Aihe vapaa miks miun pitää ylireagoida näin paljon D:

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
en ainakaan vielä viiti sanoa erään varaanin nimeä, josta puhun tässä keskustelussa.
mutta kuitenkin kyse on siitä, et yks varaani ei oo kommentoinu miun viimesimpiin keskusteluihin, tykkäilly viesteistä tms., vaikka hän ennen teki niin.
laitoin hänelle myös pari päivää sitten yksityisviestin (en edes tiiä osasinko kylläkään tehä sen oikein :D kun profiilissa lukee "chat" ja "yksityisviesti", niin painoin siitä chatin kohalta.. kai se on ihan sama kummasta painaa, ku molemmat menee yksityisesti?).
hän ei oo edelleenkään vastannu siihen viestiin, vaikka on käyny varasijassa monta kertaa. ja ei, en oo mitenkään vihanen siitä, mutta ihmettelen vaan että eikö hän oo saanu sitä, ottiko hän sen jotenkin negatiivisesti (vaikka en kyllä sanonu siinä mitään pahaa), vai mikä siinä taustalla on. alan heti epäilemään, että tein nyt jotain väärää ja spekulaatio on loputon D:
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
ei oo ylireagointia
hmm niin kai, onhan tuo vähän erikoista ehkä. toisaalta varasija nyt on muutenki ollu jotenki oudon hiljanen viimeaikoina, niin aloin miettimään, että voikohan tähän olla joku muu syy kun se et hän ois loukkaantunu tai haluis tahallaan ignoorata.
en todellakaan aattele että ihmisillä on joku velvollisuus tykätä miun kommenteista, vastata viesteihin jne., mutta väkisinkin herää heti vähän ihmetystä, kun hän teki ennen noita kaikkia muttei enää.
toisaalta mua helpottaa kun tiedän ainakin sen, ettei hän oo estäny mua tai mitään. jos ois, niin todennäkösesti sillon hän olis oikeesti loukkaantunu tai vihanen tai jotain.

huoh, pitääpä puhua tästä psykalle kun nähään ens kuun alussa, että en näköjään osaa olla reagoimatta voimakkaasti edes näin pienessä asiassa D: kaikki menee miulla aina ihan satanolla tunteisiin tai jotenki sattuu, vaikkei siihen olis mitään syytä.
 
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
6,011
Reaktioarvo
4,756
hmm niin kai, onhan tuo vähän erikoista ehkä. mutta toisaalta varasija nyt on muutenki ollu jotenki oudon hiljanen viimeaikoina, niin aloin miettimään, että voikohan tähän olla joku muu syy kun se et hän ois loukkaantunu tai haluis tahallaan ignoorata. en todellakaan aattele että ihmisillä on joku velvollisuus tykätä miun kommenteista, vastata viesteihin jne., mutta väkisinkin herää heti vähän ihmetystä, kun hän teki ennen noita kaikkia muttei enää. toisaalta mua helpottaa kun tiedän ainakin sen, ettei hän oo estäny mua tai mitään. jos ois, niin todennäkösesti sillon hän olis oikeesti loukkaantunu tai vihanen tai jotain
outo hiljaisuus johtuu vuodenajasta ehkä kun itellä kesällä on enemmän motia keksiä kirjoitettavaa
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
VOI EIKÄ ;______; tunnistin itseni, voi eiiii!! anteeks! D: mä huomasin, että avasit mun kaa chatin, mut en näköjää ollu painanu sitä sun viestii auki, voi pyllyn pylly ;_______; nyt tajusinki klikata sitä, ni sain viestis auki. kohta vastaan sinulle!

ei hätää, kaikki on meidän välillä ihan normaalisti ku ennenki D: oon vaa ollu vähä epäsosiaalinen, ni en oo tääl iha kauheest vastaillu keskusteluihi yms
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,962
Reaktioarvo
8,467
VOI EIKÄ ;______; tunnistin itseni, voi eiiii!! anteeks! D: mä huomasin, että avasit mun kaa chatin, mut en näköjää ollu painanu sitä sun viestii auki, voi pyllyn pylly ;_______; nyt tajusinki klikata sitä, ni sain viestis auki. kohta vastaan sinulle!

