Aihe vapaa Mikä v*tuttaa juuri nyt? Tule kertomaan!

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Nimittäin siis sain kuulla parhaalta kaverilta tänään et sen luokkakaveri joka on amiksen ykkösel niin puhuu paskaa musta tälle mun parhaalle kaveril ja noh tää mun parhaan kaverin kaveri nyt puhuu aika monesta tän mun parhaan kaverin kaverista tai serkusta paskaa tälle mut onneks tää mun paras kaveri kerto niiden opelle et tää sen luokkakaveri puhuu musta paskaa
Ja siis tää mun parhaan kaverin luokkakaveri puhuu siis musta paskaa koska siis oon yhes mopo ryhmäs ja oon siel puhunu omia juttuja jotka ei siis tietenkään kiinnosta siel olioita koska siel on yli 200 tyyppiä ja joo oon tajunu itekki että ei kannata siel kertoo omia asioita kun sit ne jätkät jotka siel on niin puhuu sit tän mun parhaan kaverin luokkalaisen kaa niiden vanhas yläaste wappi ryhmäs musta paskaa ja kaikkee mitä oon seliträny tääl toises ryhmäs ja sit tää tyttö puhuu tälle mun oarhaalle kaverille paskaa ja noh jos nyt ollaan rehellisiä niin itseasias mua ei vittua vois kiinnostaa mitä tää vitun joku 05 muija puhuu mun parhaalle kaverille musta paskaa koska se ees tunne mua.
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Ja tää mun paraskaveri on kertonu mulle et tää tyttö joka musta puhuu paskaa on aika isokonnen jollonka vois kuvitella et sil on itsetunto ongelmia ku pitää muista puhua paskaa eikä mua ees vittua kiinnosta jotkit 05 jotka musta paskaa puhuu varsinkaan ku tää tyttö ees tunne mua muuta kun sen ryhmän mis oon niin niiden jätkien puheiden perusteel
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Joo voi nyt vitun vittu meikäl on sot ollu marraskuun yhdeksännestä päivästä asti raha pussi pois ja vaan sen takia et jäin siin marraskuun alussa kii tupakista ku olin kyläl ollu niin täysikänen kaveri osti tupakki askin mulle ja noh ehin käyttää sitä hetken aikaa ennen kun kii jäin niin lähto sit koko rahapussi pois vaikka yleensä lähteny vaan pankkikortti mut nyt lähti vittu ihan koko raha pussi että en saanu omia pikku kolikoita pitää et joo ja noh myt tuli sit äitin kaa puheeks se rahapussi noh kysyin ait et millon saan sen takas se oli silleen,että sit vasta kun oot käyny sen tupakko jutun läpi joo oon koko ajan luullu et se sit ite ottaa tän asian puheeks wt tulee mun huoneeseen juttelee niin kun muinakin tupakista kii jäämisestä mut myt sit mun pitöis ite ottaa asian puheeks mut en tiiä yhtään miten ottaisin sen tai sit mulla ei vaan oo pokkaa menmä juttelee öitin kaa tai jotaon noh sit olin kuitenki silleen et noh voitaisko nyt jutella siitä niin sehän sit oli silleen et katotaan huomenna kun oot paremmalla tuulella
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
En ees huutanu äitille tosta asiasta niin silti sanoo et katotaan huomenna kun oot virkeempi ja paremmalla tuulella
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Pakko saada se rahapussi kyl ennen omia synttäreirä ku haluisin päästä kaverien kaa kaupungille viettää synttäreitä
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Näin minäkin neuvoisin vaikka tuntuu pahalta kuunnelle muiden loukkauksia koulussa. :rolleyes:
Juu ja siis voin kyl sanoo et joskus ku olin seiskal ja exä oli keksiny uuden tyttöystävän sen jälkeen ku me erottiin enkä halunnu sitä takas niin sehän alko kaikille luokan pojille näyttää siitä sen keksitystä tytöstä kuvia et eiks tää ookki kauniinmpi ku toi oona ja sois jälkeen päin sain vasta kuulla et se oli sen tytön keksiny mut sillon ku toi tapahtu niin sillon en tienny ja se jatko tota varmaam kaks viikkoo tai kolmeviikkoo joka päivä ku ootettiin opee et ,sitä kautta oon oppinu ton et en kuuntele motä musta puhutaan tai silleen
