Milloin tänne tulee moderaattorihaku?

Nuha Pipilä

poliitikko
Liittynyt
30.4.2022
Viestejä
28
Reaktioarvo
19
Melkein tekisi mieli lisätä tähän, että moderaattoriehdokkaalla pitäisi olla koettuna ainakin yksi "draama", jotta näkisi miten henkilö käsittelee ristiriitatilanteita. Vaikka toisaalta draamaan osallistuminen on itsessään ehkä paha merkki. Tuli vaan mieleen, kun se pontso-tilanne nostettiin taas esiin tuolla yhdessä keskustelussa...
Samaa mieltä, taisin vähän innostua liikaa. Tosiaan eilen olen vasta liittynyt ja tätä sivustoa seurannut vasta kaksi kuukautta. Ehkäpä se läksykerhossa draamailu herätti kysymyksen ajatuksissani, että täällä on liian vähän moderaattoreita:coffee::ninja:
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,146
Reaktioarvo
5,466
Samaa mieltä, taisin vähän innostua liikaa. Tosiaan eilen olen vasta liittynyt ja tätä sivustoa seurannut vasta kaksi kuukautta. Ehkäpä se läksykerhossa draamailu herätti kysymyksen ajatuksissani, että täällä on liian vähän moderaattoreita:coffee::ninja:
Vaikutat näiden kahden päivän perusteella ihan järkevältä tyypiltä (ellet nyt tämän viestin jälkeen vedä jotain sairasta settiä), joten ehkä tulevaisuudessa päädytkin valtaan!
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Minä moderaattoriksi?:cool:

Ehkä en kuitenkaan...

Moderaattorin pitäisi olla tarpeeksi aktiivinen ja tuntea käyttäjiä paremmin. Minä en taida olla tarpeeksi kumpaakaan. Tapaan sekoittaa aika paljon samankaltaisia käyttäjiä keskenään, kuten olen huomannut eräällä toisella foorumilla.

Eräällä toisella foorumilla olen myös huomannut että moderaattorilla ei saisi olla mitään hampaan kolossa ainuttakaan käyttäjää kohtaan. Olen joutunut toisella foorumilla moderaattorin kohteeksi ja se ei ole hyvä. Mikään ilmianto tai vastustaminen ei toimi ja tällöin valta on modella. Olen useasti ilmiantanut moden viestejä aiheesta, eikä niillä ollut mitään vaikutusta. Olen saanut siellä myös outoja banneja. Sillä foorumilla oli vain perustaja ja yksi mode. Olen ollut sieltä tuon takia puoli vuotta pois, mutta viikko sitten pistin pari viestiä ja säästyin harmeilta.

Moderaattorin pitäisi siis olla puolueeton.
 

jokuvaan

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
4.4.2021
Viestejä
956
Reaktioarvo
993
moderointi voisi olla kyllä ihan hauskaa puuhaa ja täyttäisin jopa kriteerit joita täällä on ehdoteltu, mutta ehkä en nyt kuitenkaan lähtisi siihen... :D
 
Ylös Pohja