Muu Millä nettikeskustelualustoilla pyörit ennen Demiin liittymistä?

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,689
Reaktioarvo
1,624
Voit kertoa senkin, milloin teit ekan kerran tunnukset Demiin.

//edit: Lasken tässä nettikeskustelualustoiksi periaatteessa mitkä vaan edes jotenkin yhteisölliset nettialustat, joilla pystyy/pystyi keskustelemaan toisten ihmisten kanssa. Sosiaalisen median alustat siis myös.

Ite oon niin nuori (ja/tai onnekas?), etten ollut tainnut ehtiä juuri muilla nettialustoilla pyörimäänkään, ennen kuin vuoden 2016 alussa tein Demiin ekat tunnukset. Muistan kyllä yhdessä vaiheessa kirjoitelleeni jotain Pelikone.fi-sivuston keskustelualueella, mutta kyllästyneeni sitten suht. nopeesti, kun ei se porukka siellä vaikuttanut erityisen aktiiviselta.
 
Viimeksi muokattu:

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,839
Reaktioarvo
2,378
Suosikin ja muistaakseni Mix-lehdellä oli joku keskustelupalsta, mutten ole ihan varma. Sitten perus KissFm-chattihuoneissa ja Metal sludge sekä Vampirefreaks, koska etsin samanhenkisiä ihmisiä ja sainkin sieltä hyvin nettituttuja vaikka teininä englantini olikin aika surkeaa. Demittämisen aloitin säännöllisesti vuonna 2006, kun etsin musiikkikeskusteluja, mutta myöhemmin siitä tuli paikka missä otin kantaa ja avauduin mielenterveydestä.
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Suosikin ja muistaakseni Mix-lehdellä oli joku keskustelupalsta, mutten ole ihan varma. Sitten perus KissFm-chattihuoneissa ja Metal sludge sekä Vampirefreaks, koska etsin samanhenkisiä ihmisiä ja sainkin sieltä hyvin nettituttuja vaikka teininä englantini olikin aika surkeaa. Demittämisen aloitin säännöllisesti vuonna 2006, kun etsin musiikkikeskusteluja, mutta myöhemmin siitä tuli paikka missä otin kantaa ja avauduin mielenterveydestä.
Oliko se se mixin chat room? Missä oli semmoiset ukot? Itsekkin siellä joskus.

Olin myös Smak-yhtyeen foorumilla, mutta taisi Demi olla se eka silloin joskus 2000 luvun alussa.

Silloin myös käytettiin IRC-galleriaa ja ii2.orgia, mutta ne ei foorumeita ollut vaikka niissä keskustelua käytiin.
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Hevoset.comin foorumi taisi olla se mun "ykköspaikka" muksuna, muistaakseni tein sinne tunnukset 2002. Lisäksi kävin joillakin muilla eläinaiheisilla foorumeilla, en tosiaankaan muista enää niiden kaikkien nimiä. Hieman vanhempana pyörin paljon Vuotiksessa (Vuotava noidankattila) ja Finfanfunissa HP-innostuksen myötä. Ylempänä mainittu KissFM:n chat soittaa myös kelloja, kävin siellä toisinaan larppaamassa huomattavasti vanhempaa kuin oikeasti olin. :D Demi oli mulle aika tärkeä paikka etenkin teininä ja varhaisen aikuisuuden kynnyksellä. Demi-tunnukset tein ekan kerran vuonna 2005.
 
Viimeksi muokattu:

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,583
Reaktioarvo
6,487
En kai missään
Demin selailin kymmenenvuotiaasta lähtien ja sit 16.7.2019 loin käyttäjän sinne kaverini kanssa :D
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,839
Reaktioarvo
2,378
Oliko se se mixin chat room? Missä oli semmoiset ukot? Itsekkin siellä joskus.

Olin myös Smak-yhtyeen foorumilla, mutta taisi Demi olla se eka silloin joskus 2000 luvun alussa.

Silloin myös käytettiin IRC-galleriaa ja ii2.orgia, mutta ne ei foorumeita ollut vaikka niissä keskustelua käytiin.
Taisi olla juurikin jokin chat huone missä oli niitä ukkoja, ainakin vuosina 2002-2003. Olin itse kanssa yläasteikäisenä irc-galleriassa, myspacessa ja muistaakseni jossain pohjoisamerikkalaisessa galleriassa, taisi olla Nexopia tai joku vastaava. Niissä saattoi kans käydä keskustelua mutta yleensä lisäilin vaan kuvia.
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Taisi olla juurikin jokin chat huone missä oli niitä ukkoja, ainakin vuosina 2002-2003. Olin itse kanssa yläasteikäisenä irc-galleriassa, myspacessa ja muistaakseni jossain pohjoisamerikkalaisessa galleriassa, taisi olla Nexopia tai joku vastaava. Niissä saattoi kans käydä keskustelua mutta yleensä lisäilin vaan kuvia.
Ainiin tietenkin MySpace! Siellä pystyi aina konnektaa ulkomaalaisiin muusikoihin. Sit oli ihan cool kun oli joku "kaveri" emokitaristi ameerikasta 😛
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
Lemmikki.se:ssä pyörin aina sen kuolemaan asti muutama vuosi sitten.

Facebookissakin on tunnukset (en tosin ole koskaan ollut siellä erityisen aktiivinen, vaikka välillä olenkin aktiivisempi ja välillä taas en käy aikoihin).

@Treb'in (ja erään toisen?) ylläpitämällä Suoturve-foorumilla tuli myöskin pyörittyä. En ole varma, oliko minulla samaan aikaan sen kanssa jo olemassa tunnukset Demiin vai liityinkö Demiin vasta Suoturpeen hautaamispäätöksen jälkeen.

Sitten on tietysti vielä GaiaOnline, mutta en kyseisen sivuston foorumilla ollut mitenkään erityisen aktiivinen ja pelimaailmassakin oli yleensä aina eri tyypit, joten tällaista yhteisöllisyyttä siellä ei minun osaltani syntynyt muiden kanssa.

On minulla tietysti käyttäjiä muuallakin netissä, mutta en ole koskaan ollut niissä muissa sivuissa erityisen aktiivinen.
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
367
Kävin paljon hevostalli.netissä. Nykyään siellä ei kukaan kirjoita oikein mitään, mutta käyn edelleen lukemassa vanhoja tarinoita, siellä oli aina hyviä.
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
habbossa ja gosussa lähinnä, ehkä kerran tai pari kävin jossain muualla. muistan, että olin joskus aika aktiivinen kävijä panfussa - en tiä kyllä, et onkohan sitäkään enää olemassa D:
 

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,066
Reaktioarvo
997
Demiin liityin 30.3.2019. Sitä ennen olin lueskellut demiä jotain pari vuotta ja sit vihdoin päätin tehä tunnukset. Ennen demiä en ollut muualla keskustelupalstoilla yms.
 

Cieli

Weteraani
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
318
Reaktioarvo
384
Pallontallaajat. Matkailufoorumi ja erittäin kuppikuntainen. En ees jaksa katsoa, että vieläkö se on pystyssä. On varmaan. Edit. Oho, sekin on lopettanut toimintansa. Ei taida keskustelupalstat enää kiinnostaa samalla tavalla kuin ennen.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Suomi24, vauva, ylilauta.
Demitilin tein ekan kerran 2017.
 

Poistettukäyttäjänimi100

Eläinrakas heppahöpsö c:
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,465
Reaktioarvo
1,446
Meinasin sanoa että Demi oli eka paikka mutta mieki oon pyöriny TopModelissa :D

(Pakko myöntää että silloin tällöin eksyin lukemaan vauva.fistä pakastemakaroonilaatikkohääkeskusteluja(???)
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
gosu ja habbo joskus teininä ja sitä nuorempana, omegle, random ja irc oli myös kova sana vaikkei tiliä ollut
 
Ylös Pohja