Aihe vapaa Mikä v*tuttaa juuri nyt? Tule kertomaan!

Freya

Sensei
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
476
Reaktioarvo
505
Hirveä kiire opintojen ja muun kanssa (iltaan asti luentoja jes) ja Wolt toimitti ruuat väärälle ovelle pari tuntia sitten. Eivätkä koskaan vastanneet Woltista, mutta rahat toki veivät.
Söin sitten salaatinlehtiä ja tomaattia kiireessä, nam nam!

Sana on vapaa.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,143
Reaktioarvo
5,464
Se, että täällä pyörii TAAS jotain saatanan Jehovan todistajia soittelemassa kaikkien ovikelloja läpi. Tekisi mieli avata ovi, ottaa ne jeesustelupaperit ja pyyhkiä niillä perseensä. Nuo kun eivät tunnu ymmärtävän sanaa "ei", jos vahingossa sen oven erehtyy avaamaan (ja tätä virhettähän en tällä kertaa tee).
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Haluan tänään uimahalliin, mutta en voi mennä kun sinne tarvii jonkun opiskelijatodistuksen enkä vielä oo hankkinu sellasta.. ei ne nyt varmaan ovelta käännyttäis vaikka menisinkin ilman (viimeks pääsin uimaan), mut silti tulis varmaan itelle sellanen kiusallinen olo D: Ainakin jos sattuu sama kassahenkilö niin sit muuten tuntus kiusalliselta, että öh, ei miulla tälläkään kertaa oo mitään todistusta. Ärsyttää myös kun on ollu pitkä päivä ja olo on sellanen todella voimaton. P.s. tuo sun tilanne kuulostaa inhottavalta, tsemppiä luentoihin ja toivottavasti saat vielä ne rahat takas D:!
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,143
Reaktioarvo
5,464
Se, että täällä pyörii TAAS jotain saatanan Jehovan todistajia soittelemassa kaikkien ovikelloja läpi. Tekisi mieli avata ovi, ottaa ne jeesustelupaperit ja pyyhkiä niillä perseensä. Nuo kun eivät tunnu ymmärtävän sanaa "ei", jos vahingossa sen oven erehtyy avaamaan (ja tätä virhettähän en tällä kertaa tee).
Sekin vituttaa, että niskat ovat ihan pirun kipeät. Olen näemmä taas nukkunut jossakin mystisessä asennossa.
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Haluan tänään uimahalliin, mutta en voi mennä kun sinne tarvii jonkun opiskelijatodistuksen enkä vielä oo hankkinu sellasta.. ei ne nyt varmaan ovelta käännyttäis vaikka menisinkin ilman (viimeks pääsin uimaan), mut silti tulis varmaan itelle sellanen kiusallinen olo D: Ainakin jos sattuu sama kassahenkilö niin sit muuten tuntus kiusalliselta, että öh, ei miulla tälläkään kertaa oo mitään todistusta. Ärsyttää myös kun on ollu pitkä päivä ja olo on sellanen todella voimaton. P.s. tuo sun tilanne kuulostaa inhottavalta, tsemppiä luentoihin ja toivottavasti saat vielä ne rahat takas D:!
Vituttaa kans kaikki fyysiset asiat, kuten olkapäiden voimakas paukahtelu ja mahakipu D:
 

