Seksuaalisuus & sukupuoli Miks suuteleminen tuntuu ällöltä vaikka olisi ihastunu siihen tyyppiin

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,429
Reaktioarvo
2,891
En tajuu nyt tätä. Aloin miettimään suutelukokemuksiani (joita ei hirveän paljon ole) ja ainoat mitkä nousi mieleeni joihin ei liittynyt ällötystä juuri yhtään oli t:n ja j:n kanssa ja niihin molempiin olin ihastunut. Ja suurin osa joita oon suudellu on ollu semmosia mihin en oo ollu ihastunu, paitsi no, sit se mun ex-säätö johon olin jossain vaiheessa ainakin vähän ihastunut mut silti se suutelu ällötti. Ja sit lapsena oli myös joku kokemus että pussailin naapurin pojan kanssa josta tykkäsin mut silti se tuntui vähän ällöttävältä, niiku fyysisesti ne huulet, en tiiä, ei vaa oo vissii mun juttu. Tästä vedän nyt sen johtopäätöksen että ehkä suuteleminen ei yleisesti ottaen oo vaan musta kivaa. Ehkä joskus harvoin kuten ne j:n ja t:n kanssa oli ihan okei, ei juurikaan ällöttäviä kokemuksia mut saatto siinäkin olla pikkusen ahistusta, mut ehkä se johtu enemmän jännityksestä sitten. Ehkä mä oon enemmän sellanen ihminen joka ei tykkää suutelusta niinkään mutta pikkupusut on ok ja sitten tyyliin joku halailu D: koska niiku, vaikka oisin kuinka rakastunu johonki nii mulla ei kai kovin usein tuu siitäkää sellasta oloa et haluun suudella sitä vaan enemmänkin sellane et haluun halii ja esim pussata poskelle tai sillee pienesti huulille tai jotain. Liittyyks tää kenties mun grayseksuaalisuuteen :DD Se on niin hassua että ihastun niin pirun voimakkaasti mutta silti suuteleminen useimmiten ällöttää (vaikka ei ihan aina). Mut jotenkin mulla ei yleensä tuu tarve suudella ketään paitsi joskus mut yleensä se on enemmän sellast et saisinpa olla ton lähellä ja ehkä jotenki pienesti pussailla tai jotaki. Seki oli nii järkyttävä tilanne ku joskus 2019 olin baarissa ja juteltii jonku jätkän kaa ja en tiedä tykkäsinkö siitä jopa vähän tai sitten en, mut aina kun se halus suudella ni olin sillee ei hyi helvetti älä nyt taas alota. Siis päässäni ajattelin. Välillä suutelin sitä mut se oli niiiiiiiiin ällöttävää siis hyi helvetti oksettaa vieläkin ajatella sitä. Olin ihan et ei vittu päästäkää mut pois täst tilanteesta. Oon jotenki nyt kai tullu sit siihen tulokseen et ehkä tää liittyy mun grayseksuaalisuuteen. Et seksi ja suuteleminen harvemmin kiinnostaa, ehkä joskus mut nii, harvemmin?? Oon jotenki ajatellu et se liittyy siihen etten oo ollu tarpeeksi ihastunut mut nyt must tuntuu et se on ihan yleisestikin varmaan se suutelu kenen kanssa tahansa? Pikkupusut on viel ihan okei, tosin kyllä nekin saattaa ällöttää mut nii en tiiä. Lol. No nyt kun tiedän tän asian itestäni ni mun on ehkä helpompi sanoo jos joku haluaa suudella et meh en tykkää siitä puuhasta yleensä?? :D oikeest mitä vittua.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,429
Reaktioarvo
2,891
Okei okei tää on mahtavaa koska luin muiden kokemuksia muun muassa avenilta niin emt ilmeisesti tää on aika perus ja ehkä se ei välttämättä liity aseksuaalisuuteen mutta voi liittyä.

Mut silleen, ku ne mitä pussailin t:n ja j:n kanssa ni neki oli aika pieniä pusuja tbh niin ehkä täs on vaa enemmän kyse siit et tykkään lähinnä semmosista, ehkä joskus harvoin muukin saattaa olla ok. Toki eri ihmisten kanssa voi olla erilaista. Ja aina pikkupusutkaan ei tunnu yhtään hyviltä vaan helvetin ällöttäviltä, mut siis yleisesti ottaen ne on ihan tolerable ainakin mul. Kai sen sit huomaa et jos ällöttää tulevaisuudessakin tai nii. Pitäs vaa olla pokkaa sit sanoo sille ihmiselle että en tykkää, ja että se ei välttämättä johdu siitä etten tykkäis siitä ihmisestä silti 🤔🤔🤔 tbh jos mietin vaikka että suutelisin sitä mun entistä opettajaa josta edelleen vitun paljon tykkään, niin en tiiä tuntuisko se ällöltä mut ei se ny varmaan mikään välttämättömyyskään olis. Haluisin tietenkin olla sen lähellä ja oon aina halunnu, oon nii sekasin siit vielki, mut en tiiä koenko tarvetta mitenkään intohimoisesti suudella sen kanssa tms. Mut tavallaan loogista koska miks mä nyt suutelemiseen kokisin hirveesti tarvetta ku sehän on aika seksuaalista ottaen huomioon että oon kummiski grace
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,905
Reaktioarvo
5,733
No joo en tiiä en mäkään koe kovin luontevana mitään kielari ällötyksiä mut on mua muutaman kerran silleen "kevyesti" suudeltu ja se tuntu lähinnä oudolta mutta toisaalta en osaa joten voi olla sitäkin.
Oon mä pohtinut sitä et voinko olla esim aro kun en ikinä ihastu oikein tms mut toisaalta kyllä mä haluan parisuhteen ja läheisyyttä ja tuntea rakastavani mut mä en vaan aina tunne mitään??
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,429
Reaktioarvo
2,891
No joo en tiiä en mäkään koe kovin luontevana mitään kielari ällötyksiä mut on mua muutaman kerran silleen "kevyesti" suudeltu ja se tuntu lähinnä oudolta mutta toisaalta en osaa joten voi olla sitäkin.
Oon mä pohtinut sitä et voinko olla esim aro kun en ikinä ihastu oikein tms mut toisaalta kyllä mä haluan parisuhteen ja läheisyyttä ja tuntea rakastavani mut mä en vaan aina tunne mitään??
No mut eks sä oo ihastunu siihen sun säätöön. Voihan se olla et oot esim grayromantic jos ihastut hyvin harvoin tai sillee
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,905
Reaktioarvo
5,733
No mut eks sä oo ihastunu siihen sun säätöön. Voihan se olla et oot esim grayromantic jos ihastut hyvin harvoin tai sillee
Noku mä en tiiä ku kokoajan pelkään että entäjis en oikeesti oo tai et oon vaan ihastuttanut itseni siihen
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,429
Reaktioarvo
2,891
Noku mä en tiiä ku kokoajan pelkään että entäjis en oikeesti oo tai et oon vaan ihastuttanut itseni siihen
Itse ajattelen asian ehkä niin että jos ei tiedä niin sitten ei ole. Toki noi voi olla ehkä ocd:n kaltaisia turhia pelkojakin. Mutta ne sellaset vahvat tunteet tuntee kyllä ja tunnistaa, jossain vaiheessa ainakin jos ei heti.
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,689
Reaktioarvo
1,624
Ite ainakin muistan sen, kun me mun entisen poikaystävän kanssa koitettiin suudella, niin ei siitä oikein tullut mitään, kun se vaan tuntui musta liian oudolta/väärältä. D: Vaikka olin kyllä ihastunut siihen ihmiseen, ja sillein... Mutta en muun muassa yhtään tiennyt, miten se suuteleminen käytännössä tehdään. Ja uudet kokemukset jännittää - joten en vissiin sitten uskaltanut edes kunnolla yrittää. Sanovat, että kyllä se sitten ennen pitkää tulee luonnostaan... mutta ei kyllä oikein tuntunut siltä.

Hyvin todennäkösesti tää liittyy myös mun demiseksuaalisuuteen. Tuossa vaiheessa me oltiin seurusteltu vasta kai kolmisen kuukautta, joten en mä varmasti ollut vielä ehtinyt mitään kunnollista seksuaalista kiinnostusta kehittää siihen ihmiseen - jolloin ehkä se suuteleminenkaan ei sitten tuntunut kovin "oikealta".

Itse asiassa, en vielä puolen vuodenkaan jälkeen ollut uskaltanut edes pussata sitä poskelle. (Tosin, ei se poika itekään ehkä kauheen ymmärtäväisesti/kiltisti mua rohkaissut siihen... Eikä myöskään opettanut mua, miten se suuteleminen tehdään. Se ei tainnut täysin ymmärtää, mikä se mun ongelma asian suhteen tarkkaan ottaen oli.) Koska se poika oli vähän kärsimättömämpi kuin minä, aika pian se sitten kyllästyi, ja jätti mut.

Nyt oon tuntenut ko. ihmisen jo niin kauan, että jos me vielä oltaisiin yhdessä, varmaan voisinkin uskaltaa suudella sitä. Mutta koska me ollaan nykyään vaan kavereita, niin... eipä oikein voi. :1 Hmm.
 

badassbish

Pihalla oleva opiskelija
Liittynyt
14.7.2021
Viestejä
216
Reaktioarvo
269
No jos tota koko hommaa ajattelee järjellä, nii mitä hienoo suudelmis yleensä on? Bakteerikantojen vaihto? Juu ei kiitos :D
Ite oon sen verran Sheldon Cooper, että välttelen noin läheistä kontaktia ihmisten kaa. Joo, kevyet suukot nyt menettelis, mut tollanen kielten hinkkaaminen toisiinsa ei vaan näyttäydy erityisen tarpeellisena asiana - niin kun ei myöskään jatkuva nyhjääminen toisen vieressä tai liian tiukat tai pitkät halit. Kiitos ei
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,429
Reaktioarvo
2,891
No jos tota koko hommaa ajattelee järjellä, nii mitä hienoo suudelmis yleensä on? Bakteerikantojen vaihto? Juu ei kiitos :D
Ite oon sen verran Sheldon Cooper, että välttelen noin läheistä kontaktia ihmisten kaa. Joo, kevyet suukot nyt menettelis, mut tollanen kielten hinkkaaminen toisiinsa ei vaan näyttäydy erityisen tarpeellisena asiana - niin kun ei myöskään jatkuva nyhjääminen toisen vieressä tai liian tiukat tai pitkät halit. Kiitos ei
Halaaminen on ihanaa must mut välil ärsyttävää 🤔 hmm.
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
ite en oo vielä edes saanu ensisuudelmaa, joten sinänsä oon huono ihminen vastaamaan tähän, mutta sanoisin että meitä ihmisiä vaan kiinnostaa eri asiat (osa tykkää enemmän läheisyydestä, kun taas osa ei voi sietää sitä). ei tuossa oo miusta mitään pahaa tai outoa.
voisin kuvitella, että henkilökohtasesti semmoset kevyet suudelmat ois miulle ok, mutta limaset kielarit... hyi, ei oo ihan miun juttu :D etoo pelkkä ajatuskin D:
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,429
Reaktioarvo
2,891
ite en oo vielä edes saanu ensisuudelmaa, joten sinänsä oon huono ihminen vastaamaan tähän, mutta sanoisin että meitä ihmisiä vaan kiinnostaa eri asiat (osa tykkää enemmän läheisyydestä, kun taas osa ei voi sietää sitä). ei tuossa oo miusta mitään pahaa tai outoa.
voisin kuvitella, että henkilökohtasesti semmoset kevyet suudelmat ois miulle ok, mutta limaset kielarit... hyi, ei oo ihan miun juttu :D etoo pelkkä ajatuskin D:
Mä en ees tiiä mikä mun ensisuudelma oli, koska pienen pusun huulille sain jo ööö joskus ihan pikkulapsena, mut esim kunnon semmosen ällön suudelman (kielarin) sain varmaan 19-vuotiaana.. se oli vitu random kokemus :D
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Mä en ees tiiä mikä mun ensisuudelma oli, koska pienen pusun huulille sain jo ööö joskus ihan pikkulapsena, mut esim kunnon semmosen ällön suudelman (kielarin) sain varmaan 19-vuotiaana.. se oli vitu random kokemus :D
haha :D voin kuvitella, että se oli ällöttävää D: pelkäänkin kauhulla, että joudun ite tulevaisuudessa semmosen limasen kielarin kohteeks, hyi että D:
ite en muista koskaan saaneeni minkäänlaista pusua / suudelmaa tms., ellen sit oo saanu pienenä. mutta mitään muistikuvaa tai tietoa ei kyllä oo siitä tilanteesta, mikäli semmonen on ollu.
oon siis kohta 17 ja edelleen ei jotenkin kiinnosta mitkään rakkausasiat, tai ei vaan oo tullu vielä vastaan sellasta joka tuntus oikeelta tai jota haluisin suudella D:
(tää menee jo vähän ohi aiheen, mutta..) pakko sanoa etten oo ikinä ymmärtäny ihmisiä, jotka kriiseilee sen kanssa, että ei oo koskaan seurustellu, pussaillu, harrastanu seksiä yms. niinku en ymmärrä mikä kiire ja hätä joillain on, kun ittee ei oo nuo asiat kauheesti ikinä hetkauttanu tai tuonu semmosta oloa, että "hei, miun on pakko tehä sitä ja tätä ja tuota, koska kaikki muutkin tekee".
ihan ku esim. neitsyys olis sellanen taakka, josta on pakko päästä eroon keinolla millä hyvänsä.
ei mee miun tajuntaan millään D:
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,429
Reaktioarvo
2,891
haha :D voin kuvitella, että se oli ällöttävää D: pelkäänkin kauhulla, että joudun ite tulevaisuudessa semmosen limasen kielarin kohteeks, hyi että D:
ite en muista koskaan saaneeni minkäänlaista pusua / suudelmaa tms., ellen sit oo saanu pienenä. mutta mitään muistikuvaa tai tietoa ei kyllä oo siitä tilanteesta, mikäli semmonen on ollu.
oon siis kohta 17 ja edelleen ei jotenkin kiinnosta mitkään rakkausasiat, tai ei vaan oo tullu vielä vastaan sellasta joka tuntus oikeelta tai jota haluisin suudella D:
(tää menee jo vähän ohi aiheen, mutta..) pakko sanoa etten oo ikinä ymmärtäny ihmisiä, jotka kriiseilee sen kanssa, että ei oo koskaan seurustellu, pussaillu, harrastanu seksiä yms. niinku en ymmärrä mikä kiire ja hätä joillain on, kun ittee ei oo nuo asiat kauheesti ikinä hetkauttanu tai tuonu semmosta oloa, että "hei, miun on pakko tehä sitä ja tätä ja tuota, koska kaikki muutkin tekee".
ihan ku esim. neitsyys olis sellanen taakka, josta on pakko päästä eroon keinolla millä hyvänsä.
ei mee miun tajuntaan millään D:
Jep, se on viel paha tilanne senki takii ku siit ei osaa vetäytyä pois vaikka ällöttää tai en jotenkin uskalla. Sillon kerran ku pussailin sen yhen toisenki jätkän kaa nii ällötti mutta en silti uskaltanut sanoa että en tykkää tästä. Mä en tajua miten mä en sitä pystynyt sanomaan mutta en vaan pystyny. Yhh se tuntu niin ällöltä.

Ja joo sama en tajuu kans, ei mua haittaa olla 23v neitsyt eikä mulla todellakaan oo mitään kiirettä tai edes suuremmin halua siihen. Kuten oon selittänytkin niin mun libido on sen verran matala että ei oo mitään ongelmaa olla ilman seksiä ainakaan noin niiku yleensä. Pikemminkin päinvastoin jos sitä seksiä olis niin mieluummin ei ainakaan säännöllisesti

Toisaalta ymmärrän sen tunteen että "mä oon nyt ihan paska ku en oo sellanen ku muut" koska silleen jos miettii nii must tuntuu ehk vähän huonolta mut ei oo kyl mitää järkee siinä. Varsinkin ku ne on juttuja mitä ei ees ite haluu. Tai et ne ei oo mitenkään pakollisia, et pärjää hyvin ilmankin. Vaikka tietysti haluaisin olla niiden ihmisten lähellä keihin oon rakastunut mutta en mä muuten seurustelua kyllä kaipaa mielestäni yhtään. Ne on vaa ne tietyt tyypit jotka saa mut kaipaamaa sitä, muuten se on täysin yhdentekevää mulle. Joten en ollenkaan ymmärrä sitä "haluun suhteen oispa joku kuka vaa haluun vaa seurustella" en oikeesti ymmärrä sitä, en ite ikinä haluis seurustella sellasen kaa jost en tykkää tarpeeks.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,429
Reaktioarvo
2,891
Jep, se on viel paha tilanne senki takii ku siit ei osaa vetäytyä pois vaikka ällöttää tai en jotenkin uskalla. Sillon kerran ku pussailin sen yhen toisenki jätkän kaa nii ällötti mutta en silti uskaltanut sanoa että en tykkää tästä. Mä en tajua miten mä en sitä pystynyt sanomaan mutta en vaan pystyny. Yhh se tuntu niin ällöltä.

Ja joo sama en tajuu kans, ei mua haittaa olla 23v neitsyt eikä mulla todellakaan oo mitään kiirettä tai edes suuremmin halua siihen. Kuten oon selittänytkin niin mun libido on sen verran matala että ei oo mitään ongelmaa olla ilman seksiä ainakaan noin niiku yleensä. Pikemminkin päinvastoin jos sitä seksiä olis niin mieluummin ei ainakaan säännöllisesti

Toisaalta ymmärrän sen tunteen että "mä oon nyt ihan paska ku en oo sellanen ku muut" koska silleen jos miettii nii must tuntuu ehk vähän huonolta mut ei oo kyl mitää järkee siinä. Varsinkin ku ne on juttuja mitä ei ees ite haluu. Tai et ne ei oo mitenkään pakollisia, et pärjää hyvin ilmankin. Vaikka tietysti haluaisin olla niiden ihmisten lähellä keihin oon rakastunut mutta en mä muuten seurustelua kyllä kaipaa mielestäni yhtään. Ne on vaa ne tietyt tyypit jotka saa mut kaipaamaa sitä, muuten se on täysin yhdentekevää mulle. Joten en ollenkaan ymmärrä sitä "haluun suhteen oispa joku kuka vaa haluun vaa seurustella" en oikeesti ymmärrä sitä, en ite ikinä haluis seurustella sellasen kaa jost en tykkää tarpeeks.
Pakko vielä ruikuttaa täst ku tuntuu nii paskalta se että matalasta libidosta puhutaan yleensä niiku se ois huono juttu tai sairaus, eikä se oo oikeesti. Aina vaa kuulostaa siltä niinku korkee libido ois joku merkki hyvästä terveydestä ja hyvästä elämästä JA hyvästä parisuhteesta ja sit mä oon vaa sillee "??????" Oikeasti mul on esim ollu aina semi matala libido noin niiku kokonaisuudessaan ja en vaa niiku jaksa tätä paskaa yhteiskuntaa enää, mä haluisin vaa että tää seksin käsittely muuttuis kokonaan sellaseks et se ottaa kaikenlaiset ihmiset huomioon. Jos hyperseksuaalisuudessa ei oo mitään vikaa niin ei oo sillon kyllä matalassa tai olemattomassa libidossakaan. En haluu että mulle ja mun kaltasille ihmisille sit tulee se olo että pitää tehä asioita mitä ei haluu vaa siks et se on normaalia muka.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,429
Reaktioarvo
2,891
Siis mua vituttaa tää :D

"Everyone's sex drive is different and there's no such thing as a "normal" libido. But if you find your lack of desire for sex is distressing or it's affecting your relationship, it's a good idea to get help."
Jotenki häiritsee toi että sen takii pitäs hakee apuu jos se vaikuttaa parisuhteeseen :D jos ei itteä haittaa. Tai sitten miten olis vaikka niin että eroo sitten jos asia on niin iso ongelma, en mä ainakaan mihinkään vitun "eheyttämiseen" suostuis. Hyi vittu kun ahistaa nyt kun tuntuu taas että pitäs olla erilainen ku oikeesti on. Ällöttää, vihaan maailmaan xd mun mielestä toi olis pitäny kirjottaa mieluummin näin: "But if you find your lack of desire for sex is distressing, it's a good idea to get help". Se on vaan silloin jos ihmiselle itselleen on haittaa siitä, jos Itse jollain tapaa kärsii siitä. Ainakin jos mulla olis parisuhde ja se siitä kärsis niin sillon voi voi mutta mä en tossa asiassa kompromisseja tee, en pienintäkään. Mua ällöttää jo valmiiks niin en ikinä ikinä ikinä suostuis seksiin ku vaan ja ainoastaan sillon jos oon satavarma et se ei tunnu pahalta. Ja most of the time se tuntuu ajatuksena jo pahalta niin 🤷🤷🤷🤷 ja mitä enemmän puhutaan että kaikkien pitää haluta seksiä niin sitä enemmän mua vaan alkaa ällöttää. Joo siis tiedän että varmaan moni on sellanen että itseä häiritsee oma libidon puute ja se on ihan ok sillon jos haluu siihen hakee apuu mut mä haluan nyt oikeasti että nää asiat normalisoidaan ja vittu äkkiä. Voi vittu, ei sekään ole normaalia että teininä pelkäsin seurustelua (ja edelleen kai?) Siksi että sit on pakko harrastaa seksiä vaikka ei haluu. Vittu. Haluan että sitä toistellaan niin monta kertaa että tää asia menee jokaisen päähän, että kukaan ei painostais ketään mihinkään ja että kaikki ymmärtäis sen että IKINÄ ei tarvii olla sellasessa tilanteessa missä ei haluu. Sama tuon suutelemisenkin suhteen, aina pitää voida kieltäytyä jos tuntuu inhottavalta
Mutta sepä ei olekaan ainakaan mun kohdalla toteutunut. En yksinkertaisesti osaa sanoa: "mä en haluu ku mua ällöttää". Siis se olis niin helppoa vaan olla rehellinen mutta mä EN OSAA. vittu se ei voi olla normaalia. Oonkohan yhtä painostettavissa seksiinkin? Mitä jos joudun tilanteeseen jossa en vaan OSAA sanoa mitään ja meen sänkyyn jonkun kanssa vaan siks ja jälkeenpäin kuolen ahistuksee? Toisaalta seksi on sen verran isompi asia kun suutelu että menisin todennäköisesti vaan täysin paniikkiin sellasessa tilanteessa enkä edes pystyis, siis ellen sit oikeest haluis sitä. Mut todennäköisesti jos oikeesti tilanne olis se että mua ahdistaa ja ällöttää enkä oikeasti halua, niin sillon mä luulen että mulla tulis ennemmin jäätävä paniikkikohtaus kuin että suostuisin vastentahtoisesti. Mikä ei toki ole hyvä juttu sekään että sellanen tilanne aiheuttais paniikkikohtauksen. Pitää voida sanoa heti suoraan että en halua, ilman että tilanne menee siihen että yrittää ja sit saa paniikkikohtauksen ku ei haluu. Tulee mieleen se kun olin mun sillosen säädön kanssa ja hommat meni epämukavaks mun puolelta (mutta ei ollu sen kummempaa kun suutelua ja tämmöstä mutta silti en tykännyt kyllä yhtään) ja taas kerran en osannu sanoa että "lopeta, mua ällöttää". Olin sillon vielä kaiken lisäks kännissä joten ajatuskaan ei toiminu ja aattelin et ei tässä mitään mut jälkeenpäin ahisti. Vaikka se oli vaan suutelua ja semmosta, mut joo ällöttävää se oli. Siis joo, mua ahisti myös siinä tilanteessa jonkun verran ja myös jälkeenpäin, mutta ajattelin että ei tää niin paha oo, ei mun tarvii sanoo mitään. MIKS TÄMMÖST TAPAHTUU. onks vika mussa ku en osaa sanoa että hyi vittu älä koske muhun.

Hmm hmm.
 
Ylös Pohja