Aihe vapaa Mikä on tuo arkisto?

varasija

Ylläpito
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
364
Reaktioarvo
593
Miten ne keskustelut valitaan arkistoon? Ja kuka ne valitsee ja millä perustein? Ois kiva, että niitä vois jotenkin ehdottaa tms. tai muuten valita yhdessä. @varasija
Olen kirjanmerkinnyt vanhoja keskusteluja, joiden uskon olevan hyödyllisiä monille ihmisille esimerkiksi vierailijoille. Olisi sääli kadottaa näitä keskusteluja sivulle 20.

Saatte ja toivon teidän ehdottavan keskusteluja arkistoitavaksi. Tällä hetkellä siellä on vain itseni kirjanmerkitsemiä keskusteluja, mutta toivottavasti ei pitkään.
 
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
307
Reaktioarvo
566
Olen kirjanmerkinnyt vanhoja keskusteluja, joiden uskon olevan hyödyllisiä monille ihmisille esimerkiksi vierailijoille. Olisi sääli kadottaa näitä keskusteluja sivulle 20.

Saatte ja toivon teidän ehdottavan keskusteluja arkistoitavaksi. Tällä hetkellä siellä on vain itseni kirjanmerkitsemiä keskusteluja, mutta toivottavasti ei pitkään.
Mun mielestä tuo on tosi hyvä idea ja oon ilonen, että oon itekkin alottanut muutaman sinne päätyneistä keskusteluista :)
Toimiiko tää ehdottaminen Palaute & kehitysideat alla? Voisiko esim. uutisiin laittaa jonkun ilmoituksen tästä koko arkistohommasta, että ihmiset tietää miten se toimii? Palaute & kehitysideoihin voisi myös tehdä oman yläosaan kiinnitetyn keskustelun arkistointipyynnöille. Tää on vaan mun hahmotelmaa, joten kommentoikaa ja parannelkaa, kiitos!
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Mietin, voisiko myös tulla kyseeseen kiinnittää tuonne tai jollekin muulle näkyvälle paikalle esim. mielenterveyteen liittyviä tukiresursseja, kuten auttavia puhelinnumeroja jne.? Vähän samalla tavalla kuin demissäkin oli se 'Apu on lähellä'. Olen pari kertaa jo nähnyt täällä sellaisia tilanteita, että joku tuollainen apu olisi luultavasti ollut tarpeen.
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Mietin, voisiko myös tulla kyseeseen kiinnittää tuonne tai jollekin muulle näkyvälle paikalle esim. mielenterveyteen liittyviä tukiresursseja, kuten auttavia puhelinnumeroja jne.? Vähän samalla tavalla kuin demissäkin oli se 'Apu on lähellä'. Olen pari kertaa jo nähnyt täällä sellaisia tilanteita, että joku tuollainen apu olisi luultavasti ollut tarpeen.
Tää on hyvä idea
 

varasija

Ylläpito
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
364
Reaktioarvo
593
Mietin, voisiko myös tulla kyseeseen kiinnittää tuonne tai jollekin muulle näkyvälle paikalle esim. mielenterveyteen liittyviä tukiresursseja, kuten auttavia puhelinnumeroja jne.? Vähän samalla tavalla kuin demissäkin oli se 'Apu on lähellä'. Olen pari kertaa jo nähnyt täällä sellaisia tilanteita, että joku tuollainen apu olisi luultavasti ollut tarpeen.
Heti kun sellainen tehdään.
 
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
307
Reaktioarvo
566
Mietin, voisiko myös tulla kyseeseen kiinnittää tuonne tai jollekin muulle näkyvälle paikalle esim. mielenterveyteen liittyviä tukiresursseja, kuten auttavia puhelinnumeroja jne.? Vähän samalla tavalla kuin demissäkin oli se 'Apu on lähellä'. Olen pari kertaa jo nähnyt täällä sellaisia tilanteita, että joku tuollainen apu olisi luultavasti ollut tarpeen.
Aloin just tekemään tämmöstä
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Ylös Pohja