Aihe vapaa Mikä v*tuttaa juuri nyt? Tule kertomaan!

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Kukaan ei ole kiistänytkään rikollisliigojen olemassa oloa, sinä riemuidiootti käytit termiä "mafia", joka viittaa eräänlaiseen rikollisuuteen. Mutta oikeastaan ei kiinnosta, syö paskaa ja vedä faijaas käteen.
Onko luettua niin vaikea ymmärtää? Kerroin kaksi kertaa että minä olen käyttänyt sanaa rikollisliiga, mutta monet ihmiset ovat puhuneet samasta liigasta puhuessa sanaa mafia. Voit ostaa hamppuköyttä ja askarrella siitä jotain jos et muuta keksi kuin aina inttää asioista, kiusata ja trollata foorumilla asioista joista et tiedä yhtään mitään. Pitää varmaan ignoorata että pääsee myös miljoonista turhista ketjuista eroon.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,950
Reaktioarvo
8,463
Onko luettua niin vaikea ymmärtää? Kerroin kaksi kertaa että minä olen käyttänyt sanaa rikollisliiga, mutta monet ihmiset ovat puhuneet samasta liigasta puhuessa sanaa mafia. Voit ostaa hamppuköyttä ja askarrella siitä jotain jos et muuta keksi kuin aina inttää asioista, kiusata ja trollata foorumilla asioista joista et tiedä yhtään mitään. Pitää varmaan ignoorata että pääsee myös miljoonista turhista ketjuista eroon.
Kyllä ymmärrän lukemani, mutta tekstin luoja on niin vaikeasti ymmärettävä hahmo että suosittelen sitä, mitä aiemmin sanoin.
Ja ymmärrä sinä kretiini, että MINÄ TIEDÄN KAIKEN. Luon elantoni keksimällä ratkaisuja ongelmiin, joita kaltaisesi ihmiset eivät edes tajua omistavansa.
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Kyllä ymmärrän lukemani, mutta tekstin luoja on niin vaikeasti ymmärettävä hahmo että suosittelen sitä, mitä aiemmin sanoin.
Ja ymmärrä sinä kretiini, että MINÄ TIEDÄN KAIKEN. Luon elantoni keksimällä ratkaisuja ongelmiin, joita kaltaisesi ihmiset eivät edes tajua omistavansa.
Ylimielinen p**ka. Keksisin kasan kysymyksiä joihin et varmasti saa vastausta. Mikä ammatti edes keksii ratkaisuja ihmisten puolesta?
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,950
Reaktioarvo
8,463
Ylimielinen p**ka. Keksisin kasan kysymyksiä joihin et varmasti saa vastausta.
Myönnän, etten tiedä jonkun taskulampun hehkun millimetristä pituutta tarkalleen tai miten joku neuvostokenraali kuoli 1984. Tiedän oikeastaan kaiken muun, paitsi jotain mukanäppäriä "kuka oli kummin kaiman huora vuonna 2021 Seinäjoella ja miksi maksoi kyydistä 200 euroa".

Tiedän esimerkiksi sen, että vain yksi sensuuritähti riittää vessasanojen käyttämisen peittoon. Kaksi vaikuttaa siltä, että ollaan tosi vihaisia. Sen sijaan täydet viisiä neutralisoi minkä tahansa sanan, joten itse usein teen.
 

Barefootbandit

Kokenut
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
107
Reaktioarvo
133
Juuri tultiin sisään, oltiin vanhempien kanssa pienillä kylämarkkinoilla, jossa oli muutama kymmen ihmistä. Olimme siellä kaksi tuntia ja kukaan ei ostanut meiltä mitään. Eipä kauheasti muiltakaan. Lähinnä se oli eläkeläisten kuulumisten vaihtotapahtuma. Onneksi sentään minulla oli pientä käsityötä siinä näpeissäni, ettei ihan toimettomana tarvinnut koko aikaa olla. Ei oltu ennen oltu siellä, eikä mennä jatkossakaan.
 
