Milloin tänne tulee moderaattorihaku?

IhmeellinenIhminen

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
200
Reaktioarvo
141
Moden kannattaisi varmaan olla joku "ulkopuolinen" jos täällä ja demissä perus käyttäjänä pyörinyt aktiivisesti ja jopa osallistunut näihin hurjiin draamoihin ym. riitoihin niin väkisinkin jää jotain "hampaan koloon" ja tiettyjä positiivisiä ja negatiivisiä fiiliksiä jää eri käyttäjistä tiedostaa niitä tai ei ja saattaa vaikuttaa siihen moderoijana toimimiseen negatiivisesti
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,953
Reaktioarvo
8,464
Moden kannattaisi varmaan olla joku "ulkopuolinen" jos täällä ja demissä perus käyttäjänä pyörinyt aktiivisesti ja jopa osallistunut näihin hurjiin draamoihin ym. riitoihin niin väkisinkin jää jotain "hampaan koloon" ja tiettyjä positiivisiä ja negatiivisiä fiiliksiä jää eri käyttäjistä tiedostaa niitä tai ei ja saattaa vaikuttaa siihen moderoijana toimimiseen negatiivisesti
Mitä juonit poika?
 

IhmeellinenIhminen

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
200
Reaktioarvo
141
Mitä juonit poika?
Niin siis meinaan luoda tänne sellaisen uuden käyttäjän ihan täysin ulkopuolisena heti kun ajatukseni saanut kannatusta

tämän jälkeen potkin kaikki omat inhokkini ja ihmiset ketkä ovat minun kanssani eri mieltä (väärinajattelijat ja harhaoppiset sekä muuten vaan ärsyttävät) lisäksi voisin vielä pistää oman nimeni eteen jonkun hienon tittelin

sä oot keisari niin keisarin yläpuolellahan on vain ja ainoastaan jumala
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,953
Reaktioarvo
8,464
Niin siis meinaan luoda tänne sellaisen uuden käyttäjän ihan täysin ulkopuolisena heti kun ajatukseni saanut kannatusta

tämän jälkeen potkin kaikki omat inhokkini ja ihmiset ketkä ovat minun kanssani eri mieltä (väärinajattelijat ja harhaoppiset sekä muuten vaan ärsyttävät) lisäksi voisin vielä pistää oman nimeni eteen jonkun hienon tittelin

sä oot keisari niin keisarin yläpuolellahan on vain ja ainoastaan jumala
Sinä lurjus!
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Aloin pohtimaan, että sopisinko moderaattoriksi, se olisi ihan ok homma muuten, mutta homma saattaa kaatua omaan epäaktiivisuuteeni. Vaikka mulla on aikaa moderoida kun nyt kesällä päivät pitkät ehdin roikkua varasijassa (etsin kyllä töitä)…
Mutta jos olisin moderaattori, en moderoisi ainakaan mielivaltaisesti ja tunnen käyttäjiä, ei ole jäänyt kenestäkään käyttäjästä mitään hampaankoloon ja hahmotan monien tarkoisperätkin…
Rupesin vain pohtimaan tällaista ratkaisua mut uskon, etten jaksaisi välttämättä moderoida kovin aktiivisesti…
Mut jos Varasijalle vain sopii, niin kovassa moderaattoripulassa aina minut voi kyllä laittaa korvan taakse, olen valmis auttamaan!
 
Ylös Pohja