Aihe vapaa Minkä ikäisen kansa voisit seurustella

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,289
Reaktioarvo
2,893
Oon -98 ja voin tässä ihan suoraan sanoa että eipä oikein ole mitään sen kummempia rajoja. En ainakaan ymmärrä että miks pitäs olla yläraja, alarajasta on vaikee sanoa mutta kai siinä 18, 19, 20, en minä tiedä.
Tuun päivittää tätä :D seurustelusta en tiedä koska en seurustele muutenkaa koskaa