Minkä ikäinen, mitä teit ja missä olit kun Lordi voitti Euroviisut?

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Olisi hauskaa tietää :D

Olin 5v silloin. Voittohetkenä olin kai nukkumassa.

Muistan sen ku katsoin voittoa seuraavana aamuna telkusta iskän kaa viisujen pisteidenlaskua ja muistan ku iskä kiroili venäjän pisteistä :D
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Lordi oli kova bändi. Kaupoissa myytiin kaikenlaista lordi-krääsää.
Muistan. Seiska lehdessä oli silloin hieno kuva lordista jossa ne söi karkkia. Mun oli pakko saada se kuva talteen.
Sit leikin sitä hard rock halleluja musavideota, jossa siellä käytävällä käveli tyttö jonka vihkoon oli taiteiltu Lordin jäseniä. Mun sit oli pakko taiteilla itselleni samanlainen kuva vihkoon kans että voin kuvitella olevani täysin siinä musavideossa. Siitä varmaan taiteilijan urani alkoi :3
 

almanakka

Asiantuntija
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
455
Reaktioarvo
399
Näin kuulemma esityksen telkkarista, sitä en tiedä olinko ääntenlaskun aikana enää hereillä. Aloin ymmärtää Euroviisujen ideaa muutaman vuoden päästä, kun Koululaisessa oli juttua Alexander Rybakista. Se numero ilmestyi varmaan syksyllä 2009 tai keväällä 2010, eli olin ekaluokalla kun tiedostin että Suomikin oli joskus voittanut.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,966
Reaktioarvo
8,470
Olin kotona kesätöistä, joista olin ostanut kahvilikööriä, votkaa ja kuohuviiniä iltaa varten. Katsoin lähetyksen kodimme yläkerrassa, kun äiti oli alakerrassa, vaikka oli eronnut isästä aikaa sitten.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,146
Reaktioarvo
5,466
Olin 8-vuotias. Muistaakseni valvoin ihan voiton julistamiseen asti.
 

Jjoker

Kokenut
Liittynyt
14.3.2021
Viestejä
105
Reaktioarvo
134
Olin 11. Meillä oli silloin alkuillasta tanssiryhmän kevätnäytös. Muistan kun pukkarissa puhuttiin, että kenellä on lupa valvoa ja katsoa lähetys. Itse viisuja kattelin hetken ja nukahdin sitten sohvalle. Jälkeenpäin sitä katsottiin kyllä tallennuksista vaikka kuinka ja monesti :D
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Olin lukiossa ja lyötiin erään opettajan kanssa vetoa, voittaako Lordi vai ei. Hävittiin sille opettajalle ja ope sai sitten ne pullakahvit.
Ai sinä ja opettaja kahdestaan vai koko luokka vs opettaja?
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Olin eskarissa ja olin kyllä kunnon hard core Lordi-fani. Mulla oli oma koreografia, jota tanssin sohvalla, kun Lordi esiintyi.
Haluan nähdä sen sun koreografian.
Muistan ku menin lordin voittokevään jälkeisenä syksynä eskariin ja vielä silloinkin oli lordi faneja koulussa. Nyt isona tajuaa arvostaa sitä, ettei lordi jäänyt vaan muutaman viikon ilmiöksi vaan kesti pidempään.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Haluan nähdä sen sun koreografian.
Muistan ku menin lordin voittokevään jälkeisenä syksynä eskariin ja vielä silloinkin oli lordi faneja koulussa. Nyt isona tajuaa arvostaa sitä, ettei lordi jäänyt vaan muutaman viikon ilmiöksi vaan kesti pidempään.
Monesti viisuvoittajat unohdetaan hyvin äkkiä ja harvoin euroviisuista tulee näin suuria ilmiöitä kuten Lordi, Måneskin ja Abba.
Ja Blind Channel on kans menestynyt tosi hyvin viisujen kautta, se tuntuu jo itselleni viisuvoitolta.
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,689
Reaktioarvo
1,624
Olin kolmevuotias. Emmää tiiä, olin varmaan kotona nukkumassa. Vanhemmat tuskin katsoivat Viisuja.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,364
Reaktioarvo
2,892
En tiiä muuten mutta jos se oli toukokuu 2006 niin oon ollu 7v.
Oonko oikeesti näin vitun vanha ja muistisairas etten muista yhtään mitään... Siis oon muistavinani että oisin kattonu sillon mun kamun kaa viisuja sen luona mut sit samal muistan et oisin ollu kotona ? Mitä nyt taas. Sit välillä mietin että katoinko mä edes niitä lainkaan sillon. Epäilen jo näköjään kaikkea elämässäni, mutta ei ihme tosin.
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
367
Olin 9-vuotias, katsoin ne viisut äidin kanssa ja muistan pisteidenlaskun. Kreikka taisi olla mun suosikki silloin.
 
Ylös Pohja