Aihe vapaa Mikä v*tuttaa juuri nyt? Tule kertomaan!

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
Nyt vituttaa se, että olin niin absoluuttisen kallu, että tilasin K-Citymarketin ruokakuljetuksen vasta perjantaille. Olisi pitänyt ottaa se tälle päivälle, koska en jaksa tehdä ruokaa. Tilasin sushia mukaan siihen kuljetukseen niin olisin saanut herkutella...

Vituttaa myös, että koko kämppäni haisee palaneille popcorneille.
Kerran poltin yhden tuttuni kaa popparit kämpilläni viime syksynä, ja kämppä haisi muutaman päivän palaneelle popparille. :D Se mikro alkaa myös aina nykyään tuoksahtaa, jos lämmittää siinä jotain tosi pitkään.
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,881
Reaktioarvo
1,406
Nyt alko vituttaa se että tulin just kalalta sellasissa kunnon eräjorma vaatteissa ja sellasella tosi pienellä polkupyörällä ihan hyvissä fiiliksissä ja sitten siitä kävelee ohi rinnakkaisluokan pissikset ja kattoo vaan että hyi vittu (kuten normaalisti), niinku c'mon ette näytä sen paremmilta.
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
Nyt alko vituttaa se että tulin just kalalta sellasissa kunnon eräjorma vaatteissa ja sellasella tosi pienellä polkupyörällä ihan hyvissä fiiliksissä ja sitten siitä kävelee ohi rinnakkaisluokan pissikset ja kattoo vaan että hyi vittu (kuten normaalisti), niinku c'mon ette näytä sen paremmilta.
Hyi pissiksiä. Vihasin niitä ala-asteella hirveesti. 🤮😂
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,143
Reaktioarvo
5,464
Kerran poltin yhden tuttuni kaa popparit kämpilläni viime syksynä, ja kämppä haisi muutaman päivän palaneelle popparille. :D Se mikro alkaa myös aina nykyään tuoksahtaa, jos lämmittää siinä jotain tosi pitkään.
Se palaneen haju on kyllä niin kitkerä ettei hevillä lähde! Itse poltin viime talvena kaurahiutaleet pohjaan ja mikroni haisee edelleen palaneelle. Yritin siis unenpöpperössä ennen töihin lähtöä tehdä itselleni kaurapuuroa, mutta unohdin lisätä vettä niihin hiutaleisiin...

Nämä eiliset popparit poltin onneksi liedellä, joten sen hajun sai suht hyvin taltutettua tuulettamalla. Kattila taisi kyllä mennä pilalle.
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
keksin lisää! se, ku seksuaalirikos, varsinki vaikka ois tuomittu ni ei vie ihmiseltä näköjään mitään vaikka mukamas menee maine ja elämä. ai vittu menee vai? ok, miks sit esim. aku hirviniemi on _vieläkin_ joka paikassa? posse, suurmestari, fiksuruoka.fi uus kasvo, uus ohjelma janne katajan kanssa... on se kumma, ku ei alaikästen koskettelukaa vie töitä. suurmestari on yks mu lemppariohjelmii ja vitutti syvästi, ku en voinu katsoa sitä ku en jaksa kattoo ton hirviniemen naamaa enää ollenkaan. roope salminen on kans yks, mut sitä ei oo näkyny NOIN paljon missään - ei sillä, et pitäs näkyä muutenkaan.

liittyy ihmisiin, jotka kuvittelee olevansa muiden yläpuolella: älykkyydestä jankkaajat. siis ei jumalauta, koko ihmiskunnan rasittavinta sakkia. oli sitten sellanen henkilö joka kuuluttaa kovaan ääneen olevansa älykäs tai sellanen joka on sillee "ööööö...... mikäs sun äo on ku oot noin tyhmä" "ööö ootpa typerä ku et osaa kirjottaa kunnolla, äo on varmaa 8" tai jotain muuta tällaista. äo on ihan vitun turha juttu, ku se mittaa vaan matemaattista älyä ja kaiken lisäks älykkyysosamäärätestin keksimiseen oli rasistiset motiivit. ketä helvettiä kiinnostaa joku vitun äo tai onko joku ihminen "äLylLiSeStI lahjakas kuin minä itse" siis voi saatana minä sanon. mä kierrän yleensä sellaset ihmiset kaukaa, jotka esim. toivoo kumppaniltaan et ne on älykkäitä - ellen tiedä, että nää ihmiset tarkottaa älyä jossain muussa mielessä kuin se perinteinen matemaattisuus.