Liittynyt
20.4.2022
Viestejä
2,183
Reaktioarvo
949
Semmonen noin 9×9cm paarman purema sääressä. Tai voi se olla mäkäräisenki, en tiiä. Muutenki joka paikkaa kutittaa ja kuumottaa nuitten ötököitten takia.

Nälkäki on

Ja pissattaa

Meinaa vähän särkeä päätä
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Nyt vituttaa tavallistakin huonompi nettiyhteys. Aamulla aikaisin toimi kuin unelma ensimmäistä kertaa kuukausiin mutta nyt takkuaa sitten senkin edestä.

Varasija nettisivuna mielestäni melko helppo päästä sisään mutta joillekin sivuille ei pääse laisinkaan.😐 Ne lopettaa lataamiseen ja ilmoittaa ettei ole yhteyttä, sivu ei ole käytössä yms. vaikka yhteys on päällä ja toimii. Sitten esim. Instagram pitkän sivun lataamiseen jälkeen ilmoittaa "Tämä sivu ei ikävä kyllä ole käytettävissä" tai jos pääseekin läpi niin aivan kaikki näyttää valkoiselta ja jossain kohtaa kuviin tulee myös tekstejä jotka kertoo kuvan sisällöstä esiin tulemattoman kuvan päällä(Kaikki varmaan joskus nähnyt Facebookissa samantyyppisen jutun, sama omistaja silläkin sivustolla tosin on, laittaisin kuvakaappauksen jos pystyisin lataamaan kuvan : D koneelta). Instagram temppuillut useamminkin noin kun tarvii ilmeisesti vahvemman yhteyden toimiakseen. :unsure: Kyllä tuon instagraminkin saa kyllä kovalla sivun uudelleen päivittämisellä toimimaan, sitten 5-10 minuutin käyntiin vaan voi mennä 30 minuuttia. Pari päivää sitten instagram käyttäytyi samalla tavalla ja sen jälkeen halusi vahvistaa taas koodilla sisään kun oli havainnut epäilyttävää toimintaa. Samalla tarkistutti onko tiedot oikein. Tein kolmannen uuden käyttäjän niin kylmä hiki tuli kun kahden edellisenkin tilin sulkemisen aikana tuli samanlaisia vahvistuksia.o_O Pääsin kuitenkin takaisin.

Samanlaista toimimattomuutta kuin instagramissakin esiintyy myös tori.fi ja blocket.se sivuilla yms. myyntisivuilla. Ties missä muualla puhumattakaan Youtuben videoiden katsomisesta. Tik tok ei tahdo toimia edes hyvällä yhteydellä, mitä nyt olen sattumalta katsonut sieltä jotain, en käytä sitä muuten.
 
Liittynyt
20.4.2022
Viestejä
2,183
Reaktioarvo
949
Äiti on sitä mieltä että oon vaan veräny lonkkaa serkun rippijuhlissa vaikka kuljetin astioita ja tiskasin ja tyhjensin pöytiä ja täytin lasten lautasia...
 

hiiri

jäkälää
Liittynyt
3.5.2022
Viestejä
1,064
Reaktioarvo
793
vitun ylidramaattiset ihmiset, jotka draamailee maailman tyhmimmistä asioista
 

hiiri

jäkälää
Liittynyt
3.5.2022
Viestejä
1,064
Reaktioarvo
793
vittu saatana saatana saatana saatana helevetin mullin perse ja savikon seksikkäimmän kiven käsi-vittu-laukku ja !perkele! että joskus tekis mieli heittää jottii munapäät kullia pitempään jorpakkoon ja jättää sinne ja ite muuttaa helvetin syvimpään noidanpatatehtaan takaiseen mehtään asumaan. ja yliannostaa sinaapilla.
 

hiiri

jäkälää
Liittynyt
3.5.2022
Viestejä
1,064
Reaktioarvo
793
ku mennee tavote perseelleen yhtenä päivänä ja sitte toisena ja taas uuelleen ja koko ajan ihan kauhia olo siitä ja kaduttaa ja vituttaa
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Että ulkomaille väliaikaisesti muuttaessa ei makseta asumistukea kuin 3kk...enkä voi sanoa asuntoani irti, joten mun kauan odottamani kesäloma jää nyt pitämättä
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,143
Reaktioarvo
5,464
Vituttaa, että pitää mennä maanantaina taas töihin. En viihdy yhtään nykyisellä työpaikallani. Onneksi enää neljä viikkoa, sitten on loma ja sen jälkeen palaan takaisin yhdelle kivemmalle osastolle töihin.
 

tuhatsanaa

astronautti
Liittynyt
20.6.2022
Viestejä
132
Reaktioarvo
115
Missä päin maapalloa? Kiinnostaa, kun ihmiset puhuvat noin ja itse ajattelen aina jotain "Afrikan pimeintä viidakoa"..
Lienee edes mahdollista että en huomannut ilmoitusta tästä... nyt sanon puolentoista kuukauden päästä että Australiassa
 

pullasorsa

Typerä nainen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
84
Reaktioarvo
81
Tää:
En voi käsittää miten tällästä voi edes tapahtua?! Ketkä on niin idiootteja että menee luvatta toisten pihalle ja ottaa vaan jonkun randomin kissan vaikka tontin omistajaki oli selkeesti paikalla! Potkut ja tuntuva rangaistus tolle ääliölle eläinlääkärille ihan oikeesti jos ei ton vertaa osaa niitä aivoja käyttää halooo! Miten eläinlääkäri ei osaa erottaa kesyä kissaa villistä, saatika tarkistaa onko sirutettu eikä erota uroskissaa nartusta ja vielä menee ominpäin lopettaa tosta noin vaan?? Ja rangaistus toki noille tunkeutujille, ite jos asuisin omakotitalossa maalla tai muuten vain kaupungin ulkopuolella olisin siellä haulikon kanssa ajamassa tunkeutujat käpälämäkeen. Ei heru yhtään sympatiaa noille loukuttajille eikä eläinlääkärille. Omistajalle sen sijaan 10000% sympatiat♥ ihan hirveetä tollanen. En vaan ymmärrä mitä noiden päässä on liikkunu, ei varmaan mitään.
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Tää:
En voi käsittää miten tällästä voi edes tapahtua?! Ketkä on niin idiootteja että menee luvatta toisten pihalle ja ottaa vaan jonkun randomin kissan vaikka tontin omistajaki oli selkeesti paikalla! Potkut ja tuntuva rangaistus tolle ääliölle eläinlääkärille ihan oikeesti jos ei ton vertaa osaa niitä aivoja käyttää halooo! Miten eläinlääkäri ei osaa erottaa kesyä kissaa villistä, saatika tarkistaa onko sirutettu eikä erota uroskissaa nartusta ja vielä menee ominpäin lopettaa tosta noin vaan?? Ja rangaistus toki noille tunkeutujille, ite jos asuisin omakotitalossa maalla tai muuten vain kaupungin ulkopuolella olisin siellä haulikon kanssa ajamassa tunkeutujat käpälämäkeen. Ei heru yhtään sympatiaa noille loukuttajille eikä eläinlääkärille. Omistajalle sen sijaan 10000% sympatiat♥ ihan hirveetä tollanen. En vaan ymmärrä mitä noiden päässä on liikkunu, ei varmaan mitään.
Toisten pihoille menijöitä kyllä riittää. Riittää myös ihmisiä jotka ei ymmärrä mikä on jokamiehenoikeus, mikä on yksityistie, missä menee tontti tai milloin ollaan liian lähellä asutusta tai taloa. Yksi naapuri oli kerran ilta 10 jälkeen kuusikossa vakoilemassa mitä meidän pihalla tapahtuu. Jäi kiinni kun pelästyi kottikärryjen klonksahtelua kun niitä siirrettiin. Silloin kuului rasahdus kuusikosta. Ei ollut ensimmäinen kerta kun juoksee meidän tontilla ja ties kuinka monta kertaa aiemminkin se on tuota toteuttanut eikä ole jäänyt kiinni. Viimeisimmällä kerralla sanottiin että emme vastaa teoista jos löydämme sen vielä kerran meidän tontilta. Ei ole sen koommin näkynyt. :D +Tuli kerran auton kanssa pihalle ja tuhosi yli 100€ sähköjohdon ajamalla autolla yli eikä korvannut sitä. Tyhmäkin tajuaa että ei johdon yli ajeta.


Kaksi kissaa ollaan menetetty niin että ei tiedetä mitä niille kävi. Ehkä joku otti toisen kiinni ja luuli kodittomaksi. Kissat voi tehdä joskus pitkiäkin vaelluksia ja tulla pitkän ajan päästä käymään kotona. Yli vuosi meni kun kissa tuli kotiin mutta katosi taas parin päivän päästä eikä olla enää nähty/löydetty. Toinen kissa oli taas silmä vammainen, eikä se nähnyt toisella silmällä kunnolla, joten saattoi olla että joku peto vei sen. Seuraavaksi kyllä siru että tiedetään missä menevät.
 
Liittynyt
15.7.2022
Viestejä
522
Reaktioarvo
348
se että muutamat täällä kokee tarpeelliseksi päteä ja kettuilla mulle ja sitten ihmetellään miksi lähdin varasijasta... tää on todellakin toksinen paikka, eikä yp:tkään voi tehä oikein mitään koska piilovittuilu ei oo sääntöjen rikkomista jne. ei ihmekään että suuri osa demuista ei tänne tullut.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,950
Reaktioarvo
8,463
se että muutamat täällä kokee tarpeelliseksi päteä ja kettuilla mulle ja sitten ihmetellään miksi lähdin varasijasta... tää on todellakin toksinen paikka, eikä yp:tkään voi tehä oikein mitään koska piilovittuilu ei oo sääntöjen rikkomista jne. ei ihmekään että suuri osa demuista ei tänne tullut.
Täällä on kyllä myyrä ollut perustamisesta alkaen. Voisi sekin vain lähteä sivustolta, kun vuotaa kaiken täältä pois..
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,583
Reaktioarvo
6,487
Pittäis suunnitella aikatauluja vähäse et pysyn kärryillä koulujutuissa ja muutenki. Pittäis myös opiskella koreaa vaan ku meinaan unohtaa jo ne ihan perusjututki. Mitenköhän käy sit ku alotan koulussa saksan...

Ensimmäistä kertaa elämässä mää tunnen itteni oikeesti yksinäiseksi. Meinaan niinku oikeesti tuntuu pahalta olla yksin. Mut sit toisaalta en haluu kyllä puhuu kellekkää, eli aika ristiriitanen tilanne (en tiiä miten tää on ees mahollista...)
Ja siis jotenki huvittavaa et aikasemmi ku lähes kaikki pojat on inhonnu mua nii nykyää suurin osa niistä joitten kaa eniten oon tekemisissä on kummiski poikia. Mut sit ketuttaa ku tytöt kattoo nenänvartta pitkin ja mun perhe kiusottelee näistä tyypeistä vähintään kerran viikossa.
Tai sit jos sanon et ei oo kavereita nii sit kysellää et no miks, mee hankkii. No rutto oon ihan paska ihmissuhteissa muutenki, nytki vasta sain selville monen kuukauden jälkeen et miks mun paras kaveri oli lakannu puhumasta mulle ja syy oli se ku olin tajuamattani käyttäytyny aivan törkeesti. :))) Pyysin anteeksi monta kertaa ku tuntu niin pahalta et en ees ollu tajunnu mitä teen ja sit RAIVOSTUTTAA SE et sit kummiski valitan aina siitä ku MUUT ei mun mielestä tajua mittää mitä ne sannoo yms 💀💀 Taidan olla vähä sairas ihimine.
Mut mun välit tähän mun kaveriin on ookoot (onneks) vaikkei mulle aivan kaikkee voinukkaa antaa anteeksi. Et jotaki positiivista.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,583
Reaktioarvo
6,487
Pittäis suunnitella aikatauluja vähäse et pysyn kärryillä koulujutuissa ja muutenki. Pittäis myös opiskella koreaa vaan ku meinaan unohtaa jo ne ihan perusjututki. Mitenköhän käy sit ku alotan koulussa saksan...

Ensimmäistä kertaa elämässä mää tunnen itteni oikeesti yksinäiseksi. Meinaan niinku oikeesti tuntuu pahalta olla yksin. Mut sit toisaalta en haluu kyllä puhuu kellekkää, eli aika ristiriitanen tilanne (en tiiä miten tää on ees mahollista...)
Ja siis jotenki huvittavaa et aikasemmi ku lähes kaikki pojat on inhonnu mua nii nykyää suurin osa niistä joitten kaa eniten oon tekemisissä on kummiski poikia. Mut sit ketuttaa ku tytöt kattoo nenänvartta pitkin ja mun perhe kiusottelee näistä tyypeistä vähintään kerran viikossa.
Tai sit jos sanon et ei oo kavereita nii sit kysellää et no miks, mee hankkii. No rutto oon ihan paska ihmissuhteissa muutenki, nytki vasta sain selville monen kuukauden jälkeen et miks mun paras kaveri oli lakannu puhumasta mulle ja syy oli se ku olin tajuamattani käyttäytyny aivan törkeesti. :))) Pyysin anteeksi monta kertaa ku tuntu niin pahalta et en ees ollu tajunnu mitä teen ja sit RAIVOSTUTTAA SE et sit kummiski valitan aina siitä ku MUUT ei mun mielestä tajua mittää mitä ne sannoo yms 💀💀 Taidan olla vähä sairas ihimine.
Mut mun välit tähän mun kaveriin on ookoot (onneks) vaikkei mulle aivan kaikkee voinukkaa antaa anteeksi. Et jotaki positiivista.
Mää lupasin mun kaverille et se saa seuraavalla kerralla vaikka haukkuu mut pystyy jos teen jotaki väärin. Se ei oo koskaan suuttunu mulle tai uskaltanu ees kunnolla väittää vastaan (mikä on toki ihan ymmärrettävää... Kuten sanoin oon aika perseestä oleva ja ruton hankala ihminen vaikka oon yrittäny pitkään oppii siitä pois.) nii ainaski sit tiedän et joku on pahasti vialla.

Ainiin rutto toi mun läppäri pittäis laittaa laturiin. Aasrhhhhflwldndnsdkdks en haluu liikkuu tästä paikasta mihinkää
 

RilliPöllö

Uudenmaan Louhi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
389
Reaktioarvo
592
Tällä hetkellä kyrsii eritoten puristava paine rinnassa erinäisten (ja kerrassaan tarpeettomien) ihastumishuolien johdosta. Huominen ruotsin verbikoe kutittelee hikistä niskaani ja päässäni hakkaavat kaikki ne sata ja yksi tapaa joilla olen ehtinyt häpäisemään itseni julkisesti viimeisten kolmen päivän sisään. Tuntuu että elämä lyö rautaisella nyrkkeilyhanskalla päin näköä, enkä minä saa muuta kuin katkenneita hammastikkuja aseekseni
 

hemulinlada

hömelö
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
601
Reaktioarvo
655
vituttaa ku en osaa mantsan tehtäviä, koska olin viime tunnin pois jollon nää asiat käytiin. Nyt oon aivan helvetin hukassa ja vitutustakin on havaittavissa.
 

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
925
Reaktioarvo
700
Töissä ei tiedottaminen esimiesten puolelta muille ei oikein suju, on käytännössä olematonta. 4kk olen ollut firmassa ja nyt tekisi jo mieli hakea muualle :D
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,689
Reaktioarvo
1,624
Ärsyttää, kun erään ihan sairaan hyvän muusikon biisejä ei oo kuunneltavissa ilmaseks missään päin internettiä. ); Johtuu vissiin siitä, että se ei oo mikään hirveen tunnettu nimi vielä. Tähän mennessä oon kuullut sen biisejä vaan live-esityksinä. Tekis vaan mieli lisätä Spotify-listaanikin pari... :P
 
Ylös Pohja