ei hätää, kaikki on meidän välillä ihan normaalisti ku ennenki D: oon vaa ollu vähä epäsosiaalinen, ni en oo tääl iha kauheest vastaillu keskusteluihi yms
Miten hävytöntä käytöstä!
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
VOI EIKÄ ;______; tunnistin itseni, voi eiiii!! anteeks! D: mä huomasin, että avasit mun kaa chatin, mut en näköjää ollu painanu sitä sun viestii auki, voi pyllyn pylly ;_______; nyt tajusinki klikata sitä, ni sain viestis auki. kohta vastaan sinulle!

ei hätää, kaikki on meidän välillä ihan normaalisti ku ennenki D: oon vaa ollu vähä epäsosiaalinen, ni en oo tääl iha kauheest vastaillu keskusteluihi yms
ei todellakaan haittaa mitään D: <3 oon vaan tämmönen, että murehin joka ikistä asiaa, vaikka oikeesti siihen ei ois mitään syytä D: vaikka järjellä aateltuna osasin miettiä tän niin, että oot tällä hetkellä epäsosiaalinen etkä muuten vaan jaksa vastata, niin silti miun mieli oli silleen "hähää, etpäs kuitenkaan saa mielenrauhaa mielenrauhaa tästä asiasta koska minä haluan spekuloida!" :D
tuli jotenki tosi hyvä mieli kun vastasit tähän kesuun, koska nyt ei enää iske ne katastrofiajatukset päälle🥰 joten kiitos, ihana kuulla et kaikki on fine <3
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
ei todellakaan haittaa mitään D: <3 oon vaan tämmönen, että murehin joka ikistä asiaa, vaikka oikeesti siihen ei ois mitään syytä D: vaikka järjellä aateltuna osasin miettiä tän niin, että oot tällä hetkellä epäsosiaalinen etkä muuten vaan jaksa vastata, niin silti miun mieli oli silleen "hähää, etpäs kuitenkaan saa mielenrauhaa mielenrauhaa tästä asiasta koska minä haluan spekuloida!" :D
tuli jotenki tosi hyvä mieli kun vastasit tähän kesuun, koska nyt ei enää iske ne katastrofiajatukset päälle🥰 joten kiitos, ihana kuulla et kaikki on fine <3
jee, hyvä! D: ymmärrän, mul on samanlaista D: kyl mäki oisin ollu ihmeissäni, jos tää tilanne ois ollu toisinpäin, eli miu mielest aika ymmärrettävää. mut kyllä, oon ollu vaa epäsosiaalinen eli kaikki on ok! :3 ❤️ ja tottakai vastasin! D: menin niin panic modelle ku ymmärsin et "voi perkule tässähä puhutaa minusta voi elämä mitä oon taas hölmöilly kääääääk"🤣
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
jee, hyvä! D: ymmärrän, mul on samanlaista D: kyl mäki oisin ollu ihmeissäni, jos tää tilanne ois ollu toisinpäin, eli miu mielest aika ymmärrettävää. mut kyllä, oon ollu vaa epäsosiaalinen eli kaikki on ok! :3 ❤️ ja tottakai vastasin! D: menin niin panic modelle ku ymmärsin et "voi perkule tässähä puhutaa minusta voi elämä mitä oon taas hölmöilly kääääääk"🤣
hyvä että ymmärrät💗:3 ja voi ei, tää on kyllä tosi kuormittavaa, niin en toivos tätä kellekään D: ja haha :DD et sie mitään hölmöilly eikä ois tarvinnu panikoitua, mutta ymmärrän silti hyvin, ku itekin oisin ollu silleen "voi ei apua äää mitä oon menny tekemään" :D ja menipä taas hyvin tuo miun kirjottaminen: "mielenrauhaa mielenrauhaa" :'D näin siinä käy, kun on perjantai ja pääsin just lomallekin (olin todellakin loman tarpeessa D:!)... ja muuten, kuten skeletor sanoi, olit sie kyllä aika hävytön, loukkaannuin verisesti ;(
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
Käykö tää varaani tääl muuten aktiivisesti? Eli siis viestitteleekö hän täällä todella paljon, mutta samalla sivuuttaa koko ajan sut?

