Tyyli millainen tyyli teillä on?/haluaisitte?

aitosuomalainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.3.2021
Viestejä
500
Reaktioarvo
588
about tältä mun tyyli on näyttäny yläasteelta asti..

ja tän tyylisen tyylin haluaisin D:

oon aina tykänny mall goth -tyylistä erittäin paljon ja oon monta vuotta halunnut siirtyä tästä mun nykysestä tylsästä tyylistä siihen suuntaan mutta ei oo rahaa... ehkä vielä joskus
Näyttää mielenkiintoiselta tyyliltä! Ei oo mitää massatyyliä ja tosi erilainen/erikoinen omaan silmään. Hyvällä tavalla siis:D Mulla tulee tollasten vaatteiden pitäjistä mieleen et ne on tosi rohkeita ja omaa vahvoja mielipiteitä, joka on aika jännä! :D ehkä se liittyy just siihen ku pidän tota tyylii nii muusta erottuvana ja rohkeena.
 

huchu

she/they
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
233
Reaktioarvo
244
Näyttää mielenkiintoiselta tyyliltä! Ei oo mitää massatyyliä ja tosi erilainen/erikoinen omaan silmään. Hyvällä tavalla siis:D Mulla tulee tollasten vaatteiden pitäjistä mieleen et ne on tosi rohkeita ja omaa vahvoja mielipiteitä, joka on aika jännä! :D ehkä se liittyy just siihen ku pidän tota tyylii nii muusta erottuvana ja rohkeena.
oi ihana kuulla! :D<3 rohkea en oo mutta vahvat mielipiteet omistan et siinä oot ihan oikeessa XD
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Mä en tiedä.
Siisti? Omistan 1kpl farkut ja yhdet musta housut raidallisella takakumihauhalla.
Lisäksi löytyy yksi tumman harmaa ohuehko "college" burgundi-valkoraitainen puolihihainen ja punainen huppari. Ostin muutama päivä sitten punaisen kauluspaidan.
Ainiin ja lähes kaikki vaatteeni ovat kirpparilta koska ei kehtaa ostattaa uutena vanhemmilta ja muutenkin miksi maksaisin 30e yhdestä paidasta jos voin ostaa neljä paitaa ja kolmet housut (+sisälsi vielä isälle kauluspaidan ja äidille punaisen trikopitkähihaisen ja en muista oliko muuta) samalla hinnalla?
 

aitosuomalainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.3.2021
Viestejä
500
Reaktioarvo
588
Mä en tiedä.
Siisti? Omistan 1kpl farkut ja yhdet musta housut raidallisella takakumihauhalla.
Lisäksi löytyy yksi tumman harmaa ohuehko "college" burgundi-valkoraitainen puolihihainen ja punainen huppari. Ostin muutama päivä sitten punaisen kauluspaidan.
Ainiin ja lähes kaikki vaatteeni ovat kirpparilta koska ei kehtaa ostattaa uutena vanhemmilta ja muutenkin miksi maksaisin 30e yhdestä paidasta jos voin ostaa neljä paitaa ja kolmet housut (+sisälsi vielä isälle kauluspaidan ja äidille punaisen trikopitkähihaisen ja en muista oliko muuta) samalla hinnalla?
Tämä. Tuntuu et monesti kaikki vaatteet on vähä liian kalliita. Kirppikseltä oon kans löytäny paljon kivoja vaatteita, mutta harmi vaa et täällä missä asun ei kirppareilla oo ihan hirveen hyvälaatuisia vaatteita lukuunottamatta paria poikkeusta.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Tämä. Tuntuu et monesti kaikki vaatteet on vähä liian kalliita. Kirppikseltä oon kans löytäny paljon kivoja vaatteita, mutta harmi vaa et täällä missä asun ei kirppareilla oo ihan hirveen hyvälaatuisia vaatteita lukuunottamatta paria poikkeusta.
Mulle löytyy ihän älyttömästi kun oon just sen kokonen. Punaoselta ristiltä yleensä ostetaan
 

Mirette

Hätähuutoja olen tottunut lukemaan
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
12
Reaktioarvo
13
Aika kasarilta vaikuttaa, pienillä ysärimausteilla. Myös vähän alternativea löytyy, mutta se siivu pienenee ja pienenee päivä päivältä enemmän.
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Mulla on aika tylsähkön tavallinen tyyli ja seuraan aika lailla tätä tän hetken massamuotia. Tykkään kaikista mukavista ja rennoista vaatteista, joten nää löysät pastellivärivaatteet on mieluisat ja ysärivaatteista pidän myös. Laitan päälleni vähän mitä milloinkin sattuu huvittamaan ja ostelen vaan jotain, mistä tykkään (kirpparit on best) enkä oikeen mieti pukeutumistani sen erityisemmin, kunhan nyt vaan asussa kaikki sopii yhteen
 

