Syvälliset Mikä muutti teidän elämän?

helloitsme

Harjoittelija
Liittynyt
12.6.2022
Viestejä
2
Reaktioarvo
2
Mulla on sellanen tunne et mun elämä jumittaa paikallaan ja haluisin jotain muutosta. Mulla on kaikkea mut jotenkin mikään ei enää tunnu miltään. Miten voin saada mun intohimon elämää kohtaan takasin?
 

rätvänä

Asiantuntija
Liittynyt
10.2.2021
Viestejä
222
Reaktioarvo
317
Suurin (positiivinen) muutos on varmaan ollut se että uskalsin aikoinaan muuttaa toiselle puolelle Suomea, tuon jälkeen tuntui pitkään siltä että viimein pystyi hengittämään vapaasti.

Toi tosin tuskin auttaa sua, jos ongelma on se että kiinnostus kaikkea kohtaan on kadonnut. Sinänsä unelmien tms. repäisyjen toteuttaminen on hyvä asia joo, mut kuten kristi sanoi niin aika usein kokemus mielihyvän vähenemisestä liittyy masennukseen eikä katoa pelkästään puitteita muuttamalla. Ootko minkä ikäinen ja onko sulla mitään hoitokontaktia?
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,143
Reaktioarvo
5,464
Toiseen kaupunkiin muuttaminen ja alan vaihtaminen ovat muuttaneet omaa elämääni positiiviseen suuntaan.
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,881
Reaktioarvo
1,406
Se kun joskus kauan sitten tapasin mun parhaan kaverin. Kyllä ois elämä ihan paskaa jos en kyseistä henkilöä ois tavannut.
 

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,226
Reaktioarvo
828
Tää vuosi itsessään muutti kaiken, muuten oli jo tuntunut että elämä junnaa paikallaan. Nyt kun kaikki muuttui kerralla niin osaa taas jotenkin elääkkin. Ennen meni jotenkin vain päivä kerrallaan, mutta nyt tulee jo pohdittua kauemmas tulevaisuuteen mikä tuntuu itsessään jo mukavalta.
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Oon ollut aika harkitsematon ihminen ja muutaman kerran kun mun elämä on jumittanut niin olen ottanut ja muuttanut toiseen maahan. Eka oli aika extempore Amsterdamiin kun olin 19 ja toinen oli pikkasen enemmän harkittu muutto Englantiin opiskelemaan kun oli 25.

Mutta siis aina ajattelin että joku iso muutos kuten uudet opinnot, uusi työ, uusi kaupunki yms
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,953
Reaktioarvo
8,464
Joka viikkoinen perheväkivalta ex-naisystävien parissa, jotka jättivät minulle PTSD:n, joka ilmenee jatkuvana huumorina ja pelon kaikkea kasvojen korkeudella olevaa kohtaan.
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
861
Reaktioarvo
1,563
Suurin elämänmuutokseni (positiivinen) oli kun muutin pois kotiseudultani. Se ympäristö oli tosi toksinen ja sieltä oli niin paljon huonoja muistoja josta päästäänkin (negatiiviseen) muutokseen. 16-vuotiaana aloin seurustelemaan todella huonon äijän kanssa. Hän oli 20-vuotias silloin. Alkoholisti, narsisti, pahoinpitelijä, manipuloija sekä pettäjä. Tämä ihminen muutti silloin vuoden ajan elämäni huonoon suuntaan. Sairastuin masennukseen, olin itsetuhoinen, sairastuin myös syömishäiriöön. Jouduin lastensuojelun tarkkailuun koska olin alaikäinen ja opettajani sekä koulukaverini olivat huolissaan minusta. Olin alakuloinen, täynnä mustelmia enkä ollut onnellinen itseni. Laihduin ja voin huonosti. Jouduin myös tästä poliisien kuulusteluun ja vieläpä valehtelin heille että kaikki on kunnossa vaikka todellisuudessa silloinen poikaystäväni pahoinpiteli minua fyysisesti sekä henkisesti. Melkein vuoden ajan jaksoin sitä touhua vaikka olisi pitänyt lopettaa se touhu ensimmäisen kuukauden jälkeen kun tajusin mitä miehiä hän oli. Olin tyhmä ja nuori ja luulin voivani muuttaa häntä.
Olen ylpeä itsestäni kun uskalsin lähteä suhteesta. Olen kestänyt hänen tappouhkauksensa, vainoamiset sekä jatkuvat yhteydenotot tähän päiväänkin saakka. Olen hyvässä suhteessa nykyisen mieheni kanssa, kaukana kotiseudustani, eksistäni ja meillä on ihana yhteinen pieni tyttö❤️
 
Ylös Pohja