Aihe vapaa Mikä v*tuttaa juuri nyt? Tule kertomaan!

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,737
En tajunnut katsia kokeen alkamisaikaa joten heräsin vasta 8 ja myöhästyin bussista ja jouduin menemään linjalla jolla en ollut ennen mennyt ja luski suostui lähtemään vasta 8.10 ja olin kokeessa 40min myöhässä.
Olin juuri saanut kelan bussikortin mutta tietysti se jäi kotiin ja jouduin maksamaan itse.
Teki mieli vaan jäädä kotiin nukkumaan mutta oakotin itseni treeneihin että olisi parempi fiilis
Treeneissä tekniikka epäonnistui totaalisesti Mutta olo on vähän pirteämpi.
Ja mitäköhän vielä mulla on huomenna epäsäännöllisten verbien uusinta kun en viimeksi päässyt siitä edes läpi
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,737
Lisäksi vaihtoa varten pitäisi tulostaa ja täyttää vittuna papereita enkä pysy enää kartalla että olenko hoitanut kaiken
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,143
Reaktioarvo
5,464
Nyt vituttaa tehtävä laadullisen aineiston analyysistä. Olisi ihan kiva tehtävä, jos aihe edes liittyisi omaan alaan jotenkin, mutta eipä liity! Jos tämän saisi tehdä vaikka oman opinnäytetyöaiheen materiaaleista, niin voisi olla hyödyllinenkin...
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Liikaa kahvia melkein tyhjään vatsaan ja nyt on ihan kamala olo. Hyvä minä xD
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,143
Reaktioarvo
5,464
Nyt vituttaa omistusasuntojen hinnat. Siis aivan järkyttäviä määriä rahaa pitää olla säästössä, jos joskus haluan muuttaa pois vuokralta. Olen kyllä hyvin pienikuluinen, mutta siinähän menee silti vuosia, että saan monta kymmentä tuhatta säästettyä! Ja minä kun elättelin toivoa, että pääsisin tästä kämpästä parin vuoden sisällä pois. Siis voi perkeleen helvetti, ihan oikeasti.
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,839
Reaktioarvo
2,378
Maha meni sekaisin taas jostain syystä. Saattoipa olla osasyyllinen tuo fun light juoma kun join koko pullon päivässä ja sitten on vielä menkat niin hieno yhdistelmä. Lisäksi tili on miinuksella tohon maanantaihin saakka kun saan silloin vasta tuet niin eipä makseta korkoja. Toisaalta pankki röyhkeästi sekoitti tiliäni tossa reilu viikko sitten joten oon nyt hankala asiakas, hah!
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
-Olen päässyt ihastumaan erääseen ihmiseen täällä opistolla koska se on mulle ihan hirveän kiva. Ja se ihminen on vähän niinku työntekijän asemassa täällä joten se ei varmaan ois oikein jos sillä ois juttua mun kaa. Sekin vituttaa että miksi ihastun aina sellaisiin joille oon vähän niinku kielletty hedelmä.
-Pitäis hoitaa velvollisuuksia mm. koulutehtäviä ja harjoitella matikkaa mut muut asiat kiinnostaa enemmän.
-Oon huono laulamaan. Äskenkin ääneni kuulosti mielestäni rasittavalta.
-En enää pidäkään erään kirjoittamani biisin lyriikoista, koska tajusin ettei niissä oo mitään järkeä. Vertailen sitä liikaa mm. sukulaiseni kirjoittamiin runoihin ja artistien biiseihin. Se on niin sekavasti kirjoitettu eikä siinä oo selkeää sanomaa. Tosin koitan turvautua siihen ajatukseen että jonkinlainen arvoituksellisuus laulun sanoissa oiskin mielenkiintoista mut pienellä korjauksella siitä sais paremman. Tosin korjaus vituttaa koska se on vanhasta luopumista.
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
ja taas mennään! päästäänki mu suosikkiaiheisiin eli kapitalismiin ja työhön

kapitalismi on perseestä. siinäpä se. nyt juuri ei enempää irtoa, mutta kapitalismi on yks saatanuus maan päällä - jotkut varmaa on lukenu mu mietteitä kapitalismii liittyen eri kessoissa.

