Miltä kuvittelet edellisen käyttäjän näyttävän?

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
@Mursuilijaa öööm vaalean ruskeat vähän yli olkapäähän asti olevat hiukset, vaalean ruskeat silmät, suosit aika maanläheisiä tai tummia värejä vaatteissa, tyyli on aika perus farkut + t-paita tyyliä, meikkaat kevyesti, pituudeltaan oot joku 165cm
Hiusten pituus oikein, samoin mun oma pituus & se että meikkaan kevyesti!
Vaatteiden väri meni myös aika hyvin, ja kyllähän tuommoista perus farkut + t-paita tyyliäkin tulee käytettyä :D (välillä kylläkin käytän myös jotain "outoa" mitä toiset eivät missään nimessä käyttäisi ::D::)

Mutta mun hiusten väri on oikeasti hyvin tumman ruskea & tällä hetkellä latvat ovat pinkit ':D ja mun silmien väri on vihreä. :))
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Okeii
Noh mulla on kolmiväriset hiukset, mut enimmäkseen vaan vaaleen sävyset. Hiukset on aika suorat, mut ne on usein aika sekasin xD
Mulla on siniset silmät joiden sävy vaihtelee valon mukaan, pitkät kiiltävänmustat ripset ja no, huulet on kyl ehkä vähän niinku sydämen muodossa tossa ylhäältä, en oikeen osaa sanua. Huulet on semmoset paksuhkot ja punertavat, välillä tosi tummatki. Pituus on jotain 165cm. Ja ruumiinrakenteelta oon aikamoinen laiha tikku jolla on ehkä lantion puolella muotoja xD



Hmmm en yleensä välitä vaatteiden väreistä, kunhan ne sopii mulle. Mut villapaitoja en juurikaan käytä. Ja jep, käytän usein farkkuja tai farkkuhousuja. Koruja käytän, mulla on melkeen aina kaula-ja käsikoru ja sormuksia. En käytä meikkejä koskaan ku en tykkää niistä eikä se oo mulle muutenkaan oikein sopivaa. Täten ei myöskään oo korvakorujakaan



Ja KYLLÄ, rakastan huppareita ja t-paitoja, varsinki isoja sellasia! Hmmm bändipaitoja ei oo mut merkkivaatteita voi olla muutamia. Kesätyyli... Ööö... Ei mulla oikeen oo sellasta xD Mut aikalailla tuo minkä sanoit. Väreillä ei kuitenkaan oo väliä. Mulla ei oo toimivia aurinkolaseja :'(



Mulla ei maha olla pallokuvioita 🤔 Ja jep, se on aika harvinaista et näkee mut hame tai mekko päällä. Korkkareita mulla ei oo mut haluisin ainaki juhliin sellaset kunnolliset. Ja nimenomaan, oon sitä mieltä et miesten puolella on hienoimmat vaatteet xD Ja kyllä mulla on tosi palijon muilta saatuja vanhoja vaatteita

Totta.
No, menihän sentään jotain oikein! :D Mulla on aika samat syyt, miks en itekkään ikinä meikkaa, tai käytä korviksii. :D Tosin välillä, jos nään jotkut kivan näköset korvikset niin tavallaan tekis mieli käyttää. Ehkä se korvien rei'ittäminen on siinä mulle se isoin este. Muitten meikkaaminen vois olla ihan hauskaa, jos tekisin semmosii luovia maskeerauksia niinkuin Netflixsin Glow Up/Huippumaskeeraaja haussa-sarjassa tehdään välillä.

Se myös mukavasti peittäis mun finnit ja välillä alan pohtimaan sitä, että tykkään välillä lukea meikkiaiheisia juttuja ja kattoo videoita yms. mut en kuitenkaan meikkaa. Mut sit taas toisaalta ei ehkä. Ja siinä pitäs ottaa niin montaa asiaa huomioon ja siinä menis hirveesti rahaa, ainakin jos haluais käyttää laadukkaita tuotteita.

Ite käytän välillä kaula- ja käsikoruja, mutta yleensä en muista, tai jaksa. Mulla on myös toi, et en oikeestaan tuunaa mun vaatteita vaikka välillä se kyllä houkuttelis. Meil on oikeestaan yllättävän paljon yhteistä näissä jutuissa. :D
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,152
Reaktioarvo
5,470
Mää jäin välistä D:
Noin 165 cm pitkä, normaalirakenteinen. Hieman punertavanruskeat, olkapäille ulottuvat hiukset, sellainen särmikäs polkkatukka. Ruskeat silmät, yleensä aika kevyt meikki, mutta kissarajaukset. Pukeutumistyyli aika rento, mutta silti sellainen siisti ja viimeistellyn näköinen. Tykkää käyttää maanläheisiä, syksyisiä sävyjä vaatteissaan. Koruissa suosii kultaista hopean sijaan.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,042
Reaktioarvo
8,494
Noin 165 cm pitkä, normaalirakenteinen. Hieman punertavanruskeat, olkapäille ulottuvat hiukset, sellainen särmikäs polkkatukka. Ruskeat silmät, yleensä aika kevyt meikki, mutta kissarajaukset. Pukeutumistyyli aika rento, mutta silti sellainen siisti ja viimeistellyn näköinen. Tykkää käyttää maanläheisiä, syksyisiä sävyjä vaatteissaan. Koruissa suosii kultaista hopean sijaan.
Koska jäit välistä niin sellaiset 177 cm, päässä hiuksia ja pukeutuu vaatteisiin muttei tarkasti.
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Noin 165 cm pitkä, normaalirakenteinen. Hieman punertavanruskeat, olkapäille ulottuvat hiukset, sellainen särmikäs polkkatukka. Ruskeat silmät, yleensä aika kevyt meikki, mutta kissarajaukset. Pukeutumistyyli aika rento, mutta silti sellainen siisti ja viimeistellyn näköinen. Tykkää käyttää maanläheisiä, syksyisiä sävyjä vaatteissaan. Koruissa suosii kultaista hopean sijaan.
Oho melkein oikein :O punertava sävy vaan puuttuu ja kissarajauksia en (valitettavasti) myöskään osaa tehdä. Käytän tosiaan paljon lämpimiä syksyisiä sävyjä myös kesällä, tummanpunainen varsinkin <3
 
Ylös Pohja