ohojelma

Lohduton lohduttaja
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
136
Reaktioarvo
126
Vituttaa aivan törkeesti yhden "kaverin" pelkkä olemassaolo. Oikeesti hän on niin kaksnaamanen ihiminen, ärsyttää tyyliin jokaista meiän luokkalaista ja joka toinen haluais heittää hänet kaivoon, minä ensimmäisenä.
Tyyppi on eronnut on-off suhteestaan toissapäivänä (ja puhunut tästä kumppanista kuinka se liimautuu liikaa häneen kiinni, puhunu paskaa.) ja on nyt iskeny silmänsä tyyppiin, josta on tykännyt ennenkin, ja on ihan sairaan läpinäkyvä siinä. Niinku mitääää?
Aiemmin (muutama vuosi sitten) hän vaan lyöttäyty mun ja mun bestiksen seuraan ja näin rikko meiän tiiviin kaveriporukan, koska jo sillon pari tyyppiä ei hänestä tykännyt. Tää "kaveri" kans haluaa aina kaiken huomion itseensä ja arggggggggh mitä kaikkee muuta. Onneksi nyt taitaa vähän erkaantua meistä ku oon nyt muutaman päivän huomaamattomasti vältellyt tätä.. Huoh
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,833
Reaktioarvo
2,892
Kiitos kysymästä! Tässä juuri tälläkin hetkellä vittuunnun noista kolmesta vitun sankarista jotka tuntuu olevan sellaisia tapauksia että ei tule lähtemään mun mielestä koskaan (tumppi, noel ja liam). Semmonen vitun holy trinity että. Alan oikeasti kohta itkemään :D oikeastaan itkin jo äsken kun sain jonku vitu kohtauksen siitä kun pelkästään kuuntelin stop crying your heart out ja luin youtube-kommentteja siitä kuinka "noel on niin lahjakas biisinkirjottaja" ja en tiedä miks se aktivoi jonku vitun panic moodin taas mussa mutta joo itkuksihan se meni. Totta kai mua vituttaa kaikki muutkin ihastukseni, totta vitussa, mutta tuo vitun kolmikko on kyllä sellanen että ihan oikeasti en enää tiedä mitä teen :D jotenki vaa kaikki muistuttaa Gallaghereista koska tää on nyt ollut tämmöstä saatanaa tässä jonkun aikaa koko ajan enkä vaan pysty pääsemään tästä mihinkään. Must tuntuu et noilla on joku ihme mystinen vaikutus muhun, en osaa oikeen selittää sitä mutta sekoon täysin sekä noelista että liamista. Tumppi sit taas on, noh, se on ollu niin pitkään ja olin silloin niin sekasin siitäkin että jotenkin tää nyt vaan sattuu niin saatanasti ku en vieläkään oo yli siitä. Noiden lisäks oon saatanan väsynyt ku en oo nukkunu kunnolla varmaan viikkoon. Siis oikeesti, viikko on ihan helvetin pitkä aika nukkua joka ikinen yö huonosti, liian vähän ja muutenki levottomasti, painajaisia nähden ja sitä rataa. Ja mistä vetoa että koko tää nukkumispelleilykin johtuu noelist ja liamist, oon varmaa koko ajan jossai vitu hälytystilassa niin ei ihmekään ettei nukkuminen onnistu. Sit jos yrittää nukkuu päiväunia ni ei saatana sekään auta ku silti oot ihan väsyny senkin jälkeen. Siis tänään aamulla must tuntu ekaa kertaa pitkään aikaan edes vähän levänneeltä mutta se karis kyllä nopeesti ja oon ollu tässä nyt melkein koko päivän taas ihan helvetin väsyny ja muutenki loppu tähän kaikkeen xd

Kun ihan oikeasti, rakastumiset on tarpeeks raskaita ja kuluttavia ja raastavia ja viiltäviä jo normaalistikin, niin sit tälleen ku ei oo nukkunu viikkoon kunnolla niin.... Mä en enää edes tiedä mitä vittua pitäs sanoa :Dd muutenki en kestä vaan olla yksin näiden tunteiden kanssa aina vaan, lmao en oo yhteyksis juurikaan kehenkään kaveriini ja must tuntuu niiku oisin täysin yksin tän kaiken kanssa. Ja mua pelottaa ihan helvetisti mut toisaalta pelottais jutella frendeillekään koska mun kokemus on se et aina ku puhun niille mitää ihastuksist ni niiden kommentit saa mut vaa itkee ja no muutenki en jaksa puhuu niille. Joo en tiiä haluisin vaa nukkuu, en jaksa enää tätä oloa, vittu koko ajan pelkkää tuskaa ja ahistusta ja kipua. Ehkä meen vaa nukkuu tällee aikasin lmao. Emt piti käydä suihkussa tänään mut taidan olla liian väsyny yhtään mihinkään. Oikeest tuntuu että kuolen tähän väsymyksee koht :D joo vittu hieno viesti taas mutta iha vitu sama. Olishan tämän ehkä lyhyemminkin voinu kirjottaa mutta enpä osannut.
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
712
Reaktioarvo
820
En löydä asuntoa, kissa huutaa, koira paskansi aamulla lattialle, täällä lymyilee toista päivää pelottava hämähäkki.
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
tietynlaiset ihmiset, siis aivan saatanasti vituttaa

