Aihe vapaa Miks miin moni ei tykkää skeletorista

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,899
Reaktioarvo
8,451
Koska olen "huoneen älykkäin henkilö", sanon kaiken mikä on oikein logiikan lakien mukaan, tiedän kaiken (suurilta osin), olen kärkäs kielenkäyttäjä ja satiiristi. Sitten ihmisiä kissan tähden harmittaa miellyttävä ja hassu tapani suhtautua kaikkeen, kuin vitsillä. Ja sitähän kaikki on: vitsejä ja sanaleikkejä!
 

Poistettukäyttäjänimi100

Eläinrakas heppahöpsö c:
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,465
Reaktioarvo
1,446
Koska olen "huoneen älykkäin henkilö", sanon kaiken mikä on oikein logiikan lakien mukaan, tiedän kaiken (suurilta osin), olen kärkäs kielenkäyttäjä ja satiiristi. Sitten ihmisiä kissan tähden harmittaa miellyttävä ja hassu tapani suhtautua kaikkeen, kuin vitsillä. Ja sitähän kaikki on: vitsejä ja sanaleikkejä!
Ahaa!
 

kromi

Kurnau
Liittynyt
21.2.2021
Viestejä
660
Reaktioarvo
1,112
Mietin, että pidänkö mielipiteeni omana tietonani, mutta kun nyt kerran kysytään...

Mä en tykkää Skeletorista koska se on ilkeä ja ylimielinen, eikä sen vitsit oo yleensä hauskoja. Kissat on kyllä somia, ja Vara-ankat yleensä ihan nokkelia.
Ja mua hämmentää se ihmeellinen sisällötön vänkäys, mitä täällä usein sen kanssa käydään.

Mutta kaikista ei voi tykätä, eikä meidän huumorintajut selkeestikään kohtaa (paitsi brittiläisen televisioviihteen suhteen) ja täällä onneksi voi laittaa ignoren päälle jos alkaa liikaa ärsyttää se, että etusivu on täynnä sen hassunhauskoja juttuja.
 

Kuusieppari

Kamelivaara❗
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
286
Reaktioarvo
256
Mietin, että pidänkö mielipiteeni omana tietonani, mutta kun nyt kerran kysytään...

Mä en tykkää Skeletorista koska se on ilkeä ja ylimielinen, eikä sen vitsit oo yleensä hauskoja. Kissat on kyllä somia, ja Vara-ankat yleensä ihan nokkelia.
Ja mua hämmentää se ihmeellinen sisällötön vänkäys, mitä täällä usein sen kanssa käydään.

Mutta kaikista ei voi tykätä, eikä meidän huumorintajut selkeestikään kohtaa (paitsi brittiläisen televisioviihteen suhteen) ja täällä onneksi voi laittaa ignoren päälle jos alkaa liikaa ärsyttää se, että etusivu on täynnä sen hassunhauskoja juttuja.
Haistan negatiivista energiaa. Nuuh, nuuh
 

Makkachin

Puudeli
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,130
Reaktioarvo
1,166
Jotkut aiheuttavat persoonallaan suurempia reaktioita suuntaan tai toiseen, kun toiset taas saattavat olla näkymättömämpiä. Siitä se kai sitten pohjimmiltaan johtuu. Ei voi olla pidetty ilman että joku kuitenkin vihaa, ja mitä voimakkaampi persoona, sitä enemmän ne jakautuu.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Mietin, että pidänkö mielipiteeni omana tietonani, mutta kun nyt kerran kysytään...

Mä en tykkää Skeletorista koska se on ilkeä ja ylimielinen, eikä sen vitsit oo yleensä hauskoja. Kissat on kyllä somia, ja Vara-ankat yleensä ihan nokkelia.
Ja mua hämmentää se ihmeellinen sisällötön vänkäys, mitä täällä usein sen kanssa käydään.

Mutta kaikista ei voi tykätä, eikä meidän huumorintajut selkeestikään kohtaa (paitsi brittiläisen televisioviihteen suhteen) ja täällä onneksi voi laittaa ignoren päälle jos alkaa liikaa ärsyttää se, että etusivu on täynnä sen hassunhauskoja juttuja.
Mul on lähes tää sama, mutta Skele on kuitenki musta ihan ok
 

kromi

Kurnau
Liittynyt
21.2.2021
Viestejä
660
Reaktioarvo
1,112
Täsmennän vielä, että en vihaa Skeleä, ja yleensä tosiaan pidän tän suuntaiset mielipiteet omana tietonani, koska saahan kaikki keskustella just mistä huvittaa eikä mun mielipiteillä oo siihen mitään vaikutista. Mutta aattelin tuoda keskusteluun tänkin näkökulman kun muut tuntuu vaan tykkäävän, jolloin voivat vain arvailla syitä!
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,142
Skelen huumori uppoaa ja lisäksi vielä mainittakoon sen että hän tuo persoonallaan särmää tänne.
Edit: eli siis minun mielipiteeni, joka ei vastaa suoraan otsikon kysymykseen.
 
Viimeksi muokattu:

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,899
Reaktioarvo
8,451
En voi väittää pitäväni skeletorista. Syitä on monia. Valtaosa syistä oli luettavissa demi.fi:ssä hänen viesteistään (muutama esimerkki ko tyypin näkemyksistä: https://aijaa.com/CwLUfC ). Lisäksi olen kuullut väkivaltaisesta käytöksestä ensikäden uhreilta. Jos laskisin mukaan ei-suoraan-minulle kerrotut jutut, pitäisin häntä todella todella vaarallisena ihmisenä.
Pitäisiköhän vaihtaa sinunkin jo levyä? Vuodesta toiseen postaat kuvaa, joka ei liity mihinkään ja mussutat vaarallisuudesta, vaikka itse ovat kovan luokan vainoaja etkä ikinä muista, että teikäläiset aloitti koko "riidan", jota vain te pidätte yllä.
Teen kohta rikosilmoituksen, en siis nettivinkkiä vaan rikosilmoituksen.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,899
Reaktioarvo
8,451
Jotkut aiheuttavat persoonallaan suurempia reaktioita suuntaan tai toiseen, kun toiset taas saattavat olla näkymättömämpiä. Siitä se kai sitten pohjimmiltaan johtuu. Ei voi olla pidetty ilman että joku kuitenkin vihaa, ja mitä voimakkaampi persoona, sitä enemmän ne jakautuu.
Olen kyllä tosi voimakas nettipersoona (näkeehän sen esim. siitä kuinka lihaksikas profiilikuvani on), nostan ainakin 19 viestiä kerralla! Ranta lienee tuollapäin ->
 
Ylös Pohja