millaisia ihmistyyppejä ette meinaa jaksaa?

Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
en tarkoita inhota/vihata, vaan nimenomaan sellaisia jotka koette rasittavina. mun mielestä sellaiset ihmiset on pidemmän päälle todella ärsyttäviä, jotka ei millään meinaa antaa lähteä heiltä pois!! oon useamman kerran myöhästynyt viimeisestä bussista koska vielä ovellekin tullaan "yks juttu kertomaan". jos et mee kylään sinne niin yleensä nää samat ihmiset kutsuu sit itsensä kylään sun luokse ja sithän niistä ei eroon pääsekään D: viimeisin ärsytys kun en meinannut ehtiä jo maksetulle keikalle tällaisen takia. ei ymmärtänyt vaikka sanoin että nyt pitää mennä. "kyllä sä vielä vähän ehdit olla".
 

kuljeskelija

Matkalla
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
888
Reaktioarvo
861
Sellaset, jotka kyselee aina kaikesta, ja sellaset, jotka tonkii sun kaapit eikä ees siivoa lähtiessään.

Mun ex-kaveri oli juurikin tällanen tyyppi. Aina kun tuli meille, heti ensimmäiseksi: Missä teidän pleikkari on? Miks teidän talo on näin sotkunen? Ja tähän huomautan, hän oli ainoa lapsi, täysin pilalle hemmoteltu, iso talo, sai kaiken mitä halusi. Jouduin kuuntelemaan huutoa siitä, kuinka sanoin, että älä kiitos tongi sitä laatikkoa; siellä on mun arvotavaroita. Ja sitten, se lähti vaan, ei edes sanonut heippoja; lähti vaan hiljaa.

En pidä häneen enää yhteyttä, en jaksa pitää hänen kanssa välejä.
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,839
Reaktioarvo
2,378
Sellaiset, jotka eivät näe omassa käytöksessään mitään vikaa ja keksivät aina "hyviä" selityksiä päästäkseen kuin koira veräjästä. Ihmiset jotka väittävät, että vain he ovat oikeassa ja vain tämä heidän tapansa on oikea asioiden hoitamisessa.
 

Haamukaapu

Kokenut
Liittynyt
27.2.2021
Viestejä
131
Reaktioarvo
155
Vaikka en sanoisi että he ovat 100% rasittavaa seuraa, ihmiset jotka eivät kuuntele tai ota rajojani tosissaan. Tosi universaali tunne :D mutta oikeasti, argh. Ymmärrän että näitä sattuu, en minäkään aina tajua, mutta jos sama toiminta jatkuu niin alkaa pidemmän päälle mennä hermoille. Tulee sellainen tunne, että miksi edes vaivauduin puhumaan kun toinen ei edes vaivaudu kuulemaan.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,143
Reaktioarvo
5,464
Sellaiset ihmiset, jotka uskovat tietävänsä kaikesta kaiken eivätkä myönnä omia virheitään. Tuntuu olevan monen lääkärin ammattitauti, rasautteli aina töissä kun jotkut heistä luulivat olevansa jotain jumalasta seuraavia.

Yksinkertaiset ihmiset. En ole itsekään aina mikään penaalin terävin kynä, mutta kun jotkut ihmiset eivät vaan tunnu tajuavan edes niitä yksinkertaisimpiakaan asioita. Sitten yrität selittää niitä heille ihan juurta jaksaen, ja kas vaan - eivät he vieläkään tajua. Tai vielä pahempaa - tajuavat sen kokonaan väärin, niin epäloogisesti kuin olla ja voi! Menee tunteisiin.

Riidanhaastajat ja riitaa lietsovat ihmiset. Välillä voisi vaan antaa olla. Samaan kastiin menee ne kaikesta loukkaantuvat wannabe-maailmanpelastajat, joiden seurassa saa ihan oikeasti varoa sanomisiaan, etteivät he saa jotain raivokohtausta siitä että "ÖYH ÖYH TUO LOUKKAA IHMISRYHMÄÄ X!!!".
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,881
Reaktioarvo
1,406
Sellaset ihmiset joitten on kokoaika oltava jonkun seurassa ja ei osaa olla sekuntiakaan hiljaa, siis sellaset järkyttävän ulospäinsuuntautuneet ihmiset. Sit ahdasmieliset ihmiset, ja etenkin sellaset jotka kuvittelee olevansa jotain vaikka ei sitä ole.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,506
Reaktioarvo
2,892
sellaset vitun woke-ihmiset. Siis sellaiset joiden elämä on kokonaisuudessaan jotain "aktivismia". Raskaita ihmisiä mun mielestä, onneksi en itse semmosia tunnekaan. Ja siis yleensäkin kaiken maailman hipsterit, sellaset jotka yrittää vaan epätoivoisesti olla jotenkin trendikkäitä ja samanlaisia ku muut. Oon jo vuosikausia miettiny että miten noi jaksaa feikata niin helvetisti. Missä on kaikki yksilöllisyys.

Esim. Kalliossa paljon pyörineenä voin sanoa että todella rasittavaa se meininki mielestäni.
 

Barefootbandit

Kokenut
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
107
Reaktioarvo
133
Käytösmalli, josta esimerkkinä: muuan tyyppi laittaa minulle viestiä, että voiko hän soittaa, onko minulla puheluun sopiva hetki. Vastaan myöntävästi. Hän ei koskaan soita. Muuan tyyppi pyytää minut luokseen. Sovitun tapaamispäivän lähestyessä kysyn, että ai niin, missä sinä nykyään asutkaan. Hän ei siinä parin päivän kuluessa vastaa viesteihin, eikä soittoihin. Sovitun tapaamispäivän jälkeen hän sanoo, että puhelin oli rikki tai jotain, ja sanoo, että tavataan ensi kuussa joku päivä. Kysyn, mikä päivä hänelle sopii. En saa vastausta. Myöhemmin alan ruikuttaa, että onko hänellä aikomusta siihen, että tulisin nyt kylään ja että se on ok, jos ei ole, mutta kertoisiko hän nyt, onko vai ei. En saa vastausta.
Ymmärtääkö näin toimiva ihminen edes sitä, että kyse ei ole siitä, että olisi velvollisuus soittaa tai velvollisuus ottaa kylään? Sitäkään ei voi tietää, ymmärtääkö vai ei, kun avointa ja suoraa kommunikaatiota ei ole, aitoa kohtaamista ei synny.
 

puolikuu

Harjoittelija
Liittynyt
9.9.2021
Viestejä
2
Reaktioarvo
6
Sellasii, jotka käyttää mua vaa ns. terapeuttina. I mean voin kyl jutella ja koittaa auttaa ongelmis, mut ois kiva jos juteltas joskus munki asioist. :D Ja pahint viel, jos ton tapaset tyypit ei yhtää varota niist asioist mist se tulee avautuu.. Sillai eiks ne aattele et ne saattaa olla mullekki epämukavii asioit jutella ja mul voi itellä vaik olla samoi ongelmii, mist en vaa puhu yhtä avoimest.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,583
Reaktioarvo
6,487
Ne jotka arvostelee sitä mitä teen tai sanon ja luulee olevansa maailman napoja ja tietävänsä kaiken kaikesta
Ne jotka puhhuu vaa omista asioistaan jatkuvalla syötöllä
Ne jotka on epärehellisiä (okei, nää ei vaan oo rasittavia vaan oikeesti vihaan tällaisia)
Sit ne sellaset jotka hyvin usein ottaa päähän on niitä jotka on aina kovaäänisiä ja KIKATTAA teennäisesti sillee raivostuttavalla äänellä asioille joissa ei oo mitään hauskaa
Kaksnaamaset kusipäät, jotka esittää kaveria ja sit kuitenki puhhuu paskaa selän takana. (Näitäkin vihaan)
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Sellaset, jotka keksii ihan kaikesta aina jotain negatiivista, eivät edes yritä olla iloisia muiden puolesta jos toiselle tapahtuu jotain hyvää, vaan latistaa heti ja joiden maailmankuva ylipäänsä tuntuu olevan pelkkää ankeutta. Lisäksi ne, jotka välittää liikaa siitä, mitä muut (täysin tuntemattomatkin) ihmiset ajattelee ja tuomitsee muita ihan turhista jutuista. Mulla on pari just tällästä tuttua, joiden seurassa saa koko ajan olla varpaillaan ettei vaan "anna tyhmää kuvaa" ja tää on pidemmän päälle tosi raskasta, kun ite oon luonnostaan aika äänekäs ja helposti innostuva ihminen. Lisäksi sitten sellaset äärimmäisen tunnolliset ylisuorittajat, jotka odottaa muiltakin samaa ja katsoo nenän vartta pitkin, jos kaikki ei aina jaksa pyrkiä samalla lailla täydellisyyteen (kunhan omat velvollisuutensa kuitenkin hoitaa)
 

