Musiikki Mikä soi nyt?

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,950
Reaktioarvo
5,745
Hui. Luettelit juuri myös omat suosikkini. Lisäisin listaan ehkä vielä Vääryyttä ja 3D-kriisit niin täydellistä ...
Joo mäkin unohdin ton 3d kriisit tuosta:D
Ainiin ja paha ihminen
Vääryyttäkin on toki kyllä hyvä

Apua olen yhä vakuuttuneempi että olemme sama henkilö:D
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Joo mäkin unohdin ton 3d kriisit tuosta:D
Ainiin ja paha ihminen
Vääryyttäkin on toki kyllä hyvä

Apua olen yhä vakuuttuneempi että olemme sama henkilö:D
Ja En voi auttaa. Ja Multa lähtee järki. Ja Mitä kuuluu. Voisin jatkaa listaa loputtomiin... Rakastan etenkin apulannan ihan vanhaa ja sitten ihan uusinta tuotantoa, on siinä välissäkin totaalisia huippuja.

Ja juu tämä :D
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,950
Reaktioarvo
5,745
Ja En voi auttaa. Ja Multa lähtee järki. Ja Mitä kuuluu. Voisin jatkaa listaa loputtomiin... Rakastan etenkin apulannan ihan vanhaa ja sitten ihan uusinta tuotantoa, on siinä välissäkin totaalisia huippuja.

Ja juu tämä :D
Noita kahta muuta ilmainen Spotify ei ookkaan soittanu mulle:D
Mut mitäkuuluu tuli äsken ja hyvä se on sekin. Ja joo jotenkin siinä vanhassa tuotannossa on jotain ihanan epävireistä:D varsinkin se ääni josa tuntuu et tulee kummasti kitalaesta ja äs on sellainen erikoinen:D

Ja apua me on nyt törmäilty täällä liian monesti huijui:D
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Noita kahta muuta ilmainen Spotify ei ookkaan soittanu mulle:D
Mut mitäkuuluu tuli äsken ja hyvä se on sekin. Ja joo jotenkin siinä vanhassa tuotannossa on jotain ihanan epävireistä:D varsinkin se ääni josa tuntuu et tulee kummasti kitalaesta ja äs on sellainen erikoinen:D

Ja apua me on nyt törmäilty täällä liian monesti huijui:D
Suosittelen. Aliarvostettua kamaa, jos et spotifysta pysty niin kuuntele youtubesta. :D

Joo. Emme todistetusti ole sama ihminen mutta olemme jonkunsorttiset sielunsisarukset. :D:
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,950
Reaktioarvo
5,745
Suosittelen. Aliarvostettua kamaa, jos et spotifysta pysty niin kuuntele youtubesta. :D

Joo. Emme todistetusti ole sama ihminen mutta olemme jonkunsorttiset sielunsisarukset. :D:
Tästähän viis kirjoittaa jonkinlaisen esseen miten samankaltaiseksi ihmiset voi kasvaa tapaamatta toisiaan koskaan:D
 
Ylös Pohja