Mun ei edes pitäs ottaa kenenkään höpinöitä niin tosissaan. Oli se ammattilainen tai ei ja sano mitä tahansa ja oli kuka vaan niin VAIKKA se tarkottaiskin pahaa niillä sanomisillaan (which is not even true) niin joka tapauksessa mun ei pitäs ottaa niin tosissaan sitä mitä muut mulle höpisee. Oli kyse mistä tahansa ja oli se kuka tahansa ja sano mitä tahansa, niin miks hitossa mä ees välitän?
Tää on nyt enemmän ihan yleisesti eikä pelkästään sille suunnattu, mut niiku hei eihän kellään oo mitään oikeutusta tulla mulle sanoo millanen mun pitäs olla jne. Ja vaikka ne sanoskin jotai mun ei tarvi kuunnella eikä välittää.
Joten vaikka tämäkin keissi ois ihan millanen tahansa niin mä en ymmärrä miks mä ees välitän. Tarkotti se pahaa tai ei, riippumatta siitä mitä se tarkottaa milläkin, niin ei kukaan voi tulla mulle Sanomaan millanen mun pitää olla. Totta kai mä otan sen itteeni koska oon tämmönen hölmö, mutta tosiasiahan on se ettei kellään ihmisellä oo mitään valtaa muhun, ei yhtään mitään, jos en anna sen vaikuttaa. Jos en välitä.
Toki vaikka yrittää ajatella että okei okei kukaan ei voi muuttaa mua ja silleen ja kaikki on oikein hyvin ja näin, niin siltikin... Silti se tunne saattaa tulla et okei mä oon lapsellinen ja tyhmä, ja se ei oo mukava tunne, mut mun pitäs sillonkin vaan muistaa se ettei kellään oo mitään sanomista mihinkään. Ei kellään ihmisellä tässä koko maailmassa. Ei vaan ole. Ehkä sen tunteen kanssa pärjää sitten paremmin, kun muistaa aina sen, ettei kellään oo mitään sanomista mun elämään, tarkotti se pahaa tai ei, joten nyt voin ajatella vaan että oli asia miten tahansa, niin ei mun tarvitse kuunnella sitä. Voin toki kuunnella mitä se on mieltä mutta ei kai mun tarvi samaa mieltä olla, mulla on kuitenkin omakin näkemys asiasta. Ja se että ei kukaan voi muuttaa mua ja mä itse en halua muuttaa itteeni vaan nimenomaan OLLA oma itteni. Oli se sit mitä vaan.
Ehkä ens kerralla selviin pienemmällä ahistuksel jos muistan tän.