Politiikka Miks Venäjä edes haluu laajentua

Poistettukäyttäjänimi1405

Rotista haaveileva kelarotta
Liittynyt
9.2.2022
Viestejä
995
Reaktioarvo
523
Ai sun kielenkäyttö on muka kypsää, sä yrität putsata täällä omaa mainettas. Sen lisäksi sun puolella on sama tietämätön väki ja sun puudeli.
XD MITÄ
oon kuullut paljon asioita siitä mitä Skeletor on tehnyt ja tiedän että hänen käytös on ongelmallista monesta syystä mutta se ei silti poista sitä että ainakin mulle tulee hyvin ikävä olo siitä miten kommentoit ikää ja sukupuolta liittyen täällä olemiseen (ristiriitaista myös koska olet itsekin täysi-ikäinen, vaikka olisitkin yhä toisella asteella). Skeletor on ehkä menneessä käyttäytynyt väärin ja ikävästi, mutta hän on saanut siitä rangaistuksen ja tässäkään keskustelussa ei yhtä lailla henkilökohtaisuuksiin mene kuin sinä

enkä ymmärrä miksi ihmeessä vedät esim Makkachinin mukaan tähän ja pitää kohdella noin ikävästi häntä ja muita jotka ei tietääkseni ole sulle mitään tehnyt. itse ainakin olen sitä mieltä että Makkachin on vain hyvää vaikutusta Skeletorille ja oikein asiallinen ja mukavan oloinen ihminen.

En haluaisi saarnata mutta menee tunteisiin kun liityin vastikään tänne poistuttuani foorumilta jolla en tuntenut oloani tervetulleeksi ja nyt täälläkin alkaa sama vetoaminen siihen että aikuiset ei saisi täällä olla. tää paikka koostuu kuitenkin pääasiassa entisistä demittäjistä, ja vaikka iso osa tänne siirtyneistä demittäjistä on nuoria, uskon, että he tulevat vielä (jos varasija siis pysyy elossa) pitämään tämän paikan pyörimässä siinäkin vaiheessa kun siirtyvät täysi-ikäisiksi (anteeksi en osaa kirjottaa selvästi ajatuksiani mutta pointti oli että entiset lapsidemittäjätkin kasvaa ja sitten ollaan lähes kaikki pian aikuisia täällä).
plus meitä on monia aikuisiakin täällä ja ei mun mielestä yhtään mitään ongelmaa siinä, en ainakaan ole nähnyt että aikuset käyttäytyisivät väärin alaikäisiä kohtaan täällä tai mitenkään epäilyttävästi. en toki tiedä ovatko alaikäiset itse samaa mieltä tästä, mutta voivat sitten varmasti kertoa jos kokevat jonkun aikuisen pelottavaksi tai läsnäolon epämiellyttäväksi täällä. (ja voin sanoa tähän väliin että oma viestiboksini on auki jos kokee olonsa jonkun takia turvattomaksi täällä ja kokee ettei yksin voi käsitellä tai viedä asiaa eteenpäin ylläpidolle tms)

kiitos ja anteeksi ja kaikkea hyvää kaikille jne
 
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
6,011
Reaktioarvo
4,757
XD MITÄ
oon kuullut paljon asioita siitä mitä Skeletor on tehnyt ja tiedän että hänen käytös on ongelmallista monesta syystä mutta se ei silti poista sitä että ainakin mulle tulee hyvin ikävä olo siitä miten kommentoit ikää ja sukupuolta liittyen täällä olemiseen (ristiriitaista myös koska olet itsekin täysi-ikäinen, vaikka olisitkin yhä toisella asteella). Skeletor on ehkä menneessä käyttäytynyt väärin ja ikävästi, mutta hän on saanut siitä rangaistuksen ja tässäkään keskustelussa ei yhtä lailla henkilökohtaisuuksiin mene kuin sinä

enkä ymmärrä miksi ihmeessä vedät esim Makkachinin mukaan tähän ja pitää kohdella noin ikävästi häntä ja muita jotka ei tietääkseni ole sulle mitään tehnyt. itse ainakin olen sitä mieltä että Makkachin on vain hyvää vaikutusta Skeletorille ja oikein asiallinen ja mukavan oloinen ihminen.

En haluaisi saarnata mutta menee tunteisiin kun liityin vastikään tänne poistuttuani foorumilta jolla en tuntenut oloani tervetulleeksi ja nyt täälläkin alkaa sama vetoaminen siihen että aikuiset ei saisi täällä olla. tää paikka koostuu kuitenkin pääasiassa entisistä demittäjistä, ja vaikka iso osa tänne siirtyneistä demittäjistä on nuoria, uskon, että he tulevat vielä (jos varasija siis pysyy elossa) pitämään tämän paikan pyörimässä siinäkin vaiheessa kun siirtyvät täysi-ikäisiksi (anteeksi en osaa kirjottaa selvästi ajatuksiani mutta pointti oli että entiset lapsidemittäjätkin kasvaa ja sitten ollaan lähes kaikki pian aikuisia täällä).
plus meitä on monia aikuisiakin täällä ja ei mun mielestä yhtään mitään ongelmaa siinä, en ainakaan ole nähnyt että aikuset käyttäytyisivät väärin alaikäisiä kohtaan täällä tai mitenkään epäilyttävästi. en toki tiedä ovatko alaikäiset itse samaa mieltä tästä, mutta voivat sitten varmasti kertoa jos kokevat jonkun aikuisen pelottavaksi tai läsnäolon epämiellyttäväksi täällä. (ja voin sanoa tähän väliin että oma viestiboksini on auki jos kokee olonsa jonkun takia turvattomaksi täällä ja kokee ettei yksin voi käsitellä tai viedä asiaa eteenpäin ylläpidolle tms)

kiitos ja anteeksi ja kaikkea hyvää kaikille jne
Ei kovin turvalliselta paikalta tämä vaikuta jos osa ex demuista ei uskalla rekisteröityä tänne, toinen juttu on se et en koe turvalliseksi oloani jos jotain ei miellytä mun lähde.
 

Poistettukäyttäjänimi1405

Rotista haaveileva kelarotta
Liittynyt
9.2.2022
Viestejä
995
Reaktioarvo
523
Ei kovin turvalliselta paikalta tämä vaikuta jos osa ex demuista ei uskalla rekisteröityä tänne, toinen juttu on se et en koe turvalliseksi oloani jos jotain ei miellytä mun lähde.
ei uskalla, tarkotat varmaan sitä ettei halua koska eivät pidä yksittäisestä käyttäjästä
ja tervetuloa tosielämään, aikuisena pitää aina kirjottaessa tekstejä mainita lähde jos sellaista käyttää. (ja wikipedia on tosiaan loppujenlopuksi ihan hyvä lähde näin vapaassa keskustelussa; siellä on kootusti tietoa jossa viitattu muihin lähteisiin ja sitä editoidaan ja tarkastetaan jatkuvasti.)
 

Poistettukäyttäjänimi1405

Rotista haaveileva kelarotta
Liittynyt
9.2.2022
Viestejä
995
Reaktioarvo
523
Tosielämässä käytän lähteitä.
No mutta kuten jo useammat on täällä todenneet, olisi kiva jos kertoisit myös lähteesi alkuperän täällä, eihän se iso vaiva ole jos käyttää myös aikaa siihen että sen tiedon kaivaa ensin. Tai ainakin silloin kun sitä pyydetään D:
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Voi jumalauta aina mun kesut joutuu tähän pisteeseen
tämä oli eka asia, joka tuli mieleen kieltämättä 😅

noniin, eiköhän tää lähdekiista ja muu kiista ollu tässä. pysytään kessan aiheessa, ni ei tarvii pistää lukkoon - vaikka täs vaihees toki vois... pidätän lukitusoikeuden, mikäli sama meno jatkuu
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,042
Reaktioarvo
8,494
Ei kovin turvalliselta paikalta tämä vaikuta jos osa ex demuista ei uskalla rekisteröityä tänne, toinen juttu on se et en koe turvalliseksi oloani jos jotain ei miellytä mun lähde.
Siihenhän riittäisi alkuun, "otin tämän Googlen avulla" ja voi laittaa ne hakusanat, että mitä käytti jos jotakuta kiinnostaisi googlettaa itse.

Esim. joku kysyy: "mikä ongelma sillä Putella on?"
"Putin on kalju kääpiö", kun googlasin "Mikä ongelma Putinilla on".

Jos tämän olisit jo heti sisäistänyt etkä aloittanut itkupotkuraivareita kuten tapanasi aina on niin koko metakkaa ei olisi edes tapahtunut.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,596
Reaktioarvo
6,502
Putin harhaisesti vertaa Ukrainaa jo vanhoihin natseihin ja ukko muutenkin tuntuu menettäneen järkensä. Parasta olisi, jos EU ja muu fiksu maailma katkaisisi kaikki diplomaattisuhteet, kauppasuhteet ja mitätöisi venäläisten kaksoiskansalaisuudet ja lopettaisi näiden maassaolo-oikeudet esim. EU-maissa ja palauttaisi koko lössin (täältäkin kymmeniä tuhansia) Venäjälle.
Ei tavallisia muissa maissa asuvia venäläisiä voi syyttää siitä mitä niiden maan hallinto tekee. Ja diplomaattisuhteet jos katkastas nii sehä se vasta johtaski sotaan.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,042
Reaktioarvo
8,494
Ei tavallisia muissa maissa asuvia venäläisiä voi syyttää siitä mitä niiden maan hallinto tekee. Ja diplomaattisuhteet jos katkastas nii sehä se vasta johtaski sotaan.
Siinä on se pointti, että kansa kaataisi sen fasistihallinnon. Eikä diplomaattisuhteiden katkaisu johda aina sotaan, se vain tarkoittaa minimaalista yhteydenpitoa. Venäjälle tekisi ihan hyvää, että kaikki niiden asiat hoidettaisiin EU-byrokratian kautta. Sekin vaikeuttaisi paljon perusvenäläisten elämää, eli se vähäinenkin aito kannatus vaihtuisi haluksi pistää korkokengissä viihtyvä roikkumaan Kremlin torneista.
 

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,066
Reaktioarvo
997
Lopettakaa nyt se riitely ja käyttäytykää kun aikuset ei tätä kukaan jaksa. Tehkää riitelyä varten vaikka oma keskustelu jos haluatte jatkaa vielä sitä, tän oli tarkotus olla venäjä-ukraina keskustelu, ei teidän riitelypaikka
 
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
6,011
Reaktioarvo
4,757
Lopettakaa nyt se riitely ja käyttäytykää kun aikuset ei tätä kukaan jaksa. Tehkää riitelyä varten vaikka oma keskustelu jos haluatte jatkaa vielä sitä, tän oli tarkotus olla venäjä-ukraina keskustelu, ei teidän riitelypaikka
Hauskinta tässä on et täällä nostetaan alle 20-vuotias aikuiseksi, en vielä 30-vuotias ole joten älkää sanoko aikuinen vaan nuori aikuinen.
Nuorisolain mukaan alle 29-vuotiaat on nuoria.
 

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,066
Reaktioarvo
997
Hauskinta tässä on et täällä nostetaan alle 20-vuotias aikuiseksi, en vielä 30-vuotias ole joten älkää sanoko aikuinen vaan nuori aikuinen.
Nuorisolain mukaan alle 29-vuotiaat on nuoria.
No anteeksi korjaan: ”Lopettakaa nyt se riitely ja käyttäytykää kun täysi-ikäiset ihmiset ei tätä kukaan jaksa. Tehkää riitelyä varten vaikka oma keskustelu jos haluatte jatkaa vielä sitä, tän oli tarkotus olla venäjä-ukraina keskustelu, ei teidän riitelypaikka”
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,042
Reaktioarvo
8,494
No anteeksi korjaan: ”Lopettakaa nyt se riitely ja käyttäytykää kun täysi-ikäiset ihmiset ei tätä kukaan jaksa. Tehkää riitelyä varten vaikka oma keskustelu jos haluatte jatkaa vielä sitä, tän oli tarkotus olla venäjä-ukraina keskustelu, ei teidän riitelypaikka”
Eihän täällä kukaan riidellyt, paitsi tuo äksypöksy jolla meni kritiikki tunteisiin ja vältteli kaikille vastaamista.
 
Ylös Pohja