Aihe vapaa Mikä v*tuttaa juuri nyt? Tule kertomaan!

Yukiyafani95

🐾 Joka-aamuinen keittiöön tassuttelija 🐾
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
349
Reaktioarvo
517
Ens vuoden alussa dieselin hinta nousee 😠
 
Viimeksi muokattu:

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
861
Reaktioarvo
1,564
Naapuri pitää koiriaan ulkona illalla ja itse yrität mennä klo 19:30 jälkeen maate kun olet saanut lapsesi nukkumaan niin sit nuo hurtat haukkuu siis mille vain tuolla ulkona. Vituttavaa!
 

Kahvikukka

Uusi
Liittynyt
15.2.2021
Viestejä
22
Reaktioarvo
18
Näemmä vanhempi keskustelu jo, mutta kokeillaan nyt sitten jos kirjoittaminen auttaisi päästelemään höyryjä ulos.

Väsymys ja stressi. Tuntuu välillä ettei jaksaisi koulua ja kaikkea arkea, harrastaa ja tavata ihmisiä. Toki jaksaminen on vähän mitä on, koska mulla on sairaus joka vaikuttaa paljonkin jaksamiseen. Tämä kieltämättä rajoittaa elämää, jota on vieläkin vaikea hyväksyä ja yritän vaan kaikkeni jaksaakseni. Tiedän toki, että koulu tai työ ja arki nyt on varmasti raskasta ihan terveellekin ihmiselle monesti.
Onneksi sentään pian alkaa joululoma, sen tarpeessa jo ollaankin.

Ja anteeksi nyt ihmiset hyvät, mutta mua ärsyttää monesti myös ihmiset joille saa toistaa samoja asioita lukemattomia kertoja. Ymmärrän toki, että asioita unohtuu ja voi mennä ohi, itsellänikin on kyllä sitä joten ei mitään. MUTTA silloin kun ei riitä että sanot samasta asiasta toista tai kolmattakin kertaa jo, vaan jo lukemattomia kertoja, eikä siltikään tunnu muistavan tai ymmärtävän kuulemaansa.
Erityisesti yksi kaveri on juuri tällainen. Ymmärrän, hänellä on adhd, joka vaikuttaa varmasti tähän ja hän on kyllä ollut monta vuotta hyvä kaveri ja auttanut monissa tilanteissa ja ollut tukena. Mutta juuri hän on sellainen, jolle saa sanoa samoista asioista kymmeniä kertoja eikä siltikään tunnu muistavan ja/tai ymmärtävän. Ei ennen ollut niin pahasti tuollaista, nyttemmin tuntunut lisääntyvän, enkä siis ole ainoa joka on sanonut että tälle henkilölle on sanottu jostain asiasta monta kertaa eikä silti ole mennyt perille ja pari ihmistä sanonut että ihan kuin hän ei ymmärtäisi mitä hänelle juuri sanottiin. Olen kyllä yrittänyt monesti sanoa nätisti että olen sanonut tästä asiasta monta kertaa, mutta en tiedä pitäisikö yrittää sanoa tästä lähtien vaan kipakammin jos menisi paremmin perille, joka on jotenkin itselleni vaikeaa koska en halua olla mitenkään tyly. Vinkkejä tähän saa toki antaa, jos kukaan nyt tätä on jaksanut edes lukea. Kiitos kuitenkin.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,147
Reaktioarvo
5,467
Vituttaa kaamosmasennus. Mikään ei tunnu miltään ja pahinta on vapaapäivät, kun jää omien ajatustensa kanssa yksin.
 
Liittynyt
22.5.2021
Viestejä
17
Reaktioarvo
12
Joo en oo ollu täällä vuoteen mutta mullapas on paljo sanottavaa vaikka kukaan tätä ei varmasti lue mut ihs >:)

Mä oon joutunu kestämää vakavaa masennusta jo vittu 14 vuotiaasta asti ja nyt oon 17. Mulla on tälläki hetkellä kauhee halu taas viiltää mun vasempaan käteen ihan helvetisti viiltoja, mut samalla mä en oikeen jaksa taas pitää kokoajan hupparia päällä. Mä myös varastin äiteen sähkötupakan ja hävettää sanoa et se on hyvää, en sitäkää pysty lopettamaa.