JA SITTEN päästäänkin seuraavan vituttavaan ihmisryhmään! matemaattiset eli "LOOGISET JA RATIONAALISET" ajattelijat. antakaa mun kaikki kestää, jos sä oot hyvä matikas ni sä et automaattisesti ole hyvä ajattelemaan asioita loogisesti. sä osaat ajatella varmaan matikas loogisesti, mut en tosiaankaan usko et näistä samoista tyypeistä kaikki ois oikeassa elämässä jotenki tosi rationaalisia yms - kokemusta on. matikka opettaa matemaattista loogista ajattelua ja päättelykykyä, mut ei imo mitää sellasta mitä tarvii esim. ihmisten kanssa eli ns. elämässä yleensä. se loogisuus ja jonkinasteinen rationaalisuus, jonka mä oon jotenki oppinu, on tullu filosofiasta - jossa opetellaan kriittistä ajattelua, yllätys.

niin ja tohon liittyen: ihmiset jotka arvottaa matikan kaiken yläpuolelle. siis halojatavittusaatanarallaa, kuka oli vastuussa korkeakoulujen sisäänpääsypisteytyksistä? _miksi_ mun ja monen muun täytyy omata hyvät matikan arvosanat ku ollaan menossa esim. humanismialalle? kysynpä vaan. matikka ei ole kaikki kaikessa ja nyt loppuu se ihmisten jako matikkaihmisiin eli älykkäisiin ja sit niihi jotka ei osaa matikkaa eli hyödyttömiin ihmisiin.

AHHHH voi että ku tuntuu hyvält ku voi sanoa ääneen. tää on paras keskustelu ikinä, hands down! D:
ja taas mennään! päästäänki mu suosikkiaiheisiin eli kapitalismiin ja työhön

kapitalismi on perseestä. siinäpä se. nyt juuri ei enempää irtoa, mutta kapitalismi on yks saatanuus maan päällä - jotkut varmaa on lukenu mu mietteitä kapitalismii liittyen eri kessoissa.

työ... siis ai että, nyt ollaankin asioiden ytimessä. nimittäin... OIKEAT TYÖT. juuri äsken yks mu ns kaveri sano mulle et hän ei hyväksy ku mä perustan onlyfansin enkä mee oikeisiin töihin. jaaha, oikeisiin töihin... ni mitäs vittuja ne taas olikaan? oikeat työt on tietääkseni duunaritöitä... hmm, mutta valittaakohan hän samalla tavalla esim. toimitusjohtajille...? NO EI TIETENKÄÄN :D tottakai ny pitää niille naisille valittaa, jotka onlyfansin avaa ku me myydään itsemme ja uliuliuli - nii ja tehdään vitusti rahaa, sun isäki varmaa seuraa jonku onlyfansia eli turpa kii

puhumattakaan, että vihaan suomalaista työkulttuuria. mitä enemmän teet töitä ni vautsivau ku oot hyvä ihminen - ni siis jos oot rikas. jos oot vaa tavalline tyyppi joka tekee vitusti töitä elääkseen, ei ketää kiinnosta vittuakaan. arvostusta tässä maailmassa saa pelkästään rikkaat jotka on "ihan itse tehneet rahansa" - ... you do know, että useimmat rikkaista ihmisistä omaa rikkaat tai hyvätuloset vanhemmat tms, jolla ne on saanu yrityksensä pyörimään? niin mut jos et tee töitä, oot ihmiskunnan ALINTA pohjasakkaa ja ihmiset mieluummin asuu palottelumurhaajan ku työttömän naapurissa. vittu hohhoijaa, hankkikaa vaikka harrastus ni ei mee nii vitusti tunteisii jonku ihmisen työttömyys.