ihmiset, jotka luulee olevansa itte kaikkien/edes yhden ihmisen yläpuolella niinku ........ älkää ny jaksako :D

ihmiset, jotka on sillee "ynnynnyy sanot olevasi suvaitsevainen mut oot oikeesti tosi suvaitsematon" - on siis yhtäkkiä suvaitsematon, koska on samaa mieltä christoffer strandbergin kans siitä, että on vaan todella outoa et päivi räsänen oli masked singerissä. niin, ihminen, joka paskoo seksuaalivähemmistöjen päälle ja basically toivoo, et ihmiset synnyttää raiskaajien lapset. sure, ME jotka kritisoimme olemmekin niitä hirveitä ihmisiä. haistakaa oikeesti vittu kaikki päivi räsäsen puolustelijat.

ihmiset, jotka ei usko uhria. esim. tapaus miisa nuorgam ja sami hedberg - hei oikeesti :D kun mä luin tästä, niin mä olin heti 200% miisan puolella ja oon aina uhrin puolella. sami hedbergistä nyt varsinkin noi jutut on helppo uskoa, siis kattokaa vaikka jotain sen stand up esityksiä ni kyllä näette itsekin. mä oon aina ihmetelly, et joku asia mua siin häiritsee ja nyt se selkis. joistai ihmisistä vaan näkee, että ne on mätiä. tässäkin asiassa haistakaa vittu kaikki hedbergin ja muiden ahdistelijoiden/raiskaajien/ynnä muiden paskojen puolustelijat.

tällä hetkellä ei tuu muita asioita mieleen, mut enköhän keksi myöhemmin. HUH. tulipa kevyt olo, kiitos kun sain avautua!
 

Freya

Sensei
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
476
Reaktioarvo
505
Montaa ihmistä tuntuu valitettavasti vituttavan jokin. :(
Voin samaistua kyllä moneen, ihmiset, koulu ja elämä vituttaa noin yleisesti.
Kiitos teille ihanille myös tsempeistä, toivotaan että loppuviikko on parempi<3 (ei se kyllä vaikuta olevan)
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
tietynlaiset ihmiset, siis aivan saatanasti vituttaa

ihmiset, jotka luulee olevansa itte kaikkien/edes yhden ihmisen yläpuolella niinku ........ älkää ny jaksako :D

ihmiset, jotka on sillee "ynnynnyy sanot olevasi suvaitsevainen mut oot oikeesti tosi suvaitsematon" - on siis yhtäkkiä suvaitsematon, koska on samaa mieltä christoffer strandbergin kans siitä, että on vaan todella outoa et päivi räsänen oli masked singerissä. niin, ihminen, joka paskoo seksuaalivähemmistöjen päälle ja basically toivoo, et ihmiset synnyttää raiskaajien lapset. sure, ME jotka kritisoimme olemmekin niitä hirveitä ihmisiä. haistakaa oikeesti vittu kaikki päivi räsäsen puolustelijat.

ihmiset, jotka ei usko uhria. esim. tapaus miisa nuorgam ja sami hedberg - hei oikeesti :D kun mä luin tästä, niin mä olin heti 200% miisan puolella ja oon aina uhrin puolella. sami hedbergistä nyt varsinkin noi jutut on helppo uskoa, siis kattokaa vaikka jotain sen stand up esityksiä ni kyllä näette itsekin. mä oon aina ihmetelly, et joku asia mua siin häiritsee ja nyt se selkis. joistai ihmisistä vaan näkee, että ne on mätiä. tässäkin asiassa haistakaa vittu kaikki hedbergin ja muiden ahdistelijoiden/raiskaajien/ynnä muiden paskojen puolustelijat.

tällä hetkellä ei tuu muita asioita mieleen, mut enköhän keksi myöhemmin. HUH. tulipa kevyt olo, kiitos kun sain avautua!
Oikeesti voin niin samaistua näihin kaikkiin, en kestä D:!
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,689
Reaktioarvo
1,624
Koronarokotuksen sivuvaikutukset. Eli esim. se, kun väsyttää niin paljon, että on vaikeeta saada aikaseks juur mitään.
(Noh, onneks tää ei oo sentään niin paha kuin mitä itse tauti olis voinut olla. Ärsyttävää vaan, mutta ei maata kaatavaa.)
 

