Kertokaapliis
Asiantuntija
- Reaktioarvo
- 153
Itse asun Tampereella :D
Ai mä taas en tykkää yhtään :D oon siis aiemmin asunut Turun suunnilla ja kyl huomaa selvän eron et täällä ihmiset tuntuu jotenkin töykeemmiltä :/ bussikuskitkaan ei moikkaa ja vielä pahimmissa tapauksissa ovat mulkoilleet ilkeästi.. Turussa harvemmin törmäs tollaseen vaikka tietenkin oon täällä ihan pariin mukavaan ihmiseen törmännyt mut niihin se sit jääki :Den ehkä viitsi kertoa D: mutta tampere on hyvä paikka, itsellä asuu sukulaisia siellä.
sos ollaankohan tällä hetkellä samoilla mailla. t. palasin tampereelta kotipuoleen tänne merilappiinUskallankohan kertoa D: ok kerron sen verran että meille tulee joku kemi-tornio lehti...
Sama täällä.Turussa olen nyt muutaman vuoden asunut.
Hui! D:: pitäisköhän kertoa tarkemmin... äääh en ehkä uskalla :Dsos ollaankohan tällä hetkellä samoilla mailla. t. palasin tampereelta kotipuoleen tänne merilappiin
veikkaan et iät ei ihan mätsää meil et ei välttämättä toisiamme tiiettäs vaikka enemmä kerrottaiski :D jos niinku oikee muistelen nii oot kuitenki vissii alaikäne edellee?Hui! D:: pitäisköhän kertoa tarkemmin... äääh en ehkä uskalla :D
Omg sama mut en asu missään noistaEtelä-Pohjanmaalla Kauhajoki-Honkajoki-Ilmajoki-Seinäjoki-Jalasjärvi-akselilla
Oikeastaan en asukkaan asun seinäjoesta vielä etiäppäin en tiiä mitä sekoilen :DEtelä-Pohjanmaalla Kauhajoki-Honkajoki-Ilmajoki-Seinäjoki-Jalasjärvi-akselilla
Sama :3Oikeastaan en asukkaan asun seinäjoesta vielä etiäppäin en tiiä mitä sekoilen :D
Minkä ikänen sie oot? Itte oon 13 :D tai ihan kohta joten :Dveikkaan et iät ei ihan mätsää meil et ei välttämättä toisiamme tiiettäs vaikka enemmä kerrottaiski :D jos niinku oikee muistelen nii oot kuitenki vissii alaikäne edellee?
20 :D juu veikkaan et ei iha toisiamme tiietä ellet oo lastenleireillä pyöriny ku oon ollu isosena :DMinkä ikänen sie oot? Itte oon 13 :D tai ihan kohta joten :D
No niinpä tietysti! hassu kysymys multa :DMaikkimaassa tietenkin?? Mikä kysymys nyt tää oli????