niin ja ku ihmiset ei tee töitä ni mitä kapitalismi tekee? NO alentaa sosiaaliturvaa tietenkin ja puhuu työvoimapulasta! vaikka oikeasti näiden kapitalistisikojen pitäs kattoo peiliin - miksei kukaan tuu sun yritykseen töihin? oiskohan se, että maksat liian alhaista palkkaa? AI EI? ai se on sosiaaliturvan suuruus? hetkonen, mut eikö palkkaa sit kannattais nostaa...? ai... ai ei...? alentaa? tota... ai... no... mitä? ai et halua maksaa palkkaa vittuakaan vaan pitää rahat itselläsi ja paikallinen sopiminen paikallinen sopiminen? aa, okei joo.

niin ja sitten... tämän kansan sykkivä sydän eli yrittäjät. voi perkele. joo, iha cool ku joku o yrittäjä ja mäki tuun olemaan luultavasti koska onlyfans ja näi. also inhoon muuten yrittäjä-sanaa. inhoon monia sanoja, joissa on y ja r peräkkäin - älä kysy, en tiedä miksi. mutjuu, yrittäjät jotka on silleen ME MAKSETAAN VEROT JA TEIDÄN PALKKA - no vittu ok, ei tarvii huutaa saatana. paitsi monet maksaa liian vähän palkkaa ja vaatii liikoi palkkaan nähden soooooo?

eat the rich ja down with capitalism! D: perkele! huhhuh, taas olo on kevyempi. kyllä, mu piti tulla herättää tää keskustelu unesta tätä varten
 

Freya

Sensei
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
476
Reaktioarvo
505
ja taas mennään! päästäänki mu suosikkiaiheisiin eli kapitalismiin ja työhön

kapitalismi on perseestä. siinäpä se. nyt juuri ei enempää irtoa, mutta kapitalismi on yks saatanuus maan päällä - jotkut varmaa on lukenu mu mietteitä kapitalismii liittyen eri kessoissa.

työ... siis ai että, nyt ollaankin asioiden ytimessä. nimittäin... OIKEAT TYÖT. juuri äsken yks mu ns kaveri sano mulle et hän ei hyväksy ku mä perustan onlyfansin enkä mee oikeisiin töihin. jaaha, oikeisiin töihin... ni mitäs vittuja ne taas olikaan? oikeat työt on tietääkseni duunaritöitä... hmm, mutta valittaakohan hän samalla tavalla esim. toimitusjohtajille...? NO EI TIETENKÄÄN :D tottakai ny pitää niille naisille valittaa, jotka onlyfansin avaa ku me myydään itsemme ja uliuliuli - nii ja tehdään vitusti rahaa, sun isäki varmaa seuraa jonku onlyfansia eli turpa kii

puhumattakaan, että vihaan suomalaista työkulttuuria. mitä enemmän teet töitä ni vautsivau ku oot hyvä ihminen - ni siis jos oot rikas. jos oot vaa tavalline tyyppi joka tekee vitusti töitä elääkseen, ei ketää kiinnosta vittuakaan. arvostusta tässä maailmassa saa pelkästään rikkaat jotka on "ihan itse tehneet rahansa" - ... you do know, että useimmat rikkaista ihmisistä omaa rikkaat tai hyvätuloset vanhemmat tms, jolla ne on saanu yrityksensä pyörimään? niin mut jos et tee töitä, oot ihmiskunnan ALINTA pohjasakkaa ja ihmiset mieluummin asuu palottelumurhaajan ku työttömän naapurissa. vittu hohhoijaa, hankkikaa vaikka harrastus ni ei mee nii vitusti tunteisii jonku ihmisen työttömyys.

niin ja ku ihmiset ei tee töitä ni mitä kapitalismi tekee? NO alentaa sosiaaliturvaa tietenkin ja puhuu työvoimapulasta! vaikka oikeasti näiden kapitalistisikojen pitäs kattoo peiliin - miksei kukaan tuu sun yritykseen töihin? oiskohan se, että maksat liian alhaista palkkaa? AI EI? ai se on sosiaaliturvan suuruus? hetkonen, mut eikö palkkaa sit kannattais nostaa...? ai... ai ei...? alentaa? tota... ai... no... mitä? ai et halua maksaa palkkaa vittuakaan vaan pitää rahat itselläsi ja paikallinen sopiminen paikallinen sopiminen? aa, okei joo.