Mikael88

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
201
Reaktioarvo
247
Korona ja että joutuu olemaan liian paljon niin yksin eikä ole kavereita joihin pitäisi yhteyttä tai joiden kanssa tekisi jotain, myöskin vanhemmat pitää välillä pinnaa liian kireällä kun pitäisi aina tulla ja mennä niinkuin he haluaisivat..sekä unirytmi tahtoo olla hieman sekaisin kun en saa nukuttua yötä kunnolla.
 
Viimeksi muokattu:

Freya

Sensei
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
476
Reaktioarvo
505
Ai että kun v*tuttaa tänään, hyvä jossei enemmän kuin eilen!
Sisarukset myös best.
 

kuljeskelija

Matkalla
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
888
Reaktioarvo
861
-historian essee
-lihakset kipeenä
- saan nykyään helposti jonkin sortin dysforiakohtauksia jollon mun tekis mieli vaan leikata hiukset ihan lyhyiks ja mieluiten kadota ja syntyä uudelleen miehen kehoon.
 
Viimeksi muokattu:

auringon_lasku

tyhjäntoimittaja
Liittynyt
2.7.2021
Viestejä
512
Reaktioarvo
308
Se et tossa pöydällä oli jotai ja mun housut varmaa sotkeutu siitä(pidin jalkoja pöydällä) ja se että oon just tällähetkellä aika yksinäinen(pari frendii sairaana ja varmaa lepää ja muil muuta elämää) ja haluisin jutella. Niin ja sitte pitäs tehä kouluhommii mut ei jaksas.
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
Oli huono päivä. Oli yllättäen etätunti ja opiskelu meni ahdistuksen vallassa päin pyllyä. :D Tuli melkeen muutamasti itku jopa, ja välipalalla lähti ruokahalu. Flippasin lievästi maikalle ahdistuneena, ja nyt nolottaa. :D Mietin vaan, et pitäiskö pyytää anteeks ja sanoo vaan olleeni ahdistunut.

Ja siis olin ahdistunut myös sen takii kun joku täällä asuntolassa on alkanut meukkaamaan hiljaisuuden aikoihin. :/ Lähetin opistolle toata nyt viestiä ja kumman suusta käy metelöitsijää nii hirveesti sääliksi. :D
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,143
Reaktioarvo
5,464
Nyt vituttaa se, että olin niin absoluuttisen kallu, että tilasin K-Citymarketin ruokakuljetuksen vasta perjantaille. Olisi pitänyt ottaa se tälle päivälle, koska en jaksa tehdä ruokaa. Tilasin sushia mukaan siihen kuljetukseen niin olisin saanut herkutella...

Vituttaa myös, että koko kämppäni haisee palaneille popcorneille.
 

Freya

Sensei
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
476
Reaktioarvo
505
Nyt vituttaa se, että olin niin absoluuttisen kallu, että tilasin K-Citymarketin ruokakuljetuksen vasta perjantaille. Olisi pitänyt ottaa se tälle päivälle, koska en jaksa tehdä ruokaa. Tilasin sushia mukaan siihen kuljetukseen niin olisin saanut herkutella...

Vituttaa myös, että koko kämppäni haisee palaneille popcorneille.
Oon just tekemässä tilausta cittarista, onneksi sanoit tämän koska arvoin päivien välillä. Merkki antikristukselta!
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
tietynlaiset ihmiset, siis aivan saatanasti vituttaa

ihmiset, jotka luulee olevansa itte kaikkien/edes yhden ihmisen yläpuolella niinku ........ älkää ny jaksako :D

ihmiset, jotka on sillee "ynnynnyy sanot olevasi suvaitsevainen mut oot oikeesti tosi suvaitsematon" - on siis yhtäkkiä suvaitsematon, koska on samaa mieltä christoffer strandbergin kans siitä, että on vaan todella outoa et päivi räsänen oli masked singerissä. niin, ihminen, joka paskoo seksuaalivähemmistöjen päälle ja basically toivoo, et ihmiset synnyttää raiskaajien lapset. sure, ME jotka kritisoimme olemmekin niitä hirveitä ihmisiä. haistakaa oikeesti vittu kaikki päivi räsäsen puolustelijat.

