Ihastuminen Miksi oi MIKSI mietin nyt mun yhtä opettajaa näin pää pilvissä?

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,142
Damn tää ei oo hyvä juttu ei ja tästä jutusta tekee pahempaa sekin kun vieläpä mun ystävä ilmeisesti on ihastunu siihen kans… No, ainakin voidaan yhdessä olla ihastuneita siihen ja hihitellä tunnilla ku pikkutytöt.
Oon aina pitäny sitä tosi charmikkaana ja ainoastaan ihastellu häntä tunnilla etäältä, ei sen enempää mutta nyt tuntuu et tunteet on alkanu muuttuu ihastumisen puolelle. Viime tunnilla kun katsoin häntä niin mun huuliin alkoi nousemaan sellainen hymy ja tunsin sellaisen kutkuttavan tunteen sisällä. Ja äsken suihkussa käydessäni ajattelin häntä hyvin ruusuisesti.
Harmi vaan et se on kerran viikossa opettamassa.
Voi elämän kevät, tää on pahin vuodenaika tässä mielessä. Ihmeen pitkään kuitenkin onnistuin pitämään tunteet kurissa tätä opettajamiekkosta kohtaan.
 
Viimeksi muokattu:

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,142
Ehkä tätä tunnetta boostas se, kun tää sama frendi kerto mulle viimeviikolla, että tää opettaja oli ikävöinyt mua ku olin poissa sillo (sinne tunnille vain idiootti, Minkelii pidä järkesi NYT). Damn musta tuntuu hirveeltä tavallaan tää. Menee raiteiltaan aihe, mutta oonkohan jotenkin polyamorinen ku rakastan mun säätöä mut silti voin olla ihastunu muihinkin? Tai oon alkanu miettiin että pystynkö rakastamaan vain yhtä ihmistä?
Ja taas raiteiltaan mut miksi mua nykyää viehättää niin pirusti nelikymppiset miehet? Kai se kun ne on vielä niin nuoria mutta samalla heillä on viisautta ja elämänkokemusta paljon enemmän kuin mulla.
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,375
Reaktioarvo
961
Ihastuminen on kivaa :D itekki vähän ihastuin liikan sijaiseen, oli ihan sairaan hyvännäkönen :DD
 
Ylös Pohja