niin ja sitten... tämän kansan sykkivä sydän eli yrittäjät. voi perkele. joo, iha cool ku joku o yrittäjä ja mäki tuun olemaan luultavasti koska onlyfans ja näi. also inhoon muuten yrittäjä-sanaa. inhoon monia sanoja, joissa on y ja r peräkkäin - älä kysy, en tiedä miksi. mutjuu, yrittäjät jotka on silleen ME MAKSETAAN VEROT JA TEIDÄN PALKKA - no vittu ok, ei tarvii huutaa saatana. paitsi monet maksaa liian vähän palkkaa ja vaatii liikoi palkkaan nähden soooooo?

eat the rich ja down with capitalism! D: perkele! huhhuh, taas olo on kevyempi. kyllä, mu piti tulla herättää tää keskustelu unesta tätä varten
Tuli vaan mieleen kun aiemmassa työpaikassa en voinut ottaa kaikkia työvuoroja koulun takia ja siellä hoettiin, että KOULUSTA ET SAA RAHAA.
Tavoitteenani kuitenkin on, että tulevaisuudessa saisi tehdä jotain josta nautin. Oon harkinnut myös yrittäjyyttä ihan jo siitä syystä ettei tarvitsisi jatkossa aina ottaa sitä riskiä, että pomo on mulkku.
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Nyt vituttaa se, että oon hiukan kipeä ja joudun vain olemaan vaikka se on ehkä nyt tässä tilanteessa ihan hyvä kun on painettu reilu kuukausi pää kolmantena jalkana hirveällä kiireellä, koko elämä on päättänyt tapahtua samaan aikaan. Ehkä juuri siksi olenkin onnistunut sairastumaan.
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Tuli vaan mieleen kun aiemmassa työpaikassa en voinut ottaa kaikkia työvuoroja koulun takia ja siellä hoettiin, että KOULUSTA ET SAA RAHAA.
Tavoitteenani kuitenkin on, että tulevaisuudessa saisi tehdä jotain josta nautin. Oon harkinnut myös yrittäjyyttä ihan jo siitä syystä ettei tarvitsisi jatkossa aina ottaa sitä riskiä, että pomo on mulkku.
jaahas! laitetaanpas kansalaisalotetta menemään, et koulunkäynnistä sais rahaa, ni eiköhän porvaritki ole tyytyväisiä :D hohhoijaa. mut jep, sama täällä! seki tuntuu olevan välillä suomes unpopular opinion et haluu tehä sellasta työtä josta nauttii - huokaus.
 

kuljeskelija

Matkalla
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
888
Reaktioarvo
861
Mulle luvattiin että saan jäädä yksin kotiin, tänttärätää en saakaan jäädä yksin vaan mun veli jää mun kanssa. Pahinta on se et mul ei oo edes omaa huonetta.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,143
Reaktioarvo
5,464
Vituttaa, että ulkona on niin kostea ilma, että pitää ottaa pyykit sisälle kuivumaan mikäli haluaa niiden olevan huomiseen mennessä kuivia. Vituttaa pilalle mennyt unirytmi, joka pitäisi maanantaihin mennessä saada korjattua. Tänään on myös sellainen päivä, että kaiken kaikkiaan vaan vituttaa olla minä, koska ahdistaa kaikki ja koen olevani ärsyttävin, paskin ja turhin ihmisolento Maan päällä. Ihanaa lauantaita vaan kaikille!
 
Viimeksi muokattu:

Haamukaapu

Kokenut
Liittynyt
27.2.2021
Viestejä
131
Reaktioarvo
155
Stressin määrä on suuri, tällä hetkellä tulevien kirjoitusten takia ja sen jälkeen pitäisi nopeasti punoa kasaan edes jokin tulevaisuudensuunnitelma, vaikka sen pohtimisesta ei lukion aikanakaan tullut mitään. Kaikki elämän käännehetket tulossa vastaan, kaikkea pitäisi tehdä eikä millään jaksaisi. Ei ole hauskaa :/
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Se, että mun englannin taito on hirveästi ruostunut. Puhun melkeinpä pelkästään kahta muuta kieltä ja käytän sitä oikeastaan vaan netissä lukemiseen, mutta oon kuitenkin pitänyt itseäni ihan hyvänä siinä, kunnes tänään näin enkunkielisiä tuttujani ja tajusin, miten paska oikeastaan oon puhumaan sitä kieltä. Tuntuu, että oon nykyään vielä huonompi kuin ennen ja vituttaa kun en osaa olla yhtään oma itseni englanniksi kun en jotenkaan saa muodostettua lauseita niin miten haluaisin
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Mun selkä on ollut kipeä jo yli kuukauden päivät enkä ole voinut urheilla ja tanssia. Ärsyttävintä on että olen onnistunut joten kuten syömää terveellisesti jo pitkään mutta en ole saanut sitä urheilua siihen kylkeen niin en näe tuloksia ☹️
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,143
Reaktioarvo
5,464
Nyt vituttaa tilastotieteen tehtävät. Siis mitä järkyttävää paskaa!
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,881
Reaktioarvo
1,406
Vituttaa yks koulutehtävä, sellanen visa mikä pitäis saada tehtyä huomiseks. Ei siinä vielä mitään mutta kun se visa täytyy pitää koko luokan edessä ja ahistaa niin vitusti ja saan hermoromahduksen sen tehtävän kanssa.
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
ja taas mennään! päästäänki mu suosikkiaiheisiin eli kapitalismiin ja työhön

kapitalismi on perseestä. siinäpä se. nyt juuri ei enempää irtoa, mutta kapitalismi on yks saatanuus maan päällä - jotkut varmaa on lukenu mu mietteitä kapitalismii liittyen eri kessoissa.

työ... siis ai että, nyt ollaankin asioiden ytimessä. nimittäin... OIKEAT TYÖT. juuri äsken yks mu ns kaveri sano mulle et hän ei hyväksy ku mä perustan onlyfansin enkä mee oikeisiin töihin. jaaha, oikeisiin töihin... ni mitäs vittuja ne taas olikaan? oikeat työt on tietääkseni duunaritöitä... hmm, mutta valittaakohan hän samalla tavalla esim. toimitusjohtajille...? NO EI TIETENKÄÄN :D tottakai ny pitää niille naisille valittaa, jotka onlyfansin avaa ku me myydään itsemme ja uliuliuli - nii ja tehdään vitusti rahaa, sun isäki varmaa seuraa jonku onlyfansia eli turpa kii

puhumattakaan, että vihaan suomalaista työkulttuuria. mitä enemmän teet töitä ni vautsivau ku oot hyvä ihminen - ni siis jos oot rikas. jos oot vaa tavalline tyyppi joka tekee vitusti töitä elääkseen, ei ketää kiinnosta vittuakaan. arvostusta tässä maailmassa saa pelkästään rikkaat jotka on "ihan itse tehneet rahansa" - ... you do know, että useimmat rikkaista ihmisistä omaa rikkaat tai hyvätuloset vanhemmat tms, jolla ne on saanu yrityksensä pyörimään? niin mut jos et tee töitä, oot ihmiskunnan ALINTA pohjasakkaa ja ihmiset mieluummin asuu palottelumurhaajan ku työttömän naapurissa. vittu hohhoijaa, hankkikaa vaikka harrastus ni ei mee nii vitusti tunteisii jonku ihmisen työttömyys.

niin ja ku ihmiset ei tee töitä ni mitä kapitalismi tekee? NO alentaa sosiaaliturvaa tietenkin ja puhuu työvoimapulasta! vaikka oikeasti näiden kapitalistisikojen pitäs kattoo peiliin - miksei kukaan tuu sun yritykseen töihin? oiskohan se, että maksat liian alhaista palkkaa? AI EI? ai se on sosiaaliturvan suuruus? hetkonen, mut eikö palkkaa sit kannattais nostaa...? ai... ai ei...? alentaa? tota... ai... no... mitä? ai et halua maksaa palkkaa vittuakaan vaan pitää rahat itselläsi ja paikallinen sopiminen paikallinen sopiminen? aa, okei joo.