hemulinlada

hömelö
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
601
Reaktioarvo
655
Ne jotka väen vängällä yrittää pilata sun hyvän fiiliksen, esim puhuin kavereille siitä kuinka tykkään yhestä ihmisestä niin sitten tulee yks ihminen jonka kaa en oo enää väleissä sanotaan vaikka annikki. Annikki sanoo että hänen ystävänsä Marjatta tykkää myös tästä ihmisestä. En ole hyvää pataa Marjatan kanssa, mutta tiiän et sil on kumppani, joten mitähän helkkaria. Ja sit Marjatta ei oikeesti ees tykänny tästä tyypistä josta tykkään mut sano sillee iha vaa vittuillaksee ja sano sen viel ihan tosissaan et luulin et se on totta.

Ja sit semmoset ihmiset jotka ei siedä sitä että niille kerrotaan jotai jota ne ei tiiä. Tai niiku pari mun luokkalaista oli vähä niiku samas porukas mun ja mun kavereitten kaa mut ne kaks puhu niiku keskenää. Sit se toine sano vaa jotai et sit jos se hommaa auton nii se haluu sen rekkariks LMA-0. Totesin sitte vaa et se ei valitettavasti oo mahollista, koska rekkarin eka numero ei voi olla nolla. Vetivät herneet nenään ja totesivat että eivät kysyneet minulta. Sillee öö ok enkö mä muka saa kertoa asioita ilman että multa kysytään?
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
En voinu sietää sitä kun miun entisessä koulussa oli yks _todella_ itserakas ihminen, joka halus päättää _kaikesta_. Kun oltiin kotsan tunnilla, hän halus joka ikinen kerta tehdä ne kivoimmat jutut ja puhu aina semmosella "minä minä minä"-tyylillä. Argh, etkö vittu tajua että tässä maailmassa on muitakin kun sinä ja että sun pitää kunnioittaa muita ja ottaa huomioon kaikki kanssaeläjät??? Sit se kans aina komenteli muita kauheesti ja luuli voivansa päättää muiden elämästä. Se tyyppi oli kyllä muutenkin outo, kun välillä mulkoili mua ja ihan selvästi koitti syrjiä siitä ryhmästä pois, mutta välillä taas puhu mukavaan sävyyn ja suunnilleen kyseli kuulumisia... voin kertoa, että oli pikkasen hämmentävää :D Sillon vitutti aivan saatanasti ja tuli kyllä paha mieli myös, mutta nykyään lähinnä nauran sille ihmiselle.

Sanosin että mua ottaa päähän kaikista eniten ilkeet, muita kohtaan epäkunnioittavasti käyttäytyvät ihmiset. Halveksin tommosta todella paljon ja tuo äskeinen oli oikein tyypillinen esimerkki, vielä kun kirsikkana kakun päällä on itserakkaus ja komentelu. On kyllä muitakin ja täällä on mainittu aika paljon niitä joista oon samaa mieltä, mut ehdottomasti kuitenkin tää minkä mainihin ärsyttää mua ylivoimasesti eniten.

