- Reaktioarvo
- 5,487
Tämän päivän teemabiisi, koska yksi potilas meinasi ihan oikeasti kuukahtaa käsiini tänään!
Poistuisitko elämästäni on kova.Äsken soi apulannan poistuisitko elämästäni ja nyt toinen jumala
Se on.Poistuisitko elämästäni on kova.
Hui. Luettelit juuri myös omat suosikkini. Lisäisin listaan ehkä vielä Vääryyttä ja 3D-kriisit niin täydellistä ...Se on.
Etenkin ne taputukset siellä taustalla tekee sen kappaleen:D
Myös mato, reunalla, 60 uutta ongelmaa ja aggressio on mun lemppareita:D
Joo mäkin unohdin ton 3d kriisit tuosta:DHui. Luettelit juuri myös omat suosikkini. Lisäisin listaan ehkä vielä Vääryyttä ja 3D-kriisit niin täydellistä ...
lol ainiin ja elämän pelko:DJoo mäkin unohdin ton 3d kriisit tuosta:D
Ainiin ja paha ihminen
Vääryyttäkin on toki kyllä hyvä
Apua olen yhä vakuuttuneempi että olemme sama henkilö:D
Ja En voi auttaa. Ja Multa lähtee järki. Ja Mitä kuuluu. Voisin jatkaa listaa loputtomiin... Rakastan etenkin apulannan ihan vanhaa ja sitten ihan uusinta tuotantoa, on siinä välissäkin totaalisia huippuja.Joo mäkin unohdin ton 3d kriisit tuosta:D
Ainiin ja paha ihminen
Vääryyttäkin on toki kyllä hyvä
Apua olen yhä vakuuttuneempi että olemme sama henkilö:D
Noita kahta muuta ilmainen Spotify ei ookkaan soittanu mulle:DJa En voi auttaa. Ja Multa lähtee järki. Ja Mitä kuuluu. Voisin jatkaa listaa loputtomiin... Rakastan etenkin apulannan ihan vanhaa ja sitten ihan uusinta tuotantoa, on siinä välissäkin totaalisia huippuja.
Ja juu tämä :D
Suosittelen. Aliarvostettua kamaa, jos et spotifysta pysty niin kuuntele youtubesta. :DNoita kahta muuta ilmainen Spotify ei ookkaan soittanu mulle:D
Mut mitäkuuluu tuli äsken ja hyvä se on sekin. Ja joo jotenkin siinä vanhassa tuotannossa on jotain ihanan epävireistä:D varsinkin se ääni josa tuntuu et tulee kummasti kitalaesta ja äs on sellainen erikoinen:D
Ja apua me on nyt törmäilty täällä liian monesti huijui:D
Tästähän viis kirjoittaa jonkinlaisen esseen miten samankaltaiseksi ihmiset voi kasvaa tapaamatta toisiaan koskaan:DSuosittelen. Aliarvostettua kamaa, jos et spotifysta pysty niin kuuntele youtubesta. :D
Joo. Emme todistetusti ole sama ihminen mutta olemme jonkunsorttiset sielunsisarukset. :D:
Küllä!Tästähän viis kirjoittaa jonkinlaisen esseen miten samankaltaiseksi ihmiset voi kasvaa tapaamatta toisiaan koskaan:D