Nuha Pipilä
poliitikko
- Reaktioarvo
- 19
- AP AP
Ei muuta kuin vaalit pystyyn!voi kehveli, pitää varmaan itse asettua presidentiksi suoraan!
Ei muuta kuin vaalit pystyyn!voi kehveli, pitää varmaan itse asettua presidentiksi suoraan!
ei ole muita ehdokkaita, tää tilanne päätyy mun voitoks!Ei muuta kuin vaalit pystyyn!
Mitä juonit poika?Moden kannattaisi varmaan olla joku "ulkopuolinen" jos täällä ja demissä perus käyttäjänä pyörinyt aktiivisesti ja jopa osallistunut näihin hurjiin draamoihin ym. riitoihin niin väkisinkin jää jotain "hampaan koloon" ja tiettyjä positiivisiä ja negatiivisiä fiiliksiä jää eri käyttäjistä tiedostaa niitä tai ei ja saattaa vaikuttaa siihen moderoijana toimimiseen negatiivisesti
Niin siis meinaan luoda tänne sellaisen uuden käyttäjän ihan täysin ulkopuolisena heti kun ajatukseni saanut kannatustaMitä juonit poika?
Sinä lurjus!Niin siis meinaan luoda tänne sellaisen uuden käyttäjän ihan täysin ulkopuolisena heti kun ajatukseni saanut kannatusta
tämän jälkeen potkin kaikki omat inhokkini ja ihmiset ketkä ovat minun kanssani eri mieltä (väärinajattelijat ja harhaoppiset sekä muuten vaan ärsyttävät) lisäksi voisin vielä pistää oman nimeni eteen jonkun hienon tittelin
sä oot keisari niin keisarin yläpuolellahan on vain ja ainoastaan jumala
Sellainen minä olen!Sinä lurjus!
Uskomatonta..Sellainen minä olen!
Uusi titteli on vain nolo...Uskomatonta..
Snif snifUusi titteli on vain nolo...