Jos näin on, niin toi kuulostaa aika tahalliselta touhulta. :/ Jos taas hän ei täällä paljoa oo aktiivinen, niin vois aatella ton käytöksen johtuvan jonkinlaisesta epäaktiivisuudesta tai siitä, ettei esim. työuupumuksen seurauksena jaksa vastata kauheen paljoa viesteihin. Itsellä siis välillä tuppaa tehtyä tolleen. :D Mutta toisaalta on kyl aika jännä, että hän ei vastaa nimenomaan sun viesteihisi. 🤔

EDIT: Eikun selvisihän tää tilanne. :D En aluks lukenut tän keskustelun viestejä.
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
hyvä että ymmärrät💗:3 ja voi ei, tää on kyllä tosi kuormittavaa, niin en toivos tätä kellekään D: ja haha :DD et sie mitään hölmöilly eikä ois tarvinnu panikoitua, mutta ymmärrän silti hyvin, ku itekin oisin ollu silleen "voi ei apua äää mitä oon menny tekemään" :D ja menipä taas hyvin tuo miun kirjottaminen: "mielenrauhaa mielenrauhaa" :'D näin siinä käy, kun on perjantai ja pääsin just lomallekin (olin todellakin loman tarpeessa D:!)... ja muuten, kuten skeletor sanoi, olit sie kyllä aika hävytön, loukkaannuin verisesti ;(
aina! tai no, en ihan aina ehk, mut niit tapauksia on vähän, joissa en ois ymmärtäväinen 🦔 jep, sama juttu D: se o hirveää ku alkaa helpost yliajattelee. jotenki hassua mite samanlaisii ollaa 😂 hihi. mä en ees huomannu, että kirjotit mielenrauhaa kaks kertaa ennen ku sanoit 👀 jo on!

niin olinkin! D: voitko mitenkään löytää sen sydämessäsi, että antaisit anteeksi? ;__; menenkö ruoskimaan itseäni torille?
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
aina! tai no, en ihan aina ehk, mut niit tapauksia on vähän, joissa en ois ymmärtäväinen 🦔 jep, sama juttu D: se o hirveää ku alkaa helpost yliajattelee. jotenki hassua mite samanlaisii ollaa 😂 hihi. mä en ees huomannu, että kirjotit mielenrauhaa kaks kertaa ennen ku sanoit 👀 jo on!

niin olinkin! D: voitko mitenkään löytää sen sydämessäsi, että antaisit anteeksi? ;__; menenkö ruoskimaan itseäni torille?
sama täällä, oon lähes aina ymmärtäväinen D: ja niinpä, yliajattelu on kamalaa sillon ku se ottaa kunnolla vallan, eikä sille saa laitettua mitään stoppia D: mietin just samaa, et hassua miten samanlaisia ollaan :D ihanaa törmätä johonki toiseen yliajattelijaan, kun tuntuu että meitä on aika vähän.. ja haha, kyllä tämä nyt olisi pitänyt huomata! häpeäisit! D:

mene vain ruoskimaan itseäsi, miten voit edes kuvitella että saat anteeksi tämän suuren virheen D:
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
sama täällä, oon lähes aina ymmärtäväinen D: ja niinpä, yliajattelu on kamalaa sillon ku se ottaa kunnolla vallan, eikä sille saa laitettua mitään stoppia D: mietin just samaa, et hassua miten samanlaisia ollaan :D ihanaa törmätä johonki toiseen yliajattelijaan, kun tuntuu että meitä on aika vähän.. ja haha, kyllä tämä nyt olisi pitänyt huomata! häpeäisit! D:

mene vain ruoskimaan itseäsi, miten voit edes kuvitella että saat anteeksi tämän suuren virheen D:
totta, se on mukavaa löytää kaltaisiaan D: vertaistuki on tärkeää, niinku aina sanon!

kyllä minä häpeänkin D: menen hetimmiten ruoskimaan itseäni! kiitos, kun olet näin armelias, etkä anna minulle pahempaa rangaistusta!
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
totta, se on mukavaa löytää kaltaisiaan D: vertaistuki on tärkeää, niinku aina sanon!

kyllä minä häpeänkin D: menen hetimmiten ruoskimaan itseäni! kiitos, kun olet näin armelias, etkä anna minulle pahempaa rangaistusta!
todellakin on D:

ja tällä kertaa pääset pälkähästä, mutta sitä ei koskaan tiedän mitä keksin seuraavalla kerralla (kjeh kjeh)😎
 
Ylös Pohja