Aihe vapaa Mikä v*tuttaa juuri nyt? Tule kertomaan!

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Hedelmä-/esineasetelmat. Vihaan niiden tekoa yli kaiken ja koulussa on sitä taas lähitulevaisuudessa luvassa mut en tiedä että milloin tarkalleen ottaen. Harkitsen skipata kokonaan.
 

Poistettukäyttäjänimi1405

Rotista haaveileva kelarotta
Liittynyt
9.2.2022
Viestejä
995
Reaktioarvo
523
lajitentti jossa on 100+ lajia mutta vaan 10 lajia kysytään ja vaan 1 saa mennä väärin ja suomenkielinen sekä tieteellinen nimi pitää osata
ja kaikenlisäksi koko tentti on suullinen -.-
 

pikkumyy

Harjoittelija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
5
Reaktioarvo
7
Sain pitkän ettimisen jälkeen tet-paikan kodin viereisestä kaupasta ja vanhemmat petty koska kuulemma en tee mitään uutta jos meen ihan kodin lähelle
 

Poistettukäyttäjänimi1405

Rotista haaveileva kelarotta
Liittynyt
9.2.2022
Viestejä
995
Reaktioarvo
523
Sain pitkän ettimisen jälkeen tet-paikan kodin viereisestä kaupasta ja vanhemmat petty koska kuulemma en tee mitään uutta jos meen ihan kodin lähelle
Mun vanhemmat on sanoneet ties miten monesti samaa, mutta sen oon osottanut usein vääräksi mentyäni useisiin uusiin tilanteisiin myöhemmin elämässä :D että ei hätää, voit sanoa että kyllä niitä tilaisuuksia tehdä uutta tulee, esim. kesätöissä, opiskeluissa ja muutenkin myöhemmin elämässä. et menetä mitään, kivempihan se on vaan olla töissä lähellä
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Tää on enemmän ahdistusta kuin vitutusta. Mutta vitutustakin on reilusti joukossa.
1. Kun en osaa miellyttää tarpeeksi valtaosaa tiktokin käyttäjistä ku en saa tykkäyksiä videoihini. Ja sitten moni muu tiktokkaaja samalla seuraajamäärällä saa yhdessä päivässä sen 20 likeä videoonsa vaikka käyttäis samaa ääntä ku minä. Se johtuu varmaan sit mun naamasta tai jutuista kun saan vain 4 tykkäystä. Saatanan saatanan #someahdistus on läsnä, mun pitäis vielä tutkia, että voiko tiktokissa tykkäyksiä poistaa muiden videoista näkyviltä.
2. En jaksa ihmisiä eikä ihmiset jaksa mua.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Tää on enemmän ahdistusta kuin vitutusta. Mutta vitutustakin on reilusti joukossa.
1. Kun en osaa miellyttää tarpeeksi valtaosaa tiktokin käyttäjistä ku en saa tykkäyksiä videoihini. Ja sitten moni muu tiktokkaaja samalla seuraajamäärällä saa yhdessä päivässä sen 20 likeä videoonsa vaikka käyttäis samaa ääntä ku minä. Se johtuu varmaan sit mun naamasta tai jutuista kun saan vain 4 tykkäystä. Saatanan saatanan #someahdistus on läsnä, mun pitäis vielä tutkia, että voiko tiktokissa tykkäyksiä poistaa muiden videoista näkyviltä.
2. En jaksa ihmisiä eikä ihmiset jaksa mua.
Lisäyksenä tuohon tiktok juttuun on se, että uskon, että jos en pysty saamaan kesätöitä enkä menestymään somessa, en tule menestymään missään muuallakaan. En varmaan tuu saamaan edes koulupaikkaa, kun kyvyt ei näköjään riitä mihinkään. Kuulostan hermorauniolta ja sellainen minä oon. Ja ahdistus on vahvasti läsnä, pitäis varmaan lopettaa tiktokkien tekeminen.
Mainitsin siis, etten saanut kesätöitä. Vastausta ei ole kuulunut vielä toisesta hakemastani kesätyöpaikasta, joka ois tosi mukava työ. Ekaa hakemaani paikkaa en saanut. Onneks on vuokrafirma alla, et jotain töitä kesällä varmasti on.
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
861
Reaktioarvo
1,564
Kun nuo jäät ei meinaa millään sulaa tuolta teiltä. Tulispa kunnon helteet jo niin päästäis eroon noista lumikasoista ja jäästä.
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Just nyt vituttaa se että olen kuumeessa. Ennen kuumetta tuli eilen jo kurkku kipeeksi ja tänään kuume. Veljellä ollut samat vaivat viikon ajan. Korona? En usko koronaksi, mutta en ole edes vielä kotitestiä koittanut. En ole ollut missään yli viikkoon joten veli toi sen bakteerin jostain. :unsure: Olispa se käyttänyt koulussa maskia, kun se olisi saattanut estää senkin.

Viimeksi olen ollut kuumeessa ja kipeänä yli 4-5 vuotta sitten ja silloin se kesti kaksi viikkoa. D: Silloin tunsi olevan jo melkein kuoleman kielissä. Vastaanotollakin joutusi käymään (peräti kaksi kertaa, en nyt tarkkaan muista). Se odotusaika siellä oli useita tunteja ja kuitenkaan itse tutkiminen ei kauaa kestä. Karmaisee ajatuskin, jos joutuisi vielä siinä 40 asteen kuumeessa yli viikon sairastelun jälkeen mennä odottamaan ja pitämään väkisin silmiä auki. D: Mut päästettiin siellä lopuksi kuitenkin sänkyyn makaamaan kun en pystynyt olemaan istuma asennossa.

Nyt ei onneksi (ainakaan vielä) ole niin paha. Kun mittasin niin oli 37.3 ja nyt kolmen tunnin jälkeen on jo vähän parempi olo (vaikka iltaa kohden kuumeen pitäisi yleensä nousta). Nyt ainoastaan vaivaa jo valmiiksi se ajatus että en pysty kunnolla nukkumaan yöllä.:sleep:
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Oon niin uuvatti tietotekniikan kanssa ettei mitään rajaa
 

teus

wompwomp
Liittynyt
3.6.2021
Viestejä
75
Reaktioarvo
124
Tänään vituttaa ihana influenssa tai jokin sen kaltanen tauti mika on iskeny koko perheeseen, lukuunottamatta äitiin. Kaikki röhii ja yskii, makaa vaan jossain sängyn pohjalla eikä kukaan jaksa tehä yhtään mitään. Eniten ärsyttää sahaava kuume, erittäin mukava kuiva yskä ja kipeä kurkku, joka tuntuu kui ois niellyt raastimen. Niih ja sitä ois lauantaina kevätjuhla ja peruskoulun päätös niih kattoo nyt pääseekö sinne edes :DD Toisaalta oishan se jokseenkin koomista olla kipeenä just sillon ja jäädä pois
 

almanakka

Asiantuntija
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
455
Reaktioarvo
399
Se, että en tehnyt parin itsenäisen kurssin tehtäviä aiemmin, vaikka aikaa olisi ollut vaikka millä mitalla. Aloitin juuri kesätyöt, ja matkat mukaan lukien vietän siellä 9 tuntia päivässä (taukoja on tosin aika kivasti, yhteensä melkein 90 minuuttia), mutta tuleva ja sitä seuraava viikonloppu menevät niiden tehtävien työstämiseen. Onneksi on deadline, muuten tekisin niitä vielä heinäkuussa.

Unirytmikään ei ole vielä asettunut ihan kohdilleen niin kuin työ vaatisi, mutta eiköhän tämä jokailtainen koomailu helpota sitten kun pystyn nukahtamaan tarpeeksi aikaisin :D
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Tässä vähän lisää mun vitutuksen aiheita (hintojen nousun lisäksi)

Mun pitää kirjottaa essee, jota alun perin ei pitänyt tehdä. Se opettaja vaan muuttaa mieltään koko ajan, ja päätti viime hetkellä, että mun harjoitteluun ei olekaan sisältynyt tarpeeks yrittäjyyden suunnittelua. Saakeli kun sen pitää muuttaa mieltään koko ajan

Tässä kaupungissa on tietyömaita joka puolella, mikä on tietty hyvä asia liikenteen kannalta, mut vihaan asfalttikoneiden seassa ajamista yli kaiken. Koskaan ei tiedä, missä ne hirviöt milloinkin on kiilusilmineen vaanimassa viattomia autoilijoita

Kuukautiset alkaa pian, eli tiedossa on (tai pienellä todennäköisyydellä ei ole) järkyttävät kivut, etten pysty liikkumaan lattialta mihinkään koko päivänä. Jeejee

Mun siivousprojekti edistyy hitaasti ja sotku vaan pahenee. Miks en osaa siivota vaan yhtä paikkaa kerrallaan ja sitten vasta siirtyä seuraavaan paikkaan??
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Tässä kaikille meille vittuuntuneille

 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Se kun on nälkä ja kyytiä on saanu odottaa vitun kauan
 

hiiri

jäkälää
Liittynyt
3.5.2022
Viestejä
1,064
Reaktioarvo
793
jätin tosi kivan piirustuksen paikkaan, jonne en enää koskaan pääse :c
 
Ylös Pohja