Miksi mun pitää olla niin perso alkoholille?

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,137
Reaktioarvo
1,047
Kyllä se on niin että kalja parantaa koko illan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,496
Reaktioarvo
2,891
Kannattaa omata sellanen vatsa ettei oikein pysty juomaan lonkeroa ja siideriä niin hillitsee kyllä juomista jonkun verran, ja sen lisäks kalja ei oikein mee alas yleensä koska maistuu järkyttävän pahalle. Vaihtoehdot jää semi vähäisiksi.
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,137
Reaktioarvo
1,047
Kannattaa omata sellanen vatsa ettei oikein pysty juomaan lonkeroa ja siideriä niin hillitsee kyllä juomista jonkun verran, ja sen lisäks kalja ei oikein mee alas yleensä koska maistuu järkyttävän pahalle. Vaihtoehdot jää semi vähäisiksi.
Mulla on tosi herkkä vatsa, mut ei nyt noin herkkä.

Ja hei, kaljaan tottuu kyllä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,496
Reaktioarvo
2,891
Mulla on tosi herkkä vatsa, mut ei nyt noin herkkä.

Ja hei, kaljaan tottuu kyllä
Joo siis, mulla tulee vitun kipeeks ilmeisesti hiilihapoista tai jotain. En pysty juomaan vissyy tai limuukaan ainakaan paljoa kerralla. Ei se joka kerta tuu kovin kipeeks mut pari kertaa oli nii helvetillinen kipu että en uskalla enää ottaa riskii. Ja siis joo pystyn juomaan kaljaa mutta en oo silti silleen tottunu sen makuun et sitä pystyis irvistämättä juoda. Ja oon kuitenkin juonu sitä aika monta kertaa mut yleensä se 1 kpl on maksimi ja seki menee hitaasti koska on niin pahaa
 

Bones99

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
290
Reaktioarvo
230
Ehtoollisen nautittuasi voit tuntea Jeesuksemme pyhän veren virtaavan, siinäpä se salaisuus aamen!
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,565
Reaktioarvo
6,478
Mää en taija koskia ennää koskaan ees ehtoollisviiniin ku se oli jo aivan hirveetä :DDD
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,121
Reaktioarvo
886
Kannattaa omata sellanen vatsa ettei oikein pysty juomaan lonkeroa ja siideriä niin hillitsee kyllä juomista jonkun verran, ja sen lisäks kalja ei oikein mee alas yleensä koska maistuu järkyttävän pahalle. Vaihtoehdot jää semi vähäisiksi.
Joo hyi hitto. Oon joskus juonu paljon alkoholia (muutama tölkki) ja siitä tuli vatsa nii araks et en oo niitte kokemusten jälkeen kyllä yhtään ajatellu juoda :D Hyi hitto. No kai tää on ihan hyvä näin et tulee fyysistä pahoinvointia
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
705
Reaktioarvo
811
Persous alkoholille ja totaalinen krapulattomuus oli huono yhdistelmä. Onneks tulin vanhaksi ja rupesin kärsimään krapulasta niin kummasti loppu ryypiskelyt ku seinään.
 
Ylös Pohja