suomalainen
Uusi
- Reaktioarvo
- 27
Ne on niin kivoja
Tai sitten nostaa rakettien verotusta niin, että jonneille ei riitä niitä. Ja sitten varakkaammat yksityishenkilöt ja kissojen omistajat saavat maksaa koirille 364:n päivän melusaasteesta.Saman asian ajaisi myös jonkinlainen valoshow, droneilla tai muun tekniikan avulla järjestettynä.
Askel oikeaan suuntaan olisi edes se, että yksityishenkilöt ei voisi raketteja ostaa niin ihan joka kulmassa ei paukkuisi koko ajan. Kaupunki voisi sitten järjestää halukkaille rakettishown.
Joo ees valoshow raketin tilalle, ellei käy niin ettei oo mitään juhlinta tapaaSaman asian ajaisi myös jonkinlainen valoshow, droneilla tai muun tekniikan avulla järjestettynä.
Askel oikeaan suuntaan olisi edes se, että yksityishenkilöt ei voisi raketteja ostaa niin ihan joka kulmassa ei paukkuisi koko ajan. Kaupunki voisi sitten järjestää halukkaille rakettishown.
Vastineeksi pitäisi laittaa jokaiselle koiralle tuhansien eurojen vero per vuosi.Kansalais aloite rakettien kieltämiselle edennyt eduskuntaan. Jännä miten käy loppuuko uudet vuodet tähän, vai järjestetäänkö uudenlainen juhlinta tapa.
Ei koirat ole ainoat kärsijätVastineeksi pitäisi laittaa jokaiselle koiralle tuhansien eurojen vero per vuosi.
Aika nöösi ihminen saa olla, jos kärsii muutaman tunnin rakettihulinasta.Ei koirat ole ainoat kärsijät
Entäs luonnoneläimet :(Aika nöösi ihminen saa olla, jos kärsii muutaman tunnin rakettihulinasta.
Karaistuneita ja suurin osa eläimistä asuu kaukana asutuksesta, ei siellä böndelläkään juuri oravatkaan hengaa omakotitalojen lähellä.Entäs luonnoneläimet :(
höpöhöpö ei ne voi karaistua kun ei ne tiedä mitä tapahtuuKaraistuneita ja suurin osa eläimistä asuu kaukana asutuksesta, ei siellä böndelläkään juuri oravatkaan hengaa omakotitalojen lähellä.
Ne eläimet kuulevat kaikkea muutakin outoa ja näkevät, niin ilotulitteet ovat todennäköisesti varsinkin linnuille yhdentekevää. Tuolla logiikalla voitaisiin kieltää kaikki konsertit ja musiikkifestivaalit, koska kovat äänet.höpöhöpö ei ne voi karaistua kun ei ne tiedä mitä tapahtuu
ps tiedän myös kissoja jotka pelkää tulitteita
Empatiaa ja eläinten ymmärrystä ei näemmä kaikilta löydy!!! /half joking/Ne eläimet kuulevat kaikkea muutakin outoa ja näkevät, niin ilotulitteet ovat todennäköisesti varsinkin linnuille yhdentekevää. Tuolla logiikalla voitaisiin kieltää kaikki konsertit ja musiikkifestivaalit, koska kovat äänet.
Kuulostavat, että ovat aikamoisia RAKKEJA ne kissat! Hah hah! Omat kissat aina olleet alfoja ja katselleet mielellään ilotuliksia, Max Voimakin.
Huutista. Rahoitan vuosittain eläinkodeille enemmän mitä sinä tienaat!Empatiaa ja eläinten ymmärrystä ei näemmä kaikilta löydy!!! /half joking/
Jaahas...Huutista. Rahoitan vuosittain eläinkodeille enemmän mitä sinä tienaat!
Siis jos aletaan tälle..
Minä tiedän eläimet, minä olen tutkinut niitä. Tälläkin viikolla on samat 9 pesää lintuja ja kolme läskiä oravaa mestoilla, kukaan ei ole kuollut.
Mitä..Jaahas...
Ei mitään... En osaa sanoa mitään järkevää ja rakentavaa joten parempi olla sanomatta mitään XDMitä..
Vai niin..Ei mitään... En osaa sanoa mitään järkevää ja rakentavaa joten parempi olla sanomatta mitään XD
En käytä raketteja... Ettei elukat säiky... Ja minä myöskään...Vai niin..
Ei tainnut omat rakettisi räjähtää..
Selvästikään ei käynyt raketti..pihassa..taisi olla hiekkaa pihatiellä..En käytä raketteja... Ettei elukat säiky... Ja minä myöskään...
Nyt en ymmärrä. Keitä teetäSelvästikään ei käynyt raketti..pihassa..taisi olla hiekkaa pihatiellä..