Minkä kirjan luit viimeksi, tai mitä luet nyt?

Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Kirjojen lisäksi myös esim. sarjakuvat, lehdet ja vastaavat käyvät, mitä nyt kukin laskeekaan lukemisiksi.

Itsehän en ole viime aikoina lukenut juuri mitään opiskelujuttuja lukuun ottamatta. D: Pitäisi kyllä yrittää aktivoitua tällä saralla.

(Rakkaille Vitsi Niekoille tiedoksi, että "tätä keskustelua" ei kelpaa vastaukseksi. :devilish:)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
367
Oon lukenut uudelleen Tuija Lehtisen nuortenkirjoja :D Nyt Laura kesätöissä. En vaan jaksa lukea mitään raskaampaa. Tätä lukee ihan mitään ajattelematta. Äänikirjoja on kesken pari, mutta en meinaa ehtiä kuuntelemaan niitä.

On kyllä odottamassa pari kirjaa, jotka haluan lukea. Briitta Hepo-ojan Sydämiä seireeneille on lainassa kirjastosta ja sitten on omia kirjoja hirvee kasa, mut pitää lukee ensin ne kirjaston.
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Oon lukenut uudelleen Tuija Lehtisen nuortenkirjoja :D Nyt Laura kesätöissä. En vaan jaksa lukea mitään raskaampaa. Tätä lukee ihan mitään ajattelematta. Äänikirjoja on kesken pari, mutta en meinaa ehtiä kuuntelemaan niitä.
Mäkin itse asiassa selailin vähän aikaa sitten Tuija Lehtisen Sara@crazymail.comia. Voiskin lueskella välillä just tuollaisia lapsuuden ja nuoruuden suosikkeja, niin olisi matalampi kynnys lukemiseen.
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Gabriel García Márquezin Cien años de soledad, mutta en oikeen saa kiinni koko kirjasta, vaikka haluaisinkin saada sen loppuun, kun se kummiskin on klassikko ja kehuttukin monessa paikka ja se on tyyliltään myös aika jännä. Jotenkaan ei itellä silti nappaa, joten jää varmaan kesken
 

Makkachin

Puudeli
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,135
Reaktioarvo
1,171
Jean Rhysin Siintää Sargassomeri. Ei jotenkin iskenyt itselle, vaikka oli siinä ihan mielenkiintoisia juttujakin. Suosittelen niille, joita kiinnosti Kotiopettajattaren romaanissa se hullu nainen ullakolla.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,147
Reaktioarvo
5,467
Pelkkiä koulukirjoja on tullut luettua, viimeisin taisi olla Westbrookin ja Talbotin "MRI in practice". Pitäisi kyllä alkaa lukemaan muitakin kirjoja pitkästä aikaa.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Tällä hetkellä luen itseasiassa tätä keskustelua. Mutta viimeksi luin Värikkäät 2-kirjaa. Oon tällä viikolla lukenut paljon lastenkirjoja ja Koululainen-lehtiä, koska olin just Koululaisessa tetissä. :D
 

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,229
Reaktioarvo
828
Kirjojen lisäksi myös esim. sarjakuvat, lehdet ja vastaavat käyvät, mitä nyt kukin laskeekaan lukemisiksi.

Itsehän en ole viime aikoina lukenut juuri mitään opiskelujuttuja lukuun ottamatta. D: Pitäisi kyllä yrittää aktivoitua tällä saralla.
Eilen luin kolme tuntia useita eri wikipedia artikkeleita aiheesta Turkin itsenäisyyssota, nuorturkkilaiset, sitä edeltänyttä monarkiaa ja aiheita jotka ovat siihen liitännäisiä. Kai tämä lasketaan lukemiseksi.
 

tuolifani

Uusi
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
47
Reaktioarvo
31
Tällä hetkellä kirjana Taru sormusten herrasta ja äänikirjana Harry Potter ja salaisuuksien kammio
 

Kuusieppari

Kamelivaara❗
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
286
Reaktioarvo
256
Luen Taru sormusten herrasta ja Lord of the rings tällee yhtä aikaa :DD Siinä suomennetussa oon aika paljon pidemmällä kylläki
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,882
Reaktioarvo
1,406
Tällä hetkellä kesken Stephen Kingin Christine ja Erich Von Dänikenin Chariots of the gods.
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,446
Reaktioarvo
2,338
Viimeisin loppuun luettu on Soturikissat: Myrskyn aika.
Kesken olevia on Soturikissat: Ensimmäinen taiselu, ja Metsästäjän opas.
 
Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
mulla on puolivälissä john ajvide lindqvistin ystävät hämärän jälkeen. tavallaan tykkään, tavallaan en. samat fiilikset ollut myös kirjailijan muista teoksista.
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Luen Fatalninja sarjan ekaa osaa, eli Soturioppilasta!
Semmoinen mulle sopiva, aika helppolukuinen aivojen nollaus kirja :3
 

salisbury

nettimuumio
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
462
"Luen" tällä hetkellä Terry Pratchettin ja Neil Gaimanin 'Good Omens', mutta tää on kyllä ikuisuusprojekti :D Sarja oli niin hyvä, että piti tää kirjakin hommata. Oon kyllä tosi huono lukemaan :')
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,147
Reaktioarvo
5,467
Luen pitkästä aikaa Soturikissoja ja tällä hetkellä olen puolessa välissä kaikkien aikojen suosikkiani, Bluestar's Prophecyä.
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Ööh viimeksi taisin lukee tenttikirjaa, loppukeväällä. Sitten tietty jotain lehtiä (70-luvun musiikkilehtiä yms). Seuraavana luen sen Kyllikki Saaresta kertovan kirjan
 
Ylös Pohja