Mielenterveys Mikäs sen parempaa kuin elää lamauttavassa pelossa ☺

Liittynyt
15.7.2022
Viestejä
522
Reaktioarvo
348
Vittujee. Emt miten ees selostaisin tän tilanteen. Joten kerron nykyhetkestä hyvin epämääräsesti: oon mun vanhempien talossa yksin, puhelimen akku on vähissä. Mun viereisen huoneen lamppu on päällä. Mun vatsaan, selkään, kurkkuun, päähän sattuu, tuntuu etten saa henkeä. Mä kuuntelen mahdollisimman hiljaa jos kuulen jtn liikettä tms täällä talossa. Mä en uskalla nousta hakemaan mun laturia huoneesta jossa mä aiemmin nukuin mutta jossa en uskalla enää nukkua koska oon yksin ja siihen huoneeseen on 2 ovea. Mä yritin kstsoa sarjaa ja videoa aiemmin, mutta jouduin sulkemaan molemmat koska luulin kuulleeni jtn. Vilkuilen koko ajan mun eteen puhelimesta koska luulen että nään mun silmäkulmassa jotain. Musta tuntuu että mä kuolen. En uskaltanut siivota keittiötä koska sit olis pitänyt kääntää selkä mahdollisille uhkille täällä talossa. En uskalla liikkua.
✌✌✌✌ love my life
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,833
Reaktioarvo
2,892
Onko helpottanut? Mulla oli aiemmin vähän samanlainen tilanne kun olin yksin kotona ja olis pitänyt käydä nukkumaan. Menin lähestulkoon paniikkiin siitä pelosta mutta sitten jotenkin ihan ihmeellisesti sain kuitenkin nukuttua kun vaan menin sänkyyn makoilemaan. Tosin heräilin vähän mutta kuitenkin sain nukuttua.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,954
Reaktioarvo
8,464
Missä kummitustalossa asut? Tosin, jos nimi on "noita" niin tuskin onkaan muu kyseessä kuin Kyöpelinvuori..
 
Liittynyt
15.7.2022
Viestejä
522
Reaktioarvo
348
Onko helpottanut? Mulla oli aiemmin vähän samanlainen tilanne kun olin yksin kotona ja olis pitänyt käydä nukkumaan. Menin lähestulkoon paniikkiin siitä pelosta mutta sitten jotenkin ihan ihmeellisesti sain kuitenkin nukuttua kun vaan menin sänkyyn makoilemaan. Tosin heräilin vähän mutta kuitenkin sain nukuttua.
On helpottanut nyt kun on pävä ja valoisaa. Sain lopulta unta rentoutusharjotusten avulla jne. Mutta tosi tuttua toi mitä kuvailit. Mulla on ollut tää ongelma jo vuosikausia mutta välillä ollut helpompaa niin ärsyttää että oon taas tässä pisteessä
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Vittujee. Emt miten ees selostaisin tän tilanteen. Joten kerron nykyhetkestä hyvin epämääräsesti: oon mun vanhempien talossa yksin, puhelimen akku on vähissä. Mun viereisen huoneen lamppu on päällä. Mun vatsaan, selkään, kurkkuun, päähän sattuu, tuntuu etten saa henkeä. Mä kuuntelen mahdollisimman hiljaa jos kuulen jtn liikettä tms täällä talossa. Mä en uskalla nousta hakemaan mun laturia huoneesta jossa mä aiemmin nukuin mutta jossa en uskalla enää nukkua koska oon yksin ja siihen huoneeseen on 2 ovea. Mä yritin kstsoa sarjaa ja videoa aiemmin, mutta jouduin sulkemaan molemmat koska luulin kuulleeni jtn. Vilkuilen koko ajan mun eteen puhelimesta koska luulen että nään mun silmäkulmassa jotain. Musta tuntuu että mä kuolen. En uskaltanut siivota keittiötä koska sit olis pitänyt kääntää selkä mahdollisille uhkille täällä talossa. En uskalla liikkua.
✌✌✌✌ love my life
Ittel kans nuorempana ollu samanlainen ongelma. Nyt vanhempana en välttämättä jaksa ees nousta ylös sängystä jos herään johonkin kummalliseen ääneen 😁
 
Liittynyt
15.7.2022
Viestejä
522
Reaktioarvo
348
onko täällä ketään paikalla
kertokaa uskaltaisinko nukkua tuolla toisessa huoneessa jossa oon nukkunut suurimman osan öistä (kun en oo ollut yksin kotona)
kuulin taas jonkun äänen tai kolahduksen sen suunnilta ja kädet vaan hikoaa
 
Liittynyt
15.7.2022
Viestejä
522
Reaktioarvo
348
TÄNÄÄN MÄ NUKUN SIELLÄ MISSÄ MUN ON OLLUT TARKOTUS viimeinen yö yksin
OON VALMISTAUTUNU oon tällä hetkellä keskeisessä osassa tätä taloa ni en voi pelätä enkä sulkeutua yhteen huoneeseen!!! woop
 
Liittynyt
15.7.2022
Viestejä
522
Reaktioarvo
348
Siis uskomatonta. Oon nyt tässä sängyssä missä mua on pelottanut nukkua ja äsken uppouduin niin paljon puhelimeen että hetkeen ei pelottanut yhtään??? Nyttenkin tosi rauhallinen olo. Wow. Feelzgoodman.
Mutta pitää varmaan anyway puhua lääkärille tästä ::D
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,954
Reaktioarvo
8,464
Siis uskomatonta. Oon nyt tässä sängyssä missä mua on pelottanut nukkua ja äsken uppouduin niin paljon puhelimeen että hetkeen ei pelottanut yhtään??? Nyttenkin tosi rauhallinen olo. Wow. Feelzgoodman.
Mutta pitää varmaan anyway puhua lääkärille tästä ::D
Hyvät gearit.
 
Ylös Pohja