Pakottava tarve yhtäkkiä kattoa yks gaala-jakso :D se yks tietty. Voi ei voinko mä oikeesti tehdä tän itelleni. Ei hemmetti pelottaa. Tuli vaan niin vahvasti mieleen kun katoin mun titteliä ja rupesin miettimään et oonko senki repiny siitä ku justimukset oli gaalassa ja nii sit siin oli se juttu et kummeleit sanottiin papoiks :D iha varmaa muute alitajuisesti oon repässy sen siitä, ku basically tota titteliä vaihtaessa mietin kyllä niiku yleisesti ottaen kaikkia pappoja joihin oon ollu ihastunu, mut rupesin miettimään et oonko alkanu käyttää tota sanaa vasta sen gaala-jakson näkemisen jälkeen vai oonko jo aikasemmin ollu sillee heheh pappoja kuolataan
Aaa en voi hengittää taas
Miten mun elämä on voinu muotoutuu tämmöseks :DDDDD huoh asia joka ennen oli vain hyvin hämärä konsepti on nykyään liian tärkeä osa elämääni
No miks tää resonoi tho:
Ei mul kyl ihan tollee käyny ehk kummeleiden suhteen se oli todella monimutkainen prosessi josta en vieläkään tiedä oikein että mitä siinä tapahtu. Tosin silloin kauan ennen ku tää asia tapahtui nii googlasin kyllä ja katoin et ketä kummeleihin kuuluu ":D" silleen ketä nää henkilöt on mistä puhutaan 😭😭😭😭 mutta tää kaikki tapahtu vasta vähän aikaa sitten siis tää stepping deep into the fandom
Oop kieltämättä siitä tää kyllä joulukuussa tais alkaa ku halusin vaa tietää uteliaisuuttani kuka olikaan Matti Näsä ja hain youtubesta.... SE oli virheliike se! Siitä käynnisty tapahtumien sarja :DDD
Ei helvetti tää kokemus on oikeesti ihan 10+ en vaihtais mihinkään -.-'