Mulla myös on ongelmia mun ulkonäyn kans vaikka joskus ei ollu. Mä tunnen itteni tosi rumaksi koska kukaa poika ei tykkää mustasillä tavalla ja saan ittellelleni mielee et kukaa poika ei tuu koskaa rakastamaan mua. Mä jään neitsyeks kokoelämäks, musta tulee alkoholi riippuvaiseksi jolla ei oo lapsia, lapsenlapsia, ystäviä tai ketää jäljellä. Enkä varmana pysty edes 20 vuotiaaksi asti pääsemään.

Mun pää on pelkkää paskaa ja en enää pysty nukkumaa. En millään pysty kattomaan ku muilla o hauskaa ja ihmisiä jotka omistaa rakkautta joka ei oo vain ystävä rakkautta. Mä oon iha bhelvetin mustasukkainen joka vitun päivä, koska mä en oo kaunis ku mun paras kaveri. Mulla ei oo paljoa ystäviä, kukaa ei ajattele mua parhaaksi tyypiksi ja oon vaa pelkkä luuseri rakkaus elämässäki. Mä unelmoin joka päivä fucked uppeja suhteita ja tosi toxisia vain koska haluun tuntea sellaista rakkautta jossa mua rakastetaan ja suhteita jossa mä tuntisin oloni kunnon naiseksi. Kuvittelen olevani miehen kans sängyssä ja rakastelevan sitä rakkauksellisesti tai tapaan yhtäkkiä jonku komeen miehen joka jostain syystä rakastuis tämmöseen rumaan sieneen. Jos mä en vittu itteäni rakasta niin miten mun pitäis olettaa et kukaa antais sitä mulle. Mutta mä en enää usko tohon sanomaan, koska mä oon joskus rakastanu itteäni ihan todella, mutta vaikka mä kuinka yritin, nii en saanu sitä rakkautta mitä haalin.

Mä ajattelen aina jokapäivä mitä muut vaikka ajattelis musta, kuinka awkwardi mä oon tai kuinka tyhmä tai huono mä oon koulussa. Kuinka mä en millään vaan enää vittu jaksa tätä paskaa. Mä haluaisin vaa pysyä pimeessä huoneessa pelata eikä tehdä mitään muuta.
Mä kidutan itteäni ku katot videoita yt stä jotka o relatable ja rupeen vittu itkemään niille. Mutta kuitenkin e pysty enää itkemäänkään, koska oon itkeny jo liikaa.

Mä en jaksa enää tuijottaa kattoa ja en jaksa sitä et musta huolehditaan vaikka en sitä ittekkää osaa. Mun äitin piti tulla siivoamaan mun huone mun puolesta koska se oli ihan vitun likaanen. Ajatella että vittu 17 vuotias nainen ei osaa edes itte siivota omaa huonettaan. Ja nyttekki mun huone alkaa olemaa taas iha paskana.
Mä haluaisin taas olla se pieni iloinen lapsi jonka hymy ei olly feikki. Mä haluan leikkiä ja olla ajattelematta opiskelua, tulevaisuutta tai vittu yhtää mitää.

Mä viiltelen koska oon masokisti ja koska mun sisäiset huudot käskee mun viillellä ja tukahduttaa itteeni tyynyihin. Mua väsyttää joka päivä kaiken jälkeen, e jaksa enää tehä mitään mitä normaalit ihmiset jaksaa. En edes jaksa keskittyy kouluu tai ees sosiaallisiin suhteisiin vaikka mä rakastan mun kavereita mun sydåämmen pohjasta ja ne o ainoita jotka saa mut enää edes hymyilemää taiu nauramaan kunnolla.

mä oikeesti haluaisin puhua mun kaikista ongelmista kaikille mun rakkaille, mut en haluu häiritä tai dunkata liikaa traumaattisia asioita ihmisille. Joten mä en aukase suutani.

Mä oon alkanu myös lopettaa itteeni kattomisen peilistä. Tein sitä ennen paljon ja otin kuvia koska silooin mä olin itsevarma. Nykyään en ees vilkase itteäni peilistä tai yritän vaa olla kattomatta. En vois ajattelekkaa selfien ottamista koska puhelimen kamerassa mä näytän nii rumalta mun lasien takia.

Eikä siinä vielä kaikki :) Koulupsykologikaa ei voi enää auttaa mua koska sillä ei oo taitoja auttaa mua ettttä kivva :))
Mutta lyhyesti sanottuna mä oon mustasukkane kokoajan ja mua masentaa se että mulla ei oo erilaista rakkautta. Niijjoo ja oisko ollu 2021 elokuu tai syyskuu ku yritin tappaa itteni mut sitte sanoin et nääh tänää e jaksa kuolla.
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Joo en oo ollu täällä vuoteen mutta mullapas on paljo sanottavaa vaikka kukaan tätä ei varmasti lue mut ihs >:)

Mä oon joutunu kestämää vakavaa masennusta jo vittu 14 vuotiaasta asti ja nyt oon 17. Mulla on tälläki hetkellä kauhee halu taas viiltää mun vasempaan käteen ihan helvetisti viiltoja, mut samalla mä en oikeen jaksa taas pitää kokoajan hupparia päällä. Mä myös varastin äiteen sähkötupakan ja hävettää sanoa et se on hyvää, en sitäkää pysty lopettamaa.

Mulla myös on ongelmia mun ulkonäyn kans vaikka joskus ei ollu. Mä tunnen itteni tosi rumaksi koska kukaa poika ei tykkää mustasillä tavalla ja saan ittellelleni mielee et kukaa poika ei tuu koskaa rakastamaan mua. Mä jään neitsyeks kokoelämäks, musta tulee alkoholi riippuvaiseksi jolla ei oo lapsia, lapsenlapsia, ystäviä tai ketää jäljellä. Enkä varmana pysty edes 20 vuotiaaksi asti pääsemään.

Mun pää on pelkkää paskaa ja en enää pysty nukkumaa. En millään pysty kattomaan ku muilla o hauskaa ja ihmisiä jotka omistaa rakkautta joka ei oo vain ystävä rakkautta. Mä oon iha bhelvetin mustasukkainen joka vitun päivä, koska mä en oo kaunis ku mun paras kaveri. Mulla ei oo paljoa ystäviä, kukaa ei ajattele mua parhaaksi tyypiksi ja oon vaa pelkkä luuseri rakkaus elämässäki. Mä unelmoin joka päivä fucked uppeja suhteita ja tosi toxisia vain koska haluun tuntea sellaista rakkautta jossa mua rakastetaan ja suhteita jossa mä tuntisin oloni kunnon naiseksi. Kuvittelen olevani miehen kans sängyssä ja rakastelevan sitä rakkauksellisesti tai tapaan yhtäkkiä jonku komeen miehen joka jostain syystä rakastuis tämmöseen rumaan sieneen. Jos mä en vittu itteäni rakasta niin miten mun pitäis olettaa et kukaa antais sitä mulle. Mutta mä en enää usko tohon sanomaan, koska mä oon joskus rakastanu itteäni ihan todella, mutta vaikka mä kuinka yritin, nii en saanu sitä rakkautta mitä haalin.

Mä ajattelen aina jokapäivä mitä muut vaikka ajattelis musta, kuinka awkwardi mä oon tai kuinka tyhmä tai huono mä oon koulussa. Kuinka mä en millään vaan enää vittu jaksa tätä paskaa. Mä haluaisin vaa pysyä pimeessä huoneessa pelata eikä tehdä mitään muuta.
Mä kidutan itteäni ku katot videoita yt stä jotka o relatable ja rupeen vittu itkemään niille. Mutta kuitenkin e pysty enää itkemäänkään, koska oon itkeny jo liikaa.

Mä en jaksa enää tuijottaa kattoa ja en jaksa sitä et musta huolehditaan vaikka en sitä ittekkää osaa. Mun äitin piti tulla siivoamaan mun huone mun puolesta koska se oli ihan vitun likaanen. Ajatella että vittu 17 vuotias nainen ei osaa edes itte siivota omaa huonettaan. Ja nyttekki mun huone alkaa olemaa taas iha paskana.
Mä haluaisin taas olla se pieni iloinen lapsi jonka hymy ei olly feikki. Mä haluan leikkiä ja olla ajattelematta opiskelua, tulevaisuutta tai vittu yhtää mitää.

Mä viiltelen koska oon masokisti ja koska mun sisäiset huudot käskee mun viillellä ja tukahduttaa itteeni tyynyihin. Mua väsyttää joka päivä kaiken jälkeen, e jaksa enää tehä mitään mitä normaalit ihmiset jaksaa. En edes jaksa keskittyy kouluu tai ees sosiaallisiin suhteisiin vaikka mä rakastan mun kavereita mun sydåämmen pohjasta ja ne o ainoita jotka saa mut enää edes hymyilemää taiu nauramaan kunnolla.

mä oikeesti haluaisin puhua mun kaikista ongelmista kaikille mun rakkaille, mut en haluu häiritä tai dunkata liikaa traumaattisia asioita ihmisille. Joten mä en aukase suutani.

Mä oon alkanu myös lopettaa itteeni kattomisen peilistä. Tein sitä ennen paljon ja otin kuvia koska silooin mä olin itsevarma. Nykyään en ees vilkase itteäni peilistä tai yritän vaa olla kattomatta. En vois ajattelekkaa selfien ottamista koska puhelimen kamerassa mä näytän nii rumalta mun lasien takia.

Eikä siinä vielä kaikki :) Koulupsykologikaa ei voi enää auttaa mua koska sillä ei oo taitoja auttaa mua ettttä kivva :))
Mutta lyhyesti sanottuna mä oon mustasukkane kokoajan ja mua masentaa se että mulla ei oo erilaista rakkautta. Niijjoo ja oisko ollu 2021 elokuu tai syyskuu ku yritin tappaa itteni mut sitte sanoin et nääh tänää e jaksa kuolla.
Luin kyllä.

En tiedä mitä sanoisin. Koita vaan jaksaa.

Toki tässä tuli kyllä mieleen että miltä sitten näytät. :unsure: 😅
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,882
Reaktioarvo
1,406
Vituttaa kun 24/7 on ihan väsyny olo, palelee, ihmiset käyttäytyy vitun ärsyttävästi, ulkona on paska keli, en jaksa tehä mitään ja suurin osa ajasta kuluu videopeleihin ja unirytmi on ihan päin helvettiä.
 

Omena

Harjoittelija
Liittynyt
18.1.2023
Viestejä
1
Reaktioarvo
0
mua totta puhuen vituttaa se että huomenna on koulua vois skipata ja et klo on koht1 ja pitää herätä aikasessa että pääsee suihkuun
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Mä en jaksa enää tuijottaa kattoa ja en jaksa sitä et musta huolehditaan vaikka en sitä ittekkää osaa. Mun äitin piti tulla siivoamaan mun huone mun puolesta koska se oli ihan vitun likaanen. Ajatella että vittu 17 vuotias nainen ei osaa edes itte siivota omaa huonettaan. Ja nyttekki mun huone alkaa olemaa taas iha paskana.
Ikävä kuulla. Mut etenkin tähän voin samaistua. Tuntuu että yli puolet mun kavereista asuu omillaan. Ja jumalauta mä en saa itseäni imuroimaan moneen kuukauteen ja vaikka joskus saisinkin, kaikki on kohta taas kaaoksessa ja se sotku ahdistaa ja en siksi saa siivottua ja se on yksi noidankehä. Huoh hoih kun elämä on kivaa ja mukavaa ja helppoa.
 

auringon_lasku

tyhjäntoimittaja
Liittynyt
2.7.2021
Viestejä
512
Reaktioarvo
308
Mun typerä mieli on päättäny että ei aijo nyt jättää yhtä ihmistä huomiotta ja toivon viel joku päivä tapaavani hänet uudelleen ja ärsyttää siksi ,koska sitä toista ei aika varmasti kiinnosta yhtään mun seura oikeasti.
jälleen kerran oon vetäny koulun aivan päin jotakin ja tiedostan sen mutta en jaksa tehdä mitään.
ja se että ihmiset on aivan piipp itsekkäitä kuten kyllä varmasti itsekkin olen :)

niin ja ainiin huomenna pitäisi olla myöhästymästä koulusta.
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,446
Reaktioarvo
2,338
Neljän tunnin junamatka ja tässä kuuden hengen pikkukopissa on noin 3-vuotias, jatkuvasti huutava ja riehuva pikkupoika.

Ei vituta ollenkaan tai mitään.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Se että pitäisi tehä asioita ja on taas nälkä
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
Äiti tekee kirjaimellisesti kituen kuolemaa vaipat jalassa enkä voi tehdä mitään estääkseni sitä.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,147
Reaktioarvo
5,467
Alakulo on saanut minusta taas niin kovan otteen, etten ole jaksanut edes mitään harrastuksistani viimeiseen kahteen kuukauteen.
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
En uskaltanu mennä jutteleen söpölle pojalle koulun pihalla :D oisin ihan hyvin voinu kysellä jotain että ”ooks lomalla täällä tai jotaki” koska tiesin että se ei asu täällä/ei oo ainakaan asunu pitkään..
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,970
Reaktioarvo
8,474
En uskaltanu mennä jutteleen söpölle pojalle koulun pihalla :D oisin ihan hyvin voinu kysellä jotain että ”ooks lomalla täällä tai jotaki” koska tiesin että se ei asu täällä/ei oo ainakaan asunu pitkään..
Jos se oli KOULUN pihalla KESÄLLÄ, niin eiköhän se ollut LOMALLA! Hah hah!
 
Ylös Pohja