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Juu ja siis voin kyl sanoo et joskus ku olin seiskal ja exä oli keksiny uuden tyttöystävän sen jälkeen ku me erottiin enkä halunnu sitä takas niin sehän alko kaikille luokan pojille näyttää siitä sen keksitystä tytöstä kuvia et eiks tää ookki kauniinmpi ku toi oona ja sois jälkeen päin sain vasta kuulla et se oli sen tytön keksiny mut sillon ku toi tapahtu niin sillon en tienny ja se jatko tota varmaam kaks viikkoo tai kolmeviikkoo joka päivä ku ootettiin opee et ,sitä kautta oon oppinu ton et en kuuntele motä musta puhutaan tai silleen
En nyt tiiä oliko tosta mitään apua mut aattelin nyt kertoo et ei itelleni oo aikasemmin oo ollu helppoo unohtaa asiat mitä on kuullu mitä muut on koulus sanonu ,mut uskon et sä pystyt jättää ne kommentit omaan arvoonsa vaikka se aluksi oiskin vaikeeta<3
 
Liittynyt
22.5.2021
Viestejä
17
Reaktioarvo
12
Vituttaa ku pittääs tehä 90% elämästä sitä samaa työtä hautaha asti, ja ei mitää hajua mitä haluun tehä ja vihaan asuu täällä ja kaikki lähtee ja kaikki o paskaa ja masennus on suurella ja voi vittupasga
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
861
Reaktioarvo
1,563
Nyt kun on kylmät ilmat, nenän jatkuva vuotaminen ja niistäminen vituttaa.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,143
Reaktioarvo
5,464
Vituttaa aivan järkyttävät kuukautisoireet. Oksettaa koko ajan, vatsaa kramppaa ja on vuorotellen kylmä ja kuuma.
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Joo lähti sit vittu nykynen puhelin pois et joo nyt mun kaveritt ei saa muhun yhteyttä ja ku kysyin äitiltä et kauanko mulla on sit puhelin pois niin sano et kauan
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Joo lähti sit vittu nykynen puhelin pois et joo nyt mun kaveritt ei saa muhun yhteyttä ja ku kysyin äitiltä et kauanko mulla on sit puhelin pois niin sano et kauan
Et joo käytän nyt mun vanhaa puhelinta jonka näyttö on ihan vitun rikki et täs on mustia läikkiä
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Ja siis äiti tuli mun huoneeseen alko kyselee wt millon oon käyny isoveljen huonees ja noh olin eilen käjny hakemas sen huoneesta minttuviinaa ja omenalikööriä ja en mä nyt voi sanoo et oon niitä juonu niin sit sanoin et oisin vaan purkkaa ottanu jota ptinkin eilen niin äiti ei sit uskonu et olin vaan purkkaa ottanu et sano et siel on kuulemma jälkiä tai jotain et oisin jotain muuta tehny siel noh sit sanoin että otin vaan purkkaa koska jos sanoisin et oon käyny sieltä alkoholia ottamas niin saisin kunnon huudot tai jotain .Niin sit äiti oli silleen et puhelin tänne kerta et puhu totta ja noh nyt sit kuumottaa et kattookp äiti mun kuvia puhelimesta tai whappi viestei koska mul on kuva siitä omenalikööri pullosta mun kuvis ja sit on kavereiden kaa viestei mis oon puhunu et oon käyny veljen hupnees alkoholia ottamas toivon vaan wttei kato niitä.Ja sit ku kysyin äitiltä et kauan mulla on puhelin pois niin sano et kauan niin nyt sit vituttaa koska mun kaverit ei saa mua kii ja sit meen viel topin jälkeen kouluun niin en saa sit kavereit kii jos mulle on jouluun asti puhelin pois
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,143
Reaktioarvo
5,464
Vituttaa opinnäytetyösuunnitelman opponointi. Ei jaksaisi. Vituttaa myös ihmisten hämmentävä käytös ja omat tunteet.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Ihanaa kun tää kesu oli ylhäällä niin pääsen samantien purkaa mun vitutusta <3
Mua vituttaa yksinkertaisesti se että oon onnistunut pilaamaan lauluääneni jotenkin. Se ei ole enää niin kaunis kuin ennen.