työ... siis ai että, nyt ollaankin asioiden ytimessä. nimittäin... OIKEAT TYÖT. juuri äsken yks mu ns kaveri sano mulle et hän ei hyväksy ku mä perustan onlyfansin enkä mee oikeisiin töihin. jaaha, oikeisiin töihin... ni mitäs vittuja ne taas olikaan? oikeat työt on tietääkseni duunaritöitä... hmm, mutta valittaakohan hän samalla tavalla esim. toimitusjohtajille...? NO EI TIETENKÄÄN :D tottakai ny pitää niille naisille valittaa, jotka onlyfansin avaa ku me myydään itsemme ja uliuliuli - nii ja tehdään vitusti rahaa, sun isäki varmaa seuraa jonku onlyfansia eli turpa kii

puhumattakaan, että vihaan suomalaista työkulttuuria. mitä enemmän teet töitä ni vautsivau ku oot hyvä ihminen - ni siis jos oot rikas. jos oot vaa tavalline tyyppi joka tekee vitusti töitä elääkseen, ei ketää kiinnosta vittuakaan. arvostusta tässä maailmassa saa pelkästään rikkaat jotka on "ihan itse tehneet rahansa" - ... you do know, että useimmat rikkaista ihmisistä omaa rikkaat tai hyvätuloset vanhemmat tms, jolla ne on saanu yrityksensä pyörimään? niin mut jos et tee töitä, oot ihmiskunnan ALINTA pohjasakkaa ja ihmiset mieluummin asuu palottelumurhaajan ku työttömän naapurissa. vittu hohhoijaa, hankkikaa vaikka harrastus ni ei mee nii vitusti tunteisii jonku ihmisen työttömyys.

niin ja ku ihmiset ei tee töitä ni mitä kapitalismi tekee? NO alentaa sosiaaliturvaa tietenkin ja puhuu työvoimapulasta! vaikka oikeasti näiden kapitalistisikojen pitäs kattoo peiliin - miksei kukaan tuu sun yritykseen töihin? oiskohan se, että maksat liian alhaista palkkaa? AI EI? ai se on sosiaaliturvan suuruus? hetkonen, mut eikö palkkaa sit kannattais nostaa...? ai... ai ei...? alentaa? tota... ai... no... mitä? ai et halua maksaa palkkaa vittuakaan vaan pitää rahat itselläsi ja paikallinen sopiminen paikallinen sopiminen? aa, okei joo.

niin ja sitten... tämän kansan sykkivä sydän eli yrittäjät. voi perkele. joo, iha cool ku joku o yrittäjä ja mäki tuun olemaan luultavasti koska onlyfans ja näi. also inhoon muuten yrittäjä-sanaa. inhoon monia sanoja, joissa on y ja r peräkkäin - älä kysy, en tiedä miksi. mutjuu, yrittäjät jotka on silleen ME MAKSETAAN VEROT JA TEIDÄN PALKKA - no vittu ok, ei tarvii huutaa saatana. paitsi monet maksaa liian vähän palkkaa ja vaatii liikoi palkkaan nähden soooooo?

eat the rich ja down with capitalism! D: perkele! huhhuh, taas olo on kevyempi. kyllä, mu piti tulla herättää tää keskustelu unesta tätä varten
nyt tuleekin ihan erilainen vitutusavautuminen ja pyydän jo etukäteen anteeks, ku tää on oikeesti vähä noloa 🤣 mut vituttaa ja ärsyttää nii paljo et ei hyvää päivää, joten LET'S GOOO

mun yks kaveri aina välillä pitää sometaukoa, eikä siinä mitään. mut mä kyl aina oon iha varma, et se välttelee vaa minua vaik niin ei oo koskaa ollu - ja se mua vituttaa ihan vitusti, ku ajattelen näin. mut vielä enemmän vituttaa tämä: se on myös mu onlyfans-tilaaja. se käy joka päivä onlyfansissa - kirjaimellisesti! - mut ei oo vieläkään mukamas nähny mu joitai uusii kuvii, jotka oon laittanu viikko sitten. se sano kyl ku kysyin, et se tilaa kahta muutaki ni GIIIIIIRL saako ne tän kaiken huomion JA RAHAA ja minä en????????? ei, hän ei luvannut, että mä saan kaiken ja sitä en oottanukaa mut mitä vittua nyt taas ;___; enkö mie kelpaa enää, niinku ???? sun piti olla simp, mitä perkelettä tämä nyt taas on????? also ilmeeni on myös luokkaa aha, ku tää ihmine sano, että ei "malta" oottaa et pääsee maksaa mu kuvist. vittu ok, hv

saa valmistautuu maksamaan kyl satasen joka ikine kuukaus, jos tällaseks menee smh. MURRRRRRRR tää vaan vituttaa mua ihan saatanasti, siis sori kaikki keil on oikeit ongelmii elämäs ja mä tuun valittaa tällasesta 😅

JAAHAS lisään vielä! mua vituttaa tänää yks mun kaveri ja hänenlaiset ihmiset ylipäätään. se on basically aina naama norsunvitulla ja näyttää siltä, että aattelee aina "kaikki on pilalla, pelkkää paskaa tilalla" - ei siinä muuten, mutta... se on niin vakava. aina. minä, joka vitsailen 89% ajasta, niin se käy välillä aika hankalaks, ku se ottaa kaiken nii tosissaan ja huokaus. ei tää aina häiritse, mut välil kuten nyt niin vituttaa aiiiiiiivan perkeleesti niinku AAAAAAAAAAAAAAA!! ja sit haluun pyytää anteeks omaa olemassaoloani, ku mä en oo yhtään samanlainen ja välil tuntuu silt et mie lisään sitä vakavuutta siinä - vaikkei onneks asia olekaan niin
 
Viimeksi muokattu:

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
nyt tuleekin ihan erilainen vitutusavautuminen ja pyydän jo etukäteen anteeks, ku tää on oikeesti vähä noloa 🤣 mut vituttaa ja ärsyttää nii paljo et ei hyvää päivää, joten LET'S GOOO

mun yks kaveri aina välillä pitää sometaukoa, eikä siinä mitään. mut mä kyl aina oon iha varma, et se välttelee vaa minua vaik niin ei oo koskaa ollu - ja se mua vituttaa ihan vitusti, ku ajattelen näin. mut vielä enemmän vituttaa tämä: se on myös mu onlyfans-tilaaja. se käy joka päivä onlyfansissa - kirjaimellisesti! - mut ei oo vieläkään mukamas nähny mu joitai uusii kuvii, jotka oon laittanu viikko sitten. se sano kyl ku kysyin, et se tilaa kahta muutaki ni GIIIIIIRL saako ne tän kaiken huomion JA RAHAA ja minä en????????? ei, hän ei luvannut, että mä saan kaiken ja sitä en oottanukaa mut mitä vittua nyt taas ;___; enkö mie kelpaa enää, niinku ???? sun piti olla simp, mitä perkelettä tämä nyt taas on????? also ilmeeni on myös luokkaa aha, ku tää ihmine sano, että ei "malta" oottaa et pääsee maksaa mu kuvist. vittu ok, hv

saa valmistautuu maksamaan kyl satasen joka ikine kuukaus, jos tällaseks menee smh. MURRRRRRRR tää vaan vituttaa mua ihan saatanasti, siis sori kaikki keil on oikeit ongelmii elämäs ja mä tuun valittaa tällasesta 😅

JAAHAS lisään vielä! mua vituttaa tänää yks mun kaveri ja hänenlaiset ihmiset ylipäätään. se on basically aina naama norsunvitulla ja näyttää siltä, että aattelee aina "kaikki on pilalla, pelkkää paskaa tilalla" - ei siinä muuten, mutta... se on niin vakava. aina. minä, joka vitsailen 89% ajasta, niin se käy välillä aika hankalaks, ku se ottaa kaiken nii tosissaan ja huokaus. ei tää aina häiritse, mut välil kuten nyt niin vituttaa aiiiiiiivan perkeleesti niinku AAAAAAAAAAAAAAA!! ja sit haluun pyytää anteeks omaa olemassaoloani, ku mä en oo yhtään samanlainen ja välil tuntuu silt et mie lisään sitä vakavuutta siinä - vaikkei onneks asia olekaan niin
siis oonko mä eilen ja tänään noussu väärällä jalalla sängystä vai mistä oikeen kiikastaa...? NOH, en tiedä.

heräsin tänää jo ennen kymmentä ja oli sellane tunne, että noniin, tämä päivä on minun. vitut ollukaan :D sain kyllä serkun lasten synttärikortteihin tehtyy raakapiirrokset ja niist tuli kivoja omastakin mielestä, mut kaikki muu meniki jo pieleen. esim. totesin, et mul on paljon energiaa ja lähin kävelylle. oli ihan ok muuten, mut mua aina tasasin väliajoin vituttaa kävelyteiden epätasasuus - siis semmonen ihan jäätävä epätasasuus. ok minkäs teet, meil on neljä vuodenaikaa ni tollee käy, mut kyl se silti ärsyttää ;__; nimenomaan siksi, että sit joutuu jännittää jalkoja ja koko alakroppaa, ku ei ole sosiaalisesti hyväksyttävää mennä keskellä tietäkään.

ja vielä pahempaa! täs lähel on siis kuntoportaat. must on iha parasta, ku ne o tyylii alle kilsan pääs ja ne on tosi hyvät portaat. mutta... tietysti lähistöllä leikkivät lapset tuli sinne jotain ihmettelemään, niin olin sillee ...... okay bye, koska nyt ei kirjaimellisesti kiinnostanut edes nähdä yhtään ketään. huokaus. ;__; onneks syön koht pizzaa. teen ehkä myöhemmin twerkkitreenin tai kyykkyjä tai jotakin, ku on suht paljon energiaa vielä jäljellä.

ja vituttaa vielä toi eilinenki. ja vituttaa seki, että ku siis mä kiinnostun ihmisistä samalla tavalla ku asioista, ni ne menee sillee kausittain ja kohde vaihtuu sitä mukaa. siis mä vaan kiinnostun niistä, ja sitten haluun tietää niist ihmisist asioita ja jutella niiden kans ja näi - ei must ihan sama asia ku ihastuminen. noh, nyt mun hirveen iso kiinnostuksen kohde on mun yks tinder match vuosien takaa, joka on siis nykyää mun kaveri ja ei siin mitään. mutta... ongelma on se, että mä en legit millään kehtais jutella sille joka päivä sillee MÄ OON JOSTAIN SYYSTÄ IHAN TOSI KIINNOSTUNU SUSTA NI PUHUN SULLE NYT JA AINA - kunnes en enää ole niin kiinnostunut. ei se mua inhoo eikä mitään eikä se kovin ihmeissään oo ollu, että jutellaan ny, mut tää on silti nii typerää :DDD ja iiiiihan honestly, vähän kyllä toivoisin et se haluis tilaa mu onlyfansin tai jotain, mut ei kuulemma hänen avokki tykkäis ni mikäs siinä. toisaalta, mä ehdotin, että ne molemmat vois tilaa sen, minulla kun ei preferenssiä sukupuolen suhteen ole. noh! kuukaudessa tää on ohi ni samapa tuo.

onneks tää kessa on olemassa, ni voi päästellä höyryjä D: huhhuh! tekipä hyvää
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
861
Reaktioarvo
1,563
Olen aina ollut kova suorittaja sekä pidän liikunnan harrastamisesta. Jotkut varmaan tietävätkin että olen käynyt salilla melkein 4 vuotta. En ole siis mikään Hulk mutta pidän kehonrakennuksesta ja tavoitteena olisi saada mahdollisimman hyvin lihakset näkyville.
Nooo ruumiinrakenteeni ja geenini suovat minulle tiimalasi vartalon eli isot jalat, ison takapuolen ja yläkropan, vyötäröni on pieni.
Tuloksia olen saanut vuosien mittaan mutta ns ulkoisia tuloksia en ole saanut. Minulla on paljon rasvaa jalkojeni ja pyllyni päällä ja jotenkin se rasvanpolttaminen on ollut vaikeaa joten lihakseni eivät näy päältä päin mikä raivostuttaa.

Tietenkin yksi iso virhe voi olla syömisen kanssa tai muun elämäntavan kuten etten ole levännyt tarpeeksi tai nukkunut tarpeeksi, mutta aina yritän panostaa siihen. Diettejä ei suositella jos ns kehonrakennusta haluaisi tehdä joten yritän syödä ihan normaalia ruoka-annoksia päivän aikana.

Kuitenkaan 4 vuoden aikana tuntuu tuo treenaaminen ns turhalta kun tuloksia ei saa kuin voimaan. Pystyn tekemään sarjoja isoimmilla painoilla kuin vaikka vuosi takaperin yms mutta ulkoisesti en näytä siltä että teen jalkaprässissä 300kg.

En käy salilla 7 kertaa viikossa, tiedän sen itsekin että se on jo sairasta. 2-4 kertaa viikossa suositellaan ja yleensä olen käynyt 2-3 kertaa.
Oikeastaan ainut ongelmani on tuo rasvanpolttaminen lihasten päältä ja se vituttaa. Sarjapainot saattavat nousta mutta se rasva vain pysyy.

Ja kuten tiedättekin nyt kun olen raskaana, salilla en ole päässyt käymään niin usein raskausoireiden takia ja se on vituttanut suunnattomasti. Raskaana ollessa ei tietenkään rehkitä liikaa ja kaikki liikkeet eivät ole sallittujakaan. Jatkuvaa kamppailua oman kehon kanssa ja pelko siitä että raskauden jälkeen en saa kehoani takaisin siihen kuntoon kuin ennen raskautta. Olen (luonnollisestikin) lihonnut raskauden aikana ja oma kehonkuva ällöttää sen takia vaikka silti olen maailman onnellisin tällä hetkellä tulevasta vauvastamme.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,950
Reaktioarvo
8,463
Rasvahan palaa parhaiten aerobisellä treenillä? Jos käy vaikka salin kuntopyörää polkemassa pari tuntia 2 krt viikossa niin auttaa.
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Joo tiedän tää keskustelu on tejty pari kuukautta sitten mutta mua 5äl hetkeö vituttaa et jäin tupakista kii yai noh siis olinenos käyttää koiraa ulkona ,ja olin laittanu sytlärin ja kahen tupakin hupparin taskuun ja noh ait ku menin eteiseen äiti tuli ainne koska päiväl ku olin kaupas kääny ja samal tupakin polttanu niin se oli haisyanu et olin polttanu jotenka se ei sillon viel sanonu mitään vaan aatteli kattoo et kauan tätä tällä kertaa kestää et salaa polyan eikä oo m6uten eka kerta ku oon kiinni jäänny mut nyt ennen kun käin niin olin jo pitkään polttanu tupakkia mut ei ollu huomannu mut nyt sit tänään ku kaupas tulin niin oli haistanu mut aattteli että el saanonuut s3 sit huomas ku olin ulos äskön lähös koiraa käyttää niin sit alko kyseöee et mitä sul on taskussa et joo ja vittu se sit otti askin mun laukusta ja sytkärin puhelimwn siis nykysen nyt käytän vanhaa puhelinta ja sit rahapussinkin otti
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
861
Reaktioarvo
1,563
Rasvahan palaa parhaiten aerobisellä treenillä? Jos käy vaikka salin kuntopyörää polkemassa pari tuntia 2 krt viikossa niin auttaa.
siinäpä se. Olen kaiken tuon lisäksi harrastanut aerobista treeniä päälle. Joskus ihan pelkkiä päiviä kun aerobista on ollut pelkästään.
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
>ihastus juttu (siitä oon jo valittanu tarpeeks :D)
>tietyt ihmiset ei ymmärrä, että miten paljon ADHD vaikuttaa miun elämään ja että yritän kuitenkin parhaani

...eipä kai muuta :D väsyttää vaan saakelisti
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
Yks ope kiusas mua tänään haukkumalla mun työtä koko koulun nähden. -_-
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,143
Reaktioarvo
5,464
Vituttaa se, että itkettää koko ajan.

Yli puolet elämästäni mukana kulkenut, minun vierelläni kasvanut ja minulle niin paljon opettanut koiramme lopetettiin toissapäivänä. Vaikka kuinka olen vuosien saatossa yrittänyt henkisesti valmistautua tähän hetkeen, tämä on niin paljon kamalampaa kuin osasin ajatella. En edes päässyt paikan päälle hyvästelemään, vaikka aina vakuuttelin aikovani olla mukana hänen lähtiessään. Kaikki tapahtui niin nopeasti ettei se onnistunut, mutta ainakin hän kuuli ääneni ennen lähtöään. Kiitin kaikesta ja kerroin, kuinka rakas on. Suru on ihan valtava, mutta kaikesta huolimatta helpottaa ajatus siitä, että rakkaalla ystävälläni ei ole kipuja enää.
 

Freya

Sensei
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
476
Reaktioarvo
505
Vituttaa se, että itkettää koko ajan.

