Kauneus Miks tää mun hoitoaine haisee näin voimakkaalle :I

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,689
Reaktioarvo
1,624
Hyh, en pidä. ',:I Pesin hiukset, ja nyt mun ympärillä leijuu sit koko ajan tämmönen häiritsevähkö pistävähkö tuoksahdus.

Ei me muuten ees oltais ostettu tätä, mut kaupassa ei ollu muuta. No jaah... Ei oo onneks katastrofi. Huomenna tää tuskin enää juuri haisee... ja sitten varmaan saadaankin jo ihan kunnon hoitoainetta. :P
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,689
Reaktioarvo
1,624
Ei, mut niinkun oikeesti - selittäkää mulle.
Minkä takia näitä häiritsevän hajuisia hygieniatuotteita edes tehdään? Tykkääkö muka jotkut niistä oikeesti? Voiko jonkun aistit olla niin kieroutuneet, että niitten mielestä moiset haisee hyvältä? Kaipa sitten, jos kerran niitä edelleen myydään...

Ei-aistiyliherkät ovat sitten kyllä merkillistä porukkaa! ಠ_ಠ ಠ_ಠ
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,136
Reaktioarvo
5,462
Minä pidän selkeästi tuoksuvista hoitoaineista, mutta olen aika valikoiva niiden tuoksujen suhteen. Monissa tuoksu on mielestäni sellainen "mummoparfyymimainen" ja niistä en pidä, mutta hedelmäiset tuoksut sen sijaan ovat oikeasti kivoja.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,905
Reaktioarvo
5,733
Ei, mut niinkun oikeesti - selittäkää mulle.
Minkä takia näitä häiritsevän hajuisia hygieniatuotteita edes tehdään? Tykkääkö muka jotkut niistä oikeesti? Voiko jonkun aistit olla niin kieroutuneet, että niitten mielestä moiset haisee hyvältä? Kaipa sitten, jos kerran niitä edelleen myydään...

Ei-aistiyliherkät ovat sitten kyllä merkillistä porukkaa! ಠ_ಠ ಠ_ಠ
En tiedä että olisin aistiyliherkkä mutta en pystynyt esim yhtä saippuaa käyttämään kun haisi minusta niin pahalle vielä suihkun jälkeenkin ja muut oli vaan et ihan perus ei tossa oo mitään
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,689
Reaktioarvo
1,624
Minä pidän selkeästi tuoksuvista hoitoaineista, mutta olen aika valikoiva niiden tuoksujen suhteen. Monissa tuoksu on mielestäni sellainen "mummoparfyymimainen" ja niistä en pidä, mutta hedelmäiset tuoksut sen sijaan ovat oikeasti kivoja.
Joo, on jotkut tuoksut munkin mielestä ihan mukavia. Kunhan ei oo liian voimakkaita nekään :P
Mutta tässä hoitoaineessa on jotenkin sellanen tuoksu, että en pidä siitä ja se häiritsee keskittymistä. En ees osaa kuvailla, minkälainen, mutta häiritsevä joka tapauksessa.
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,441
Reaktioarvo
2,333
Hyi että ne hoitoaineet, joita hiusvärien mukana tulee. Niin inhottava haju, joka ei edes tervashampoolla piiloutunut. Yleensä käytän kookoksen tuoksuista hoitoainetta, siinä on erittäin mieto haju.
Halusin myös sanoa, että tervashampoon tuoksu on aivan ihana!
 
Ylös Pohja