Anteeks muuten kielenkäyttö tuolla ylempänä. Miulla vaan menee pahasti nää jutut ihon alle, joten oli pakko hieman päästellä höyryjä :D:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
Sellaset, jotka keksii ihan kaikesta aina jotain negatiivista, eivät edes yritä olla iloisia muiden puolesta jos toiselle tapahtuu jotain hyvää, vaan latistaa heti ja joiden maailmankuva ylipäänsä tuntuu olevan pelkkää ankeutta. Lisäksi ne, jotka välittää liikaa siitä, mitä muut (täysin tuntemattomatkin) ihmiset ajattelee ja tuomitsee muita ihan turhista jutuista. Mulla on pari just tällästä tuttua, joiden seurassa saa koko ajan olla varpaillaan ettei vaan "anna tyhmää kuvaa" ja tää on pidemmän päälle tosi raskasta, kun ite oon luonnostaan aika äänekäs ja helposti innostuva ihminen. Lisäksi sitten sellaset äärimmäisen tunnolliset ylisuorittajat, jotka odottaa muiltakin samaa ja katsoo nenän vartta pitkin, jos kaikki ei aina jaksa pyrkiä samalla lailla täydellisyyteen (kunhan omat velvollisuutensa kuitenkin hoitaa)
tähän mun oli nyt pakko kommentoida että oon niin samaa mieltä. teininä koko mun kaveriporukka oli just tuota "älä puhu lujaa, kaikki katsoo", "taas sä naurat ja kaikki tuijottaa", "älä vittu pue noita farkkuja kun ne on nolot", ja pidemmän päälle se vaikutti tosi syvästi mun itsetuntoon. oon kans just sellainen helposti innostuva, mulla on luonnostaan kova ääni ja tykkään leikitellä esimerkiksi hiuksilla ja vaatteilla. oon nyt aikuisiällä joutunut tekemään tosi paljon töitä sen eteen, etten automaattisesti jarruttelis omaa olemistani ja tekemistäni muiden läsnäollessa.
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
tähän mun oli nyt pakko kommentoida että oon niin samaa mieltä. teininä koko mun kaveriporukka oli just tuota "älä puhu lujaa, kaikki katsoo", "taas sä naurat ja kaikki tuijottaa", "älä vittu pue noita farkkuja kun ne on nolot", ja pidemmän päälle se vaikutti tosi syvästi mun itsetuntoon. oon kans just sellainen helposti innostuva, mulla on luonnostaan kova ääni ja tykkään leikitellä esimerkiksi hiuksilla ja vaatteilla. oon nyt aikuisiällä joutunut tekemään tosi paljon töitä sen eteen, etten automaattisesti jarruttelis omaa olemistani ja tekemistäni muiden läsnäollessa.
Tää niin paljon! Kyllä mä nyt hitto vie saan nauraa jos naurattaa :D ei elämä niin vakavaa ole eikä sillä pitäisi olla mitään väliä jos tyyliin tuntemattomat bussissa kiinnittää huomiota varsinkaan, kun harvalla sellanen huomio kiinnittyy edes millään negatiivisella tavalla. Mulla ainakin tulee vaan itsekin hyvä mieli jos joillain on hauskaa julkisilla paikoilla
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
Semmoset ihmiset, jotka tykkäävät keskustella _ vain itsestään_ ja selittävät jokaisen yksityiskohdan iloisena kun kysyt jotain. Nää ihmiset voi puhua tunteja itsestään, mutta ei kysy kertaakaan toiselta keskustelijalta mitään. Mun mielestä on kyl luonnollista tykätä puhua itsestään, mutta en jaksais puhua hirveen montaa kertaa ihmisen kanssa, joka puhuu aina itsestään, mutta tylsistyy jos sä kerrot jonkun oman lyhyen näkemyksen asiasta.

