Syvälliset Miksi unissa kaikki sellaiset asiat tuntuvat ihanilta jotka hereillä inhottaa

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Teen siinä sellaisia asioita joista en pidä todellisuudessa ja niissä unissa suorastaan nautin niistä touhuista.
Syvälliset koska ärsyttää kun tällä alueella on pakko lisätä etuliite…
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Itsellä menee päinvastoin.
Onks sulla mitään esimerkkiä?
Ai et tykkää unessa sellaisista asioista, joista todellisuudessakaan et tykkää?

Mulla nuo unet liittyy usein seksiin ja alastomuuteen, esim unessa nautin olla alasti ja suorastaan paljastelen itseäni ja saan siitä nautintoa, mutta sit kun herään, mietin, että mitä helvetin unia näinkään taas ja muistan että inhoan olla alasti DD:
 

Desvelada

Kokenut
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
173
Reaktioarvo
154
Ai et tykkää unessa sellaisista asioista, joista todellisuudessakaan et tykkää?

Mulla nuo unet liittyy usein seksiin ja alastomuuteen, esim unessa nautin olla alasti ja suorastaan paljastelen itseäni ja saan siitä nautintoa, mutta sit kun herään, mietin, että mitä helvetin unia näinkään taas ja muistan että inhoan olla alasti DD:
Eikun unissa inhottaa ja pelottaa tosi monet asiat mitkä ei normielämässä pelota. Esim unissa pelkään liukuportaita, junia ja lintuja mm, vaikka oikeasti en.

Mutta kuulostaa kyllä ikävältä toi ja varsinkin se että ne ahdistaa DD:
 

almanakka

Asiantuntija
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
455
Reaktioarvo
399
Ai et tykkää unessa sellaisista asioista, joista todellisuudessakaan et tykkää?

Mulla nuo unet liittyy usein seksiin ja alastomuuteen, esim unessa nautin olla alasti ja suorastaan paljastelen itseäni ja saan siitä nautintoa, mutta sit kun herään, mietin, että mitä helvetin unia näinkään taas ja muistan että inhoan olla alasti DD:
Muutama yö sitten näin unta, jossa olin viimeistä päivää kesätöissä, ja ennen lähtöä yksi tiimiläisistä (nuori mies ) tunnusti olevansa kiinnostunut minusta ja sen jälkeen kommentoi kehoani seksuaaliseen sävyyn. Taisin antaa pakit, mutta kotiin päästyäni ajattelin "Vautsi, kukaan ei ole ennen sanonut noin!" Eli unessa se kommentti kohotti itsetuntoa, vaikka tosielämässä sellainen tuntuisi vain epämukavalta.

Mietin herättyäni juuri tuota, että mitäs helvettiä tuli uneksittua. Työkaverini, vaikka mukava onkin, ei ole oikein omaa tyyppiäni ja tuskin minäkään hänen. Ehkä sitä on taipuvainen näkemään unissa ihmisiä, joiden seurassa viettää paljon aikaa.
 
Ylös Pohja