Millainen olis uusivuosi ilman raketteja

Girlofpunk

Hera
Reaktioarvo
1,666
parempi. saisi tämmöset vuorotyöläiset nukkua kun aamulla pitää herätä aikasin töihin xdd

asiavirhe

kelohonka
Reaktioarvo
116
Saman asian ajaisi myös jonkinlainen valoshow, droneilla tai muun tekniikan avulla järjestettynä.

Askel oikeaan suuntaan olisi edes se, että yksityishenkilöt ei voisi raketteja ostaa niin ihan joka kulmassa ei paukkuisi koko ajan. Kaupunki voisi sitten järjestää halukkaille rakettishown.

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
9,029
Saman asian ajaisi myös jonkinlainen valoshow, droneilla tai muun tekniikan avulla järjestettynä.

Askel oikeaan suuntaan olisi edes se, että yksityishenkilöt ei voisi raketteja ostaa niin ihan joka kulmassa ei paukkuisi koko ajan. Kaupunki voisi sitten järjestää halukkaille rakettishown.
Tai sitten nostaa rakettien verotusta niin, että jonneille ei riitä niitä. Ja sitten varakkaammat yksityishenkilöt ja kissojen omistajat saavat maksaa koirille 364:n päivän melusaasteesta.

aviva

Asiantuntija
Reaktioarvo
1,014
Ei kuulu rätinää ja näy välkettä jos eksyy ulos

noitis

väsyttää
Reaktioarvo
172
Kelpais, tai jos edes vähän lyhennettäis sitä sallittua ampuma-aikaa

Reaktioarvo
27
J

Joo ees valoshow raketin tilalle, ellei käy niin ettei oo mitään juhlinta tapaa

Reaktioarvo
27
Kansalais aloite rakettien kieltämiselle edennyt eduskuntaan. Jännä miten käy loppuuko uudet vuodet tähän, vai järjestetäänkö uudenlainen juhlinta tapa.

noitis

väsyttää
Reaktioarvo
172
Karaistuneita ja suurin osa eläimistä asuu kaukana asutuksesta, ei siellä böndelläkään juuri oravatkaan hengaa omakotitalojen lähellä.
höpöhöpö ei ne voi karaistua kun ei ne tiedä mitä tapahtuu
ps tiedän myös kissoja jotka pelkää tulitteita

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
9,029
höpöhöpö ei ne voi karaistua kun ei ne tiedä mitä tapahtuu
ps tiedän myös kissoja jotka pelkää tulitteita
Ne eläimet kuulevat kaikkea muutakin outoa ja näkevät, niin ilotulitteet ovat todennäköisesti varsinkin linnuille yhdentekevää. Tuolla logiikalla voitaisiin kieltää kaikki konsertit ja musiikkifestivaalit, koska kovat äänet.

Kuulostavat, että ovat aikamoisia RAKKEJA ne kissat! Hah hah! Omat kissat aina olleet alfoja ja katselleet mielellään ilotuliksia, Max Voimakin.

noitis

väsyttää
Reaktioarvo
172
Ne eläimet kuulevat kaikkea muutakin outoa ja näkevät, niin ilotulitteet ovat todennäköisesti varsinkin linnuille yhdentekevää. Tuolla logiikalla voitaisiin kieltää kaikki konsertit ja musiikkifestivaalit, koska kovat äänet.

Kuulostavat, että ovat aikamoisia RAKKEJA ne kissat! Hah hah! Omat kissat aina olleet alfoja ja katselleet mielellään ilotuliksia, Max Voimakin.
Empatiaa ja eläinten ymmärrystä ei näemmä kaikilta löydy!!! /half joking/

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
9,029
Empatiaa ja eläinten ymmärrystä ei näemmä kaikilta löydy!!! /half joking/
Huutista. Rahoitan vuosittain eläinkodeille enemmän mitä sinä tienaat!
Siis jos aletaan tälle..

Minä tiedän eläimet, minä olen tutkinut niitä. Tälläkin viikolla on samat 9 pesää lintuja ja kolme läskiä oravaa mestoilla, kukaan ei ole kuollut.

noitis

väsyttää
Reaktioarvo
172
Huutista. Rahoitan vuosittain eläinkodeille enemmän mitä sinä tienaat!
Siis jos aletaan tälle..

Minä tiedän eläimet, minä olen tutkinut niitä. Tälläkin viikolla on samat 9 pesää lintuja ja kolme läskiä oravaa mestoilla, kukaan ei ole kuollut.
Jaahas...

Ylös Pohja