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Joo ei vittu huomasin et meijän pentukoira oli käyny äitin työhuonees joka on yläkerras niin ku meijän kolmen lapsen huoneet niin sit kuulin ku koira puri jotain ja se ääni ei kuulostanu luulta vaan muovilta joten aloin sot kattoo sen koiran suuta et mitä se oikeen puree noh sehän oli sit jotenki saanu äitin työhuoneen pöydältä sellasen purnukan jossa oli jotain resepti voidetta ja sit ku äiti tuli kaupasta kerroin sille asiasta niin eipä heti uskonu et se koira ois sen käyny ottamas pöydältä alko kyselee et oonko mä käyny siel sen työhuonees ja tehny jotain muuta ku sen et laitoin sen purkin jota se koira oli purru niin soohen pöydän päällr sit alko ihmettelee et miten se myt yks kaks pimeestä huoneesta on läyny hakee jonkun rasvapurnukan k7 ei oo aikasemmin haleni mut noh kyl se äiti sit pnneks myöhemmin usko mua vaikka aluks vainutti et säei uskois mua
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Raha. Tuet meni yllätyslaskuun, johon en ollut osannut etukäteen varautua. Ei siis ollut varaa kausilippuun tai edes kertalippuihin kun viime kuun lippu vanheni (käytän julkisia monta kertaa päivässä), joten menin sitten pummilla metrossa ja sain 80e sakon. 7 päivää että menee ulosottoon eikä rahaa tietenkään ole siihenkään. Jätin myös tentin välistä, kun ei ollut tilillä edestakaisen kertalipun hintaa ja saan hylätyn kurssista. Keneltäkään en pysty lainaamaan ja itkettää koko tilanne, kun ei ole kohta edes ruokaan varaa ja joululahjatkin pitäisi ostaa, mutta itsepähän menin sössimään ja tuhlailemaan kuun alussa kun en tajunnut sitä yllärilaskua
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
Ja tää mun paraskaveri on kertonu mulle et tää tyttö joka musta puhuu paskaa on aika isokonnen jollonka vois kuvitella et sil on itsetunto ongelmia ku pitää muista puhua paskaa eikä mua ees vittua kiinnosta jotkit 05 jotka musta paskaa puhuu varsinkaan ku tää tyttö ees tunne mua muuta kun sen ryhmän mis oon niin niiden jätkien puheiden perusteel
isokokosuus ei kerro itsetunnosta mitään. toki ihmisellä voi olla huono itsetunto jos muita haukkuu mutta joo. ikävää tollanen D= ton ikäiset on kuitenkin tosi nuoria, eikä ihminen muutu aikuiseksi vaikka olisi täysi-ikäinen. tuntuu että nuoret alkaa edes muistuttamaan etäisesti aikuista parinkympin toisen puolen. oon 24 ja tunnen itteni hädintuskin aikuiseksi.... XD
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
isokokosuus ei kerro itsetunnosta mitään. toki ihmisellä voi olla huono itsetunto jos muita haukkuu mutta joo. ikävää tollanen D= ton ikäiset on kuitenkin tosi nuoria, eikä ihminen muutu aikuiseksi vaikka olisi täysi-ikäinen. tuntuu että nuoret alkaa edes muistuttamaan etäisesti aikuista parinkympin toisen puolen. oon 24 ja tunnen itteni hädintuskin aikuiseksi.... XD
Noh joo tiedän että vaikka ois isokokonen niin se ei tarkota aina et ois huono itsetunto mut kuitenkin tällä tytöllä joka puhuu musta ja monesta muusta paskaa niim on sil pakko olla jotain et se muista ihmisistä jota se ei ees kunnolla tunne niin puhuu paskaa
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
Noh joo tiedän että vaikka ois isokokonen niin se ei tarkota aina et ois huono itsetunto mut kuitenkin tällä tytöllä joka puhuu musta ja monesta muusta paskaa niim on sil pakko olla jotain et se muista ihmisistä jota se ei ees kunnolla tunne niin puhuu paskaa
totta, joku ongelma sillä on. tai sitten se vain on nuori joka etsii hyväksyntää muiden kustannuksella, en tiiä. ikävää kuitenkin tollanen D=
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
totta, joku ongelma sillä on. tai sitten se vain on nuori joka etsii hyväksyntää muiden kustannuksella, en tiiä. ikävää kuitenkin tollanen D=
Niin ,noh ei se nyt hetkeem ainalaan musta oo puhunu paskaa ja jos musta paskaa puhuu selän takana et nulle ei tulla sanoo asiasta tai ylipäätään puhutaan paskaa niin eipä vittu vois vähempää kiinnostaa varsinkaam ku se on mua vuotta nuorempi tai vaikka kuka tahansq musta puhuu paskaa niin antaa puhua ainakim yrotäm niin ajatella
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
Kahtelin tässä ensi kevään hakupaikkoi ja Aallon hakukohteessa otetaan ylioppilastodistus huomioon, vaikkei taidealoissa näin pitäis olla... Ja siis se huomioidaan siten, että todistuksesta saa lisäpisteitä valinnassa. Kyl toi kirpaisi paljon, koska mulla meni ylppärit päin persettä, ja olin ehtinyt tottua siihen, ettei tokarillani tekisi taidealoihin hakiessa mitään. Mutta toisin kävi. Tosin onnekseni muissa hakukohteissani tällaista muutosta ei käynyt. :)

Tosin Aaltoon on tosi vaikee päästä, ja valintakoetehtävät siellä onkin sen mukaisia, joten ilman tokaria olisi mulle ollut kova ponnistus päästä sinne.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,143
Reaktioarvo
5,464
Vituttaa huono ajokeli. Työmatkaa sellainen 50 km tällä hetkellä ja julkisia ei kulje järkevästi, eli melkeinpä pakko ajaa ja se ei ole mitään kauhean hauskaa tuolla peilijäisellä tiellä.
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Mua vituttaa ja harmittaa oma viime öinen toiminta ja ku taisin ja petinki äitin luottamuksrn mut ku en mä tottuutta eilisestä yöstä ois voinu kertoo
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Ja jos nyt lyhyesti kerron asiasta niin siis ruoesin yubos tos pari päivää sit juttelee yhen 18 v jätkän kaa joka asuu musta tunnin vai kahen tunnin ajomatkan pääs ja noh sit ollaan myös snäpis juteltu ja se sit lähti illal ajelee et kävi kauoas ja sit oli iisalmes ajelemas niin sit ku me molemmat haluttiin nähä toisemme ja päästä panee niin se sit tuli tänne missä mä asun ja sit ku kello oli jos siin vaihees ku kohta nähtäis sen jätkän kaa niin sanoin äitiööe et voinko mennä koiran käyttää ja noh sit pääsisinki ja sit se jätkä tuli tänne mis mä asun ja sit pysähty autol yhelle läheiselle bussi pysäkolle missä mä just käytän koiraa ja noh sit kummaölakaan meistä ei kortsua ollu niin eo sit pantukkaan ja yritettiin sitä mun koiraa ottaa autoon mit se ei haluu eikä sitä nyt väkisinkään voi repiä sinne niin sit laitpin sen yhteen tolppaan kii ja menin tän jätkän aiutoon ja siis oltiin siinä bussi pysäkil ainaki tumti siel autos ekä olin siin vänkärin paikalla.
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Ja jos nyt lyhyesti kerron asiasta niin siis ruoesin yubos tos pari päivää sit juttelee yhen 18 v jätkän kaa joka asuu musta tunnin vai kahen tunnin ajomatkan pääs ja noh sit ollaan myös snäpis juteltu ja se sit lähti illal ajelee et kävi kauoas ja sit oli iisalmes ajelemas niin sit ku me molemmat haluttiin nähä toisemme ja päästä panee niin se sit tuli tänne missä mä asun ja sit ku kello oli jos siin vaihees ku kohta nähtäis sen jätkän kaa niin sanoin äitiööe et voinko mennä koiran käyttää ja noh sit pääsisinki ja sit se jätkä tuli tänne mis mä asun ja sit pysähty autol yhelle läheiselle bussi pysäkolle missä mä just käytän koiraa ja noh sit kummaölakaan meistä ei kortsua ollu niin eo sit pantukkaan ja yritettiin sitä mun koiraa ottaa autoon mit se ei haluu eikä sitä nyt väkisinkään voi repiä sinne niin sit laitpin sen yhteen tolppaan kii ja menin tän jätkän aiutoon ja siis oltiin siinä bussi pysäkil ainaki tumti siel autos ekä olin siin vänkärin paikalla.
Ja sit jossain kohtaa memtiin takapenkille kautta takakonttiin ku sil oli takapenkil istuimet otettu pois niin maattiin siel autos siis vaatteet päällä ja silleen ja muuten oltais kyl oantu mut ku ei ollu kortsui ja sit äiti oli mulöe normi puhelun soittanu mut ku mul on nokian joku paska 2.6 vai 6.2 en nyt muista niin tähän ei tuu näytölle kuka mulle soittaa et ouhelimen alareunas on et palaa puheluun niin äiti oli ejtomy mennä sit nukkuu ku tulin kotiin mut tos hetki sit käytiin puhuttelu siiitä et mis olin niin pitkään ja sanoinnet.käytin koiran pitkäl lenkil ja sit kals kaveri tuli mua vastasn ja sit jäin niiden kaa juttelee
 
Ylös Pohja