setting Spray ja kesti 23 asteisen helteen meikkipohjalla ja kaikella :”D On nimensä veroinen!
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,136
Reaktioarvo
5,462
Ostin nyt jotain essencen meikinkiinnityssuihketta ja sekin toimii ihan hyvin, ainakin tämän muutaman päivän testailun perusteella. Maksoi joku 3,50€, eli testaaminen ei vie vararikkoon vaikka tuotteeseen pettyisikin.
 
Ylös Pohja