Aihe vapaa Mikä vittu mua vaivaa

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Ooh

Se tunne kun tekee joku neljä eri testiä sukupuoli-identiteetistä :D

Ekasta sain: genderfluid
Tokasta sain: transgender
Kolmannesta sain: transgender tai bigender with a heavy male lean
Neljännestä sain: not cisgendered

Jaa-a, enpä tiedä voiko tästä mitään muuta johtopäätöstä tehdä kuin sen että en ole cis (minkä kai jo tiesinkin, mutta onhan sekin jotain)

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Itse asiassa ehkä mä en ees haluu määritellä sitä ton tarkemmin.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
LMAOOOOO tää on pelkkää tsoukkia nyt mut tästä lähtien aion sanoa että oon queer³ koska en oo cis, het enkä allo XDDDDD jos ei oo yhtä noist nii on queer, jos ei oo kahta noist ni queer² ja jos ei oo mitään noista ni queer³ niceeeeeeeeee,,,,,

Noh, aro en sentään ole. Sitä en oo ikinä edes epäilly, for obvious reasons. Jos mä olisin aromanttinen niin se ois sama ku lehmät lentäis 🧐

Btw oon kuunnellu against me!tä nyt tänäääånnnn taas ja Laura on ihana en kestääääööklöåä

Hh hahahahhsh tietysti lisää ihastuksia, tietty.

Heh tuli vaan mieleen tosta kuinka epäaromanttinen olen, mun endless crushes taas 🤔 hhhhhhhhhhhhhh mut bro i can't live 🤧

Okkkkkkkk mut jollain helvetin oudolla tavalla taas must tuntuu et mun inho naisista tykkäämistä kohtaan vähenee sen takia nytten kun mietin että tosiaan, jos olenkin muunsukupuolinen (ehkä mahdollisesti probably maybe yes) niin ahahhhha sillon en ees tykkää samasta sukupuolesta Lmaaooooo so it's not gay

Ei voi olla homoutta jos ei itse ole nainen 😫 räääääh nauran

noh, jos tää nyt auttaa mun itseinhon tunteisiin sitä koskien että pidän naisista niin HYVÄ. Mikä tahansa mikä auttaa siihen on jees

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ah voi ny vittu miks mulla soi taylorin only The young päässä oh goddddddd 😂🙄

Emmää kestä

En kyllä muutenkaan

Aaaaaaaaa

Ja mun pitäs varmaan tässä mielentilassa yrittää vielä lähettää yksi semi kiireellinen sähköposti oh hell nah

Onneksi siihen ei tarvi sepustaa kuin ehkä yks tai kaks lausetta niin ei tarvi käyttää hirveesti luovuutta kun yrittää asetella sanojaan mutta joo kiusallista, koska... Ei se ees oo, mut must kaikki ny on kiusallista.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Bruh vihaan tätä voinko vaan nukkua ei saaaaatanaaaaaaaaaa huono olo onnnnn ja vitusti liikaa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Voi helvetti mun kanssa, laitoin sen sähköpostin ja-

Emmä tiiä, inhoon itteeni tai jotenki tuntuu etten oo tarpeeks vahva ku siirsin sitä aikaa pikkasen. Mietin nyt vaan että välttelenkö sitä kun mua ahistaa niin paljon ja pystynkö sit mennä myöhemminkään sinne. En mää voi näin heikko olla että mun pitää siirtää sitä aikaa ku ahistaa niin paljon etten voi mennä sinne. Vittu haloo. Vai onko tää nyt joku hälyttävä merkki etten vaan henkisesti sovellu tohon ollenkaan, vai mistä tässä on kyse.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Mun ei edes pitäs ottaa kenenkään höpinöitä niin tosissaan. Oli se ammattilainen tai ei ja sano mitä tahansa ja oli kuka vaan niin VAIKKA se tarkottaiskin pahaa niillä sanomisillaan (which is not even true) niin joka tapauksessa mun ei pitäs ottaa niin tosissaan sitä mitä muut mulle höpisee. Oli kyse mistä tahansa ja oli se kuka tahansa ja sano mitä tahansa, niin miks hitossa mä ees välitän?

Tää on nyt enemmän ihan yleisesti eikä pelkästään sille suunnattu, mut niiku hei eihän kellään oo mitään oikeutusta tulla mulle sanoo millanen mun pitäs olla jne. Ja vaikka ne sanoskin jotai mun ei tarvi kuunnella eikä välittää.

Joten vaikka tämäkin keissi ois ihan millanen tahansa niin mä en ymmärrä miks mä ees välitän. Tarkotti se pahaa tai ei, riippumatta siitä mitä se tarkottaa milläkin, niin ei kukaan voi tulla mulle Sanomaan millanen mun pitää olla. Totta kai mä otan sen itteeni koska oon tämmönen hölmö, mutta tosiasiahan on se ettei kellään ihmisellä oo mitään valtaa muhun, ei yhtään mitään, jos en anna sen vaikuttaa. Jos en välitä.

Toki vaikka yrittää ajatella että okei okei kukaan ei voi muuttaa mua ja silleen ja kaikki on oikein hyvin ja näin, niin siltikin... Silti se tunne saattaa tulla et okei mä oon lapsellinen ja tyhmä, ja se ei oo mukava tunne, mut mun pitäs sillonkin vaan muistaa se ettei kellään oo mitään sanomista mihinkään. Ei kellään ihmisellä tässä koko maailmassa. Ei vaan ole. Ehkä sen tunteen kanssa pärjää sitten paremmin, kun muistaa aina sen, ettei kellään oo mitään sanomista mun elämään, tarkotti se pahaa tai ei, joten nyt voin ajatella vaan että oli asia miten tahansa, niin ei mun tarvitse kuunnella sitä. Voin toki kuunnella mitä se on mieltä mutta ei kai mun tarvi samaa mieltä olla, mulla on kuitenkin omakin näkemys asiasta. Ja se että ei kukaan voi muuttaa mua ja mä itse en halua muuttaa itteeni vaan nimenomaan OLLA oma itteni. Oli se sit mitä vaan.

Ehkä ens kerralla selviin pienemmällä ahistuksel jos muistan tän.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
I mean kuka nyt ei haluis olla oma ittensä. Eihän kukaan oo onnellinen jos joutuu olemaan joku muu. Duh.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
😍

Watch when I become me
Just better than before
You couldn't ask for more
I'm all I want to be
I'm more than you can see 😭☺️

Oikein hyvä biisi.

Ja nyt Taylor swiftiä jälleen ☺️ ah 1989 on niin nostalginen albumi