Oon siis hiljaisempi hyyppä, niin saatan "houkutella" tällaisia ihmisiä vähän helpommin. Oon tottunut olemaan yleensä se terapautti näissä tilanteissa. Kyllä se kuitenkin vaikuttaa vähän itseenkin kun oot vaan se jolle tullaan kun halutaan lohdutusta, mutta et saa vastineeksi mitään tukea näiltä. Oon nyt työntänyt tällaisen ihmisen mun elämästä viime vuonna ja mä voin ainakin nyt paremmin.
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Sellaisia joille kaikki on kilpailua. Oli kyse hyvästä tai huonosta. Jos hehkutat hyvää koenumeroa niin he kertovat kuinka saivat paremman. Jos olet väsynyt, he kertovat kuinka eivät nukkuneet ollenkaan. Jos olet nuhanen, niin he ovat ainakin kolmekertaa nuhaisempia ja sitä rataa.

Toinen on ihmiset jotka hokee että sitten kun oot vanhempi.... Mulle on aina kerrottu että sitten vähän vanhempana tykkäät punaviinistä ja kalasta, ja haluat lapsia, ja lihoat ja ei ole enään energiaa jne. Mikä tarve on aina kertoa mulle että mun mieli muuttuu. Hauskinta tässä on se että joka ikinen ihminen luulee mun olevan kahdenkymmenen alkupuolella ja mulle on moni minua nuorempi selittänyt että niin kun oot niin nuori niin sulla on energiaa ja jaksat yms että oota vaan parivuotta ja oon ihan että bitch please, oon vanhempi kun sä.
 

Hillopurkki

Hilloisaa!
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
7
Reaktioarvo
5
Sellasia jotka tyrmää jokaikisen idean mikä sulle tulee mieleen. Oltiin suunnittelemassa pientä reissua kahden kaverini kanssa ja kaupunki 1 vaikutti kaikista meistä mukavalle. Ongelmia sitten syntyi kun yritimme päättää kuinka kauan siellä viipyisimme. Ehdotin 4 päivää ja samaan viestiin selitin, että se olisi juuri riittävästi aikaa tehdä kaikki mitä siellä haluaisimmekin tehdä, ellei jopa liian vähän aikaa. Noh.. Tämä ideoiden pilaaja tietenkin alkaa heti valittamaan kuinka se on _liian pitkä_ aika olla siellä, perustellen väitteensä sillä, että asuu kyseisen kaupungin vieressä ja usein siellä käy aka on kyllästynyt kaupunkiin. Siitä sitten hetken keskusteltiin, kunnes kyllästyin ja siirsin puheenaiheen toiseen kaupunkiin. Kaupunkiin 2. Heti ehdotukseni jälkeen, hän alkaa jälleen valittamaan. Tällä kertaa siitä, että on kerran käynyt, eikä se hänen mielestään ole käymisen arvoinen paikka.... Eli ei halua olla paikassa jossa on käynyt usein, eikä paikassa jossa on käynyt kerran? Minne sitten? D:
Vielä ärsyttävämpää tilanteesta teki se, että myöhemmin sain tietää hänen MUUTTAVAN OMILLEEN KAUPUNKIIN 1... Siihen samaiseen johon hän kuulemma oli täysin kyllästynyt. ._.
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,689
Reaktioarvo
1,624
Sellaiset, jotka eivät näe omassa käytöksessään mitään vikaa ja keksivät aina "hyviä" selityksiä päästäkseen kuin koira veräjästä. Ihmiset jotka väittävät, että vain he ovat oikeassa ja vain tämä heidän tapansa on oikea asioiden hoitamisessa.
No tämä...

Ja myöskin pinnalliset ihmiset. Ja ihmiset, jotka enemmän tai vähemmän valehtelee koko ajan, tarkoituksenaan ehkä "miellyttää muita"? Okei, ei ne ehkä maailman rasittavimpia ihmisiä ole (ainakaan kaikki niistä), mutta se käy helposti aika turhauttavaksi, kun ei oikeestaan ikinä tiedä, mitä se toinen todellisuudessa meinaa.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Pohja