Voi äänestää useampaakin. Vai ootko sä vaan sen yhden kannalla?En uskalla äänestää kun pelkään että siitä päätellään kotikaupunkini:D
Ei oikein taida mahdollisuutta yöpyä muissa.Voi äänestää useampaakin. Vai ootko sä vaan sen yhden kannalla?
Mä en ainakaan pysty tarkistamaan muiden tuloksia 🤔Ei oikein taida mahdollisuutta yöpyä muissa.
Tai ehkä jollain kaverilla tms
Eli jos ei nää kuka on äänestänyt mitäkin nii sitten hmmMä en ainakaan pysty tarkistamaan muiden tuloksia 🤔
Rohkeesti vaan äänestämään :D
Joo itellä vähän sama ongelma D:Ei oikein taida mahdollisuutta yöpyä muissa.
Tai ehkä jollain kaverilla tms
Hmm joo tottaJoo itellä vähän sama ongelma D:
Mut ite aattelin palata päivän aikana takaisin kotiin, jos kerkiää päivällä järkätä.
Ihanaa, jos Kuopio voittaisi. Ei tarvitsisi liikkua minnekäänIhanaa kun Kuopio johtaa. Ois paras etäisyys.
Laiskuus, nimesi on annimetall.Ihanaa, jos Kuopio voittaisi. Ei tarvitsisi liikkua minnekään
"Ja juna kulkee vaan, kulkee, on sillä suunta tuonne pohjoiseen"Helsinki siks koska sinne pääsee bussilla ja noihin muihin en tulis hyvin todennäkösesti pääsemään
Ehkäpä...Laiskuus, nimesi on annimetall.
Joo mutta ei täällä ole junia. Mun pitäis ensin mennä bussilla jonnekki missä on junasema ja sitten sieltä mennä sinne enkä oo ikinä mennyt yksin (tai ees vuosiin perheen kanssa) junalla minnekkään ja se matka kestäis kuitenki ihan sika kauan enkä oo yöpymässä missään Kuopiossa yksin alaikäisenä. Jos ei oo Helsinki nii tuskin oisin tulossa. (Enkä kyl oo täysin varma tulisinko kyl sillonkaan jos ois Helsinki)"Ja juna kulkee vaan, kulkee, on sillä suunta tuonne pohjoiseen"
- Kari Tapio
Älä puhu junista @HARAMBE'n kuullen..voi peppuani..snif snif..Joo mutta ei täällä ole junia. Mun pitäis ensin mennä bussilla jonnekki missä on junasema ja sitten sieltä mennä sinne enkä oo ikinä mennyt yksin (tai ees vuosiin perheen kanssa) junalla minnekkään ja se matka kestäis kuitenki ihan sika kauan enkä oo yöpymässä missään Kuopiossa yksin alaikäisenä. Jos ei oo Helsinki nii tuskin oisin tulossa. (Enkä kyl oo täysin varma tulisinko kyl sillonkaan jos ois Helsinki)
Tämä.Joo mutta ei täällä ole junia. Mun pitäis ensin mennä bussilla jonnekki missä on junasema ja sitten sieltä mennä sinne enkä oo ikinä mennyt yksin (tai ees vuosiin perheen kanssa) junalla minnekkään ja se matka kestäis kuitenki ihan sika kauan enkä oo yöpymässä missään Kuopiossa yksin alaikäisenä. Jos ei oo Helsinki nii tuskin oisin tulossa. (Enkä kyl oo täysin varma tulisinko kyl sillonkaan jos ois Helsinki)
Voi olen syvästi pahoillani tästäÄlä puhu junista @HARAMBE'n kuullen..voi peppuani..snif snif..
Totuus: et ole.Voi olen syvästi pahoillani tästä
Osaatko lukea ajatuksia?Totuus: et ole.
En suoraan, mutta olen hyvä ennakoimaan mitä tapahtuu!Osaatko lukea ajatuksia?
Täällä nyt katsellaan, moniko olisi tulossa.Onko siis tulossa kesämiitti?
Haaveissa olisi. Katotaan onko paljon halukkaita tulossa D:Onko siis tulossa kesämiitti?