keksin lisää! se, ku seksuaalirikos, varsinki vaikka ois tuomittu ni ei vie ihmiseltä näköjään mitään vaikka mukamas menee maine ja elämä. ai vittu menee vai? ok, miks sit esim. aku hirviniemi on _vieläkin_ joka paikassa? posse, suurmestari, fiksuruoka.fi uus kasvo, uus ohjelma janne katajan kanssa... on se kumma, ku ei alaikästen koskettelukaa vie töitä. suurmestari on yks mu lemppariohjelmii ja vitutti syvästi, ku en voinu katsoa sitä ku en jaksa kattoo ton hirviniemen naamaa enää ollenkaan. roope salminen on kans yks, mut sitä ei oo näkyny NOIN paljon missään - ei sillä, et pitäs näkyä muutenkaan.
liittyy ihmisiin, jotka kuvittelee olevansa muiden yläpuolella: älykkyydestä jankkaajat. siis ei jumalauta, koko ihmiskunnan rasittavinta sakkia. oli sitten sellanen henkilö joka kuuluttaa kovaan ääneen olevansa älykäs tai sellanen joka on sillee "ööööö...... mikäs sun äo on ku oot noin tyhmä" "ööö ootpa typerä ku et osaa kirjottaa kunnolla, äo on varmaa 8" tai jotain muuta tällaista. äo on ihan vitun turha juttu, ku se mittaa vaan matemaattista älyä ja kaiken lisäks älykkyysosamäärätestin keksimiseen oli rasistiset motiivit. ketä helvettiä kiinnostaa joku vitun äo tai onko joku ihminen "äLylLiSeStI lahjakas kuin minä itse" siis voi saatana minä sanon. mä kierrän yleensä sellaset ihmiset kaukaa, jotka esim. toivoo kumppaniltaan et ne on älykkäitä - ellen tiedä, että nää ihmiset tarkottaa älyä jossain muussa mielessä kuin se perinteinen matemaattisuus.
JA SITTEN päästäänkin seuraavan vituttavaan ihmisryhmään! matemaattiset eli "LOOGISET JA RATIONAALISET" ajattelijat. antakaa mun kaikki kestää, jos sä oot hyvä matikas ni sä et automaattisesti ole hyvä ajattelemaan asioita loogisesti. sä osaat ajatella varmaan matikas loogisesti, mut en tosiaankaan usko et näistä samoista tyypeistä kaikki ois oikeassa elämässä jotenki tosi rationaalisia yms - kokemusta on. matikka opettaa matemaattista loogista ajattelua ja päättelykykyä, mut ei imo mitää sellasta mitä tarvii esim. ihmisten kanssa eli ns. elämässä yleensä. se loogisuus ja jonkinasteinen rationaalisuus, jonka mä oon jotenki oppinu, on tullu filosofiasta - jossa opetellaan kriittistä ajattelua, yllätys.
niin ja tohon liittyen: ihmiset jotka arvottaa matikan kaiken yläpuolelle. siis halojatavittusaatanarallaa, kuka oli vastuussa korkeakoulujen sisäänpääsypisteytyksistä? _miksi_ mun ja monen muun täytyy omata hyvät matikan arvosanat ku ollaan menossa esim. humanismialalle? kysynpä vaan. matikka ei ole kaikki kaikessa ja nyt loppuu se ihmisten jako matikkaihmisiin eli älykkäisiin ja sit niihi jotka ei osaa matikkaa eli hyödyttömiin ihmisiin.
AHHHH voi että ku tuntuu hyvält ku voi sanoa ääneen. tää on paras keskustelu ikinä, hands down! D: