Mua ei ikinä äitinä nähä, siitä ei hyvin kävis :D
M Meikävaan Asiantuntija Liittynyt 3.2.2021 Viestejä 3,726 Reaktioarvo 2,673 17.3.2021 #31 Mua ei ikinä äitinä nähä, siitä ei hyvin kävis :D
qualitymonkey Official pappojen kuolaaja Liittynyt 2.2.2021 Viestejä 53,119 Reaktioarvo 2,931 17.3.2021 AP AP #32 E Meikävaan sanoi: Mua ei ikinä äitinä nähä, siitä ei hyvin kävis :D Napsauta laajentaaksesi... Ei varmaan mullakaa, saisin burnoutin Edit: hei nyt vittu ihan oikeest vituttaa tää ku tällä paskalla ei voi kirjottaa normaalisti ku heittelee kirjaimia mihin sattuu, rääh :D
E Meikävaan sanoi: Mua ei ikinä äitinä nähä, siitä ei hyvin kävis :D Napsauta laajentaaksesi... Ei varmaan mullakaa, saisin burnoutin Edit: hei nyt vittu ihan oikeest vituttaa tää ku tällä paskalla ei voi kirjottaa normaalisti ku heittelee kirjaimia mihin sattuu, rääh :D
M Meikävaan Asiantuntija Liittynyt 3.2.2021 Viestejä 3,726 Reaktioarvo 2,673 17.3.2021 #33 qualitymonkey sanoi: E Ei varmaan mullakaa, saisin burnoutin Edit: hei nyt vittu ihan oikeest vituttaa tää ku tällä paskalla ei voi kirjottaa normaalisti ku heittelee kirjaimia mihin sattuu, rääh :D Napsauta laajentaaksesi... äkkilähtö tulis jos kumppani siitä puheeks ottas, mut voi bongata porista sitte joskus :D ps. No niinpä, vaikee kirjottaa on tällä demissä oli helpompaa
qualitymonkey sanoi: E Ei varmaan mullakaa, saisin burnoutin Edit: hei nyt vittu ihan oikeest vituttaa tää ku tällä paskalla ei voi kirjottaa normaalisti ku heittelee kirjaimia mihin sattuu, rääh :D Napsauta laajentaaksesi... äkkilähtö tulis jos kumppani siitä puheeks ottas, mut voi bongata porista sitte joskus :D ps. No niinpä, vaikee kirjottaa on tällä demissä oli helpompaa