Musiikki Mikä soi nyt?

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,467
Huhhu mitkä nostalgiat tästä, muistan joskus pienenä (siis oikeasti pienenä, ehkä 5-vuotiaana) lapsosena pitäneeni tästä kovasti.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,927
Reaktioarvo
2,892

Ughhhhhhhhhh. 😭 ensinnäkin tää biisi on nostalgia ja niiku liiankin suuri osa mun lapsuutta (vai mikähän ikänen mä olin, ehkä 11v ainakin). Ja muutenkin hghhhhhggghh okay en voi enkä pysty. Aloin kuuntelee alicee siks ku aattelin et se helpottais mun oloa ja ehkä se vähän helpottaa mut tää nostalgia tuntuu tavallaan niin ahistavalta koska en ikinä saa sitä aikaa takas ja kaikki on ihan fucked up.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,927
Reaktioarvo
2,892

Voi jeesus D: miks tää on mun tennie-soittolistalla snif snif 😭 mut ehkä mieluummin kuitenkin tää kuin hui-soittolista 🤧
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,927
Reaktioarvo
2,892

Miks tää on han jisungin listalla snif i love han 😢😢😢😢😢💖
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,927
Reaktioarvo
2,892

Apua D': yläasteen ihastusten ajattelu biisi D: tulee mieleen muutama tyyppi. Hyi D::::::::::::::::::::::::::'::;+-: ikävä sitä opee skskdkk
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,927
Reaktioarvo
2,892

Hirvee spämmi by me mut :D uhhhhhghh mitä tää on. Tää on kauhee. Hrrrrr rakastan tätä biisiä ja se on kauhee XD oikeest tulee mieleen hobi koska se yks vidi ja tavallaan ehkä muutkin, hui at least 😒
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,927
Reaktioarvo
2,892

Voi ny vittuuuu. Ok. Basically YKS ainut video sai mut taas aattelee hyukaa ja sen takii aloin kuuntelee sen playlistii ah en ees muistanu et tääki biisi on siel. Tosin tää on vähän jokaisel mun ihastussoittolistal. Kamala biisi 😭 tulee mieleen KAIKKI joten kamala biisi 😨 apua
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Mulla soi päässä sekasin ties mitkä biisit mutta tässä muutama xD

In The Frozen by Dreamcatcher
Toi beatdrop on ihan vitsin addiktoiva D: Ja niinku muutenki upee biisi, ketuttaa ku ei oo MV:tä tälle ilmeisestikkään

CIRCUS by Stray Kids
Mää oon rakastunu tähän. Varsinki alussa Changbinin ja Felixin räpit on niinku 😳👌🏻👌🏻

VENOM (거미줄) by Stray Kids
The beat ✨ Ja noi lauluäänet EN KESTÄ

Freeze (땡) by Stray Kids
Again: The beattt ✨✨
Ja siis toi MV on ihan vitsin hienosti tehty

Ja jep noi kaikki soi mulla xD
 
Ylös Pohja