niin ja sitten... tämän kansan sykkivä sydän eli yrittäjät. voi perkele. joo, iha cool ku joku o yrittäjä ja mäki tuun olemaan luultavasti koska onlyfans ja näi. also inhoon muuten yrittäjä-sanaa. inhoon monia sanoja, joissa on y ja r peräkkäin - älä kysy, en tiedä miksi. mutjuu, yrittäjät jotka on silleen ME MAKSETAAN VEROT JA TEIDÄN PALKKA - no vittu ok, ei tarvii huutaa saatana. paitsi monet maksaa liian vähän palkkaa ja vaatii liikoi palkkaan nähden soooooo?

eat the rich ja down with capitalism! D: perkele! huhhuh, taas olo on kevyempi. kyllä, mu piti tulla herättää tää keskustelu unesta tätä varten
sarjassamme "vitun ihmiset..." tällä kertaa:

ok, mun yks tuttu, jonka mainitsin tossa edellisessäki tekstissä niin hän on... no sanotaan, et hän osaa olla perseestä. esimerkiks eilen hän yhtäkkii alko provosoimaan mua, ja olin iha että ??????? mut no, saatii sovittua. kunnes... hän sitten sano, että hän halusi provosoida mua ku halus nähdä miten "mun mielipuolinen sekavuus reagoi". um... joo. lienee sanomattakin selvää, että mulla ei oo hänelle enää mitään asiaa.

tietääkseni en ole mielipuoli, mut joskus suutun helposti, ku tehdää tollasta paskaa. NO MUT HEI, minähän olen se huono ihminen - vittu hohhoijaa. ja mä tiedän, että tää ihmine vinkuu tänään et JAAHA TAIS MENNÄ TUNTEISII LOL ja mietin mielessäni, että NO VITTU MENI VITUN KUSIMUTTERI AAAAAARRRGGGGGGHHHHHHHHH

varokaa kaikki persikkapyllykkää! hän on mielipuolisen sekava ihminen!

niinku... joo, en. ehk elämäs ois sisältöäki enemmä ku oisin mut en ole
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,953
Reaktioarvo
8,464
Kapitalismilla, eli vapaalla markkinataloudella ei ole mitään tekemistä sosiaaliturvan kanssa, jonka taso riippuu poliittisesta tahdosta.
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Kapitalismilla, eli vapaalla markkinataloudella ei ole mitään tekemistä sosiaaliturvan kanssa, jonka taso riippuu poliittisesta tahdosta.
kun on vaan pakko päteä... niin, sanoin "kapitalismi" ja yritin sillä kuvata kapitalisteja ryhmänä tässä asiassa - ehkä halusin että kuulostaa kivemmalta enkä koko ajan hoe pelkästään "kapitalisti".
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,953
Reaktioarvo
8,464
kun on vaan pakko päteä... niin, sanoin "kapitalismi" ja yritin sillä kuvata kapitalisteja ryhmänä tässä asiassa - ehkä halusin että kuulostaa kivemmalta enkä koko ajan hoe pelkästään "kapitalisti".
Suomessa on ehkä kourallinen oikeita, raakoja kapitalisteja jotka näkevät ihmiset hyödykkeinä. Ei tainnut Nallekaan vaatia sosiaaliturvan poistoa vaan kannustinloukkujen poistoa ja kevyempää verotusta. Ihmisten kutsuminen "kapitalisteiksi" on tyhmää, koska vastapuoli nähdään aina "kommunistina" tai "fasistina", vai pidätkö sinä jotain Pihtiputaan mummoa (äänestänyt koko elämänsä SKDL ja sen jälkeen vasemmistoa) kapitalistina, jos se kritisoi niitä jotka eivät tee "oikeita töitä" kuten hänen nuoruudessaan?
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,881
Reaktioarvo
1,406
Vituttaa yks koulutehtävä, sellanen visa mikä pitäis saada tehtyä huomiseks. Ei siinä vielä mitään mutta kun se visa täytyy pitää koko luokan edessä ja ahistaa niin vitusti ja saan hermoromahduksen sen tehtävän kanssa.
Huh, sainpahan sen valmiiks, nyt vaan sitten vielä se ahistus sen visan pitämisestä D:
 
Ylös Pohja