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,066
Reaktioarvo
997
Nosiis täähän ois se ns. ihannetyyli miten haluisin pukeutua koko ajan:
C3B3BE31-8DE9-4369-B360-8A05125E65C9.jpeg
046A3912-F4E1-483B-98D7-535C5F7775F9.jpeg
84C1553C-6721-4F02-A032-D718117AECB9.jpeg

Mutta näytän käytännössä 24/7 tältä:
9D78A8F0-CEFA-4260-BA2F-5399B9F89CC1.jpeg
(ja otin tän kuvan ittestäni koska en muuten osannu piirtää ihmistä sivusta :D)
 
Liittynyt
2.5.2021
Viestejä
287
Reaktioarvo
181
Screenshot_20210506-175051.png Screenshot_20210506-175234.png Screenshot_20210506-175620.png Screenshot_20210506-180030.png Tykkään tällasist vaatteista ja no pukeudunkii aika paljon vastaavii, ehkä joitain kenkiä/asusteita ei oo mut haluisin ja sit kaikki pidemmät paidat ja mekot on ihania.
 

rätvänä

Asiantuntija
Liittynyt
10.2.2021
Viestejä
222
Reaktioarvo
317
Tykkään tummista neuleista, kukkaprinteistä, huiveista, retrohenkisyydestä, raitakuoseista, ribbineuloksesta, kauluspaidoista, vakosametista, synkeähköistä asuista joissa on jokin väripilkku ja niin päin pois. Jos riittäisi jaksamista/rahaa/ompeluosaamista niin tyyli olisi 50-, 60- ja 70-luvuille uskollinen boheemi vintagehippihybridi snif, mutta tällaisenaan käytän lähinnä vaatteita jotka ovat sinne päin, tai sit/enimmäkseen muuten vaan mukavia.
 

titi-uuh

"jee"
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
237
Reaktioarvo
401
Tosi kiinnostavaa nähdä ja lukea toisten tyyleistä 😍

Enpä ole koskaan tullut analysoineeksi omaa tyyliäni, joten hauskaa yrittää vähän sanallistaa! Noooo mä pukeudun aika pitkälti mustaan. Tykkään mukavuudesta ja pragmaattisuudesta, mutta oon samalla 100% esteetikko. Mun juttuja on kaiketi selkeys, pitsi, romantiikka ja luontoaiheet ripauksellä bäd-äässiyttä. Kai mä oon vähän artsy. Tykkään myös jonkinasteisesta eleganssista, sillä se tuo balanssia muutoin niin pöljälle luonteelleni. Käytän mustaa vähän samasta syystä. Se maadoittaa tehden kuitenkin samalla voimakkaan olon.

Haluisin mennä pukeutumisessani vielä härkäpäisemmin tämmöseen suuntaan:
Näyttökuva 2021-5-12 kello 20.28.47.png Näyttökuva 2021-5-12 kello 20.35.00.png Näyttökuva 2021-5-12 kello 20.28.28.png Näyttökuva 2021-5-12 kello 20.27.34.png Näyttökuva 2021-5-12 kello 20.34.52.png Näyttökuva 2021-5-12 kello 20.28.56.png Näyttökuva 2021-5-12 kello 20.28.07.png Näyttökuva 2021-5-12 kello 20.27.46.png Näyttökuva 2021-5-12 kello 20.28.18.png Näyttökuva 2021-5-12 kello 20.35.29.png
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Oon vastannut moneen keskusteluun millainen tyyli mulla on ja jakanut kuviakin, joten nyt vastaan tähän että millaisen tyylin haluaisin.

Oon tyytyväinen tyyliini, enkä sitä halua muuttaa, mutta mä tarttisin sellaisen työtyylin rinnalle. Asiakas työssä pitää olla siisti, huoliteltu eikä saa esimerkiksi mitään poliittista kantaa yms. tuoda julki asustuksella. Silti haluaisin pitää oman persoonani esillä koska lasken sen vahvuudekseni. Haluaisin siis useammat suorat housut kirkkaimmista väreissä tai kuvioissa (keltaiset olisi unelma). Haluan niiden olevan muutaman koon liian isot jotta mun luotto "lökäpökä" tyyli säilyy. Sitten haluaisin myös värikkäitä ja kuviollisia kauluspaitoja. Mulla on tällä hetkellä Mikki hiiri kauluspaita ja pari kivalla kuviolla. Vaihtoehtoisesti yksivärinen kauluspaita ja super värikäs kuviollinen jakku. Haluaisin ostaa koko valkoiset superstarit joita käyttäisin vain asiakas tapaamisissa ja pitäisin hyvin puhtaana. Mulla on yhdet koko valkoiset mutta ne on yli 10v vanhat eikä enään niin valkoiset 🤣
 
Ylös Pohja