Yli puolet elämästäni mukana kulkenut, minun vierelläni kasvanut ja minulle niin paljon opettanut koiramme lopetettiin toissapäivänä. Vaikka kuinka olen vuosien saatossa yrittänyt henkisesti valmistautua tähän hetkeen, tämä on niin paljon kamalampaa kuin osasin ajatella. En edes päässyt paikan päälle hyvästelemään, vaikka aina vakuuttelin aikovani olla mukana hänen lähtiessään. Kaikki tapahtui niin nopeasti ettei se onnistunut, mutta ainakin hän kuuli ääneni ennen lähtöään. Kiitin kaikesta ja kerroin, kuinka rakas on. Suru on ihan valtava, mutta kaikesta huolimatta helpottaa ajatus siitä, että rakkaalla ystävälläni ei ole kipuja enää.
Tämä on yksi hirveimmistä asioista, olen myös joutunut menettämään oman hauva-perheenjäseneni, joten tiedän tunteen. Koirat on niin viattomia ja omani myös hemmetin fiksu. Vieläkin itken joskus kun mietin, vaikka tästä on vuosia. (esim nyt) Otan osaa.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,950
Reaktioarvo
8,463
Vituttaa se, että itkettää koko ajan.

Yli puolet elämästäni mukana kulkenut, minun vierelläni kasvanut ja minulle niin paljon opettanut koiramme lopetettiin toissapäivänä. Vaikka kuinka olen vuosien saatossa yrittänyt henkisesti valmistautua tähän hetkeen, tämä on niin paljon kamalampaa kuin osasin ajatella. En edes päässyt paikan päälle hyvästelemään, vaikka aina vakuuttelin aikovani olla mukana hänen lähtiessään. Kaikki tapahtui niin nopeasti ettei se onnistunut, mutta ainakin hän kuuli ääneni ennen lähtöään. Kiitin kaikesta ja kerroin, kuinka rakas on. Suru on ihan valtava, mutta kaikesta huolimatta helpottaa ajatus siitä, että rakkaalla ystävälläni ei ole kipuja enää.
Vaikka oon yleensä full catteg, niin tarjoan sinulle vain vuh vuh-tukeni.
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,445
Reaktioarvo
2,334
Ainoa syy, miksi tulen kouluun on se, että voi nähdä kavereita, mutta kumpikaan ei ole tullut tänne tänään. Ei ärsytä tai mitään, ei.
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
se koko ihastus homma, mistä tein miun viimesimmän kesun... minuu eniten siinä hommassa vituttaa se, että
1) hän näkee miun viestin vasta 12pv päästä (ois kiva selvitellä asioita heti ja nähä kasvotusten, muttei voi mitään)
2) ei vielä ees tunneta kunnolla, joten...ois ollu kiva saaha mahollisuus D:
3) hän ois voinu kertoo aiemmin, että missä mennään tai...ois voinu antaa vähän erilaisia merkkejä (eikä mm. sanoo suoraan, että hei miun tekee mieli suudella sinuu, kun toi antaa vähän erilaisia viboja ja toiveita miulle. ...ja sit varsinkin kehtaa sanoo, että "jatkossa hillitse sitä innostumista, niin ei tuu ongelmaa" :') sillon se yks kerta...).
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Vittu et mua vituttaa ihmiset jotka puhuu paskaa toisesta ihmisesta ilman et tunee sitä kunnolla et tuntee vaan muiden puheiden perusteel
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Vittu et mua vituttaa ihmiset jotka puhuu paskaa toisesta ihmisesta ilman et tunee sitä kunnolla et tuntee vaan muiden puheiden perusteel
Nimittäin siis sain kuulla parhaalta kaverilta tänään et sen luokkakaveri joka on amiksen ykkösel niin puhuu paskaa musta tälle mun parhaalle kaveril ja noh tää mun parhaan kaverin kaveri nyt puhuu aika monesta tän mun parhaan kaverin kaverista tai serkusta paskaa tälle mut onneks tää mun paras kaveri kerto niiden opelle et tää sen luokkakaveri puhuu musta paskaa
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,950
Reaktioarvo
8,463
Se saatanan hihhuli eiliseltä, tapan sen saatana.

Ja lisäksi Jason Aaron ja miten se kirjoitti Tohtori Doomia Kostajien uusimmassa numerossa.
 
Ylös Pohja