ihmiset, jotka ei usko uhria. esim. tapaus miisa nuorgam ja sami hedberg - hei oikeesti :D kun mä luin tästä, niin mä olin heti 200% miisan puolella ja oon aina uhrin puolella. sami hedbergistä nyt varsinkin noi jutut on helppo uskoa, siis kattokaa vaikka jotain sen stand up esityksiä ni kyllä näette itsekin. mä oon aina ihmetelly, et joku asia mua siin häiritsee ja nyt se selkis. joistai ihmisistä vaan näkee, että ne on mätiä. tässäkin asiassa haistakaa vittu kaikki hedbergin ja muiden ahdistelijoiden/raiskaajien/ynnä muiden paskojen puolustelijat.

tällä hetkellä ei tuu muita asioita mieleen, mut enköhän keksi myöhemmin. HUH. tulipa kevyt olo, kiitos kun sain avautua!
keksin lisää! se, ku seksuaalirikos, varsinki vaikka ois tuomittu ni ei vie ihmiseltä näköjään mitään vaikka mukamas menee maine ja elämä. ai vittu menee vai? ok, miks sit esim. aku hirviniemi on _vieläkin_ joka paikassa? posse, suurmestari, fiksuruoka.fi uus kasvo, uus ohjelma janne katajan kanssa... on se kumma, ku ei alaikästen koskettelukaa vie töitä. suurmestari on yks mu lemppariohjelmii ja vitutti syvästi, ku en voinu katsoa sitä ku en jaksa kattoo ton hirviniemen naamaa enää ollenkaan. roope salminen on kans yks, mut sitä ei oo näkyny NOIN paljon missään - ei sillä, et pitäs näkyä muutenkaan.

liittyy ihmisiin, jotka kuvittelee olevansa muiden yläpuolella: älykkyydestä jankkaajat. siis ei jumalauta, koko ihmiskunnan rasittavinta sakkia. oli sitten sellanen henkilö joka kuuluttaa kovaan ääneen olevansa älykäs tai sellanen joka on sillee "ööööö...... mikäs sun äo on ku oot noin tyhmä" "ööö ootpa typerä ku et osaa kirjottaa kunnolla, äo on varmaa 8" tai jotain muuta tällaista. äo on ihan vitun turha juttu, ku se mittaa vaan matemaattista älyä ja kaiken lisäks älykkyysosamäärätestin keksimiseen oli rasistiset motiivit. ketä helvettiä kiinnostaa joku vitun äo tai onko joku ihminen "äLylLiSeStI lahjakas kuin minä itse" siis voi saatana minä sanon. mä kierrän yleensä sellaset ihmiset kaukaa, jotka esim. toivoo kumppaniltaan et ne on älykkäitä - ellen tiedä, että nää ihmiset tarkottaa älyä jossain muussa mielessä kuin se perinteinen matemaattisuus.

JA SITTEN päästäänkin seuraavan vituttavaan ihmisryhmään! matemaattiset eli "LOOGISET JA RATIONAALISET" ajattelijat. antakaa mun kaikki kestää, jos sä oot hyvä matikas ni sä et automaattisesti ole hyvä ajattelemaan asioita loogisesti. sä osaat ajatella varmaan matikas loogisesti, mut en tosiaankaan usko et näistä samoista tyypeistä kaikki ois oikeassa elämässä jotenki tosi rationaalisia yms - kokemusta on. matikka opettaa matemaattista loogista ajattelua ja päättelykykyä, mut ei imo mitää sellasta mitä tarvii esim. ihmisten kanssa eli ns. elämässä yleensä. se loogisuus ja jonkinasteinen rationaalisuus, jonka mä oon jotenki oppinu, on tullu filosofiasta - jossa opetellaan kriittistä ajattelua, yllätys.

niin ja tohon liittyen: ihmiset jotka arvottaa matikan kaiken yläpuolelle. siis halojatavittusaatanarallaa, kuka oli vastuussa korkeakoulujen sisäänpääsypisteytyksistä? _miksi_ mun ja monen muun täytyy omata hyvät matikan arvosanat ku ollaan menossa esim. humanismialalle? kysynpä vaan. matikka ei ole kaikki kaikessa ja nyt loppuu se ihmisten jako matikkaihmisiin eli älykkäisiin ja sit niihi jotka ei osaa matikkaa eli hyödyttömiin ihmisiin.

AHHHH voi että ku tuntuu hyvält ku voi sanoa ääneen. tää on paras keskustelu ikinä, hands down! D:
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Pohja