Musiikki Mikä soi nyt?

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,025
Reaktioarvo
2,892

Ihan vitun sairaat setit 😭😭 alan olee oikeasti täysin psykoosikunnossa (ja se liitty tähän biisiin siis)
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,467
Törmäsin tämmöiseen kummalliseen diskoversioon Dingon biisistä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,025
Reaktioarvo
2,892

No ei vittu oikeesti kuuntelen Eurovision 2021 soittolistaa ja en ees tiennyt että tämmösiä olotiloja voi olla olemassa. Ihan vitullinen nostalgia ja sairasta xd suorastaan helvetillistä ja tuskallista xddd
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,467
Tämä ilmestyi yllättäen YouTube-suosituksiini ja laukaisi minussa kauheat huutoitkut (ihan hävettää). Rakastin pienenä Hopeanuolta; en edes muista missä kohtauksessa tämä soi, mutta reaktiostani päätellen jossain surullisessa...
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,467
Miten lie monta kertaa olen tämänkin tähän ketjuun jo linkannut. Varmaan sanomattakin selvää, että on kaikkien aikojen kuunnelluin kappaleeni...

EDIT: Laskin, että tämä on täällä ketjusta minun toimestani ainakin viisi (5) kertaa. Huutista minulle ja saavuttamattomille rakkaudenkohteilleni.
 
Viimeksi muokattu:

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,025
Reaktioarvo
2,892
Miten lie monta kertaa olen tämänkin tähän ketjuun jo linkannut. Varmaan sanomattakin selvää, että on kaikkien aikojen kuunnelluin kappaleeni...

EDIT: Laskin, että tämä on täällä ketjusta minun toimestani ainakin viisi (5) kertaa. Huutista minulle ja saavuttamattomille rakkaudenkohteilleni.
Ei se nyt niiiiiiiiiin hyvä biisi ole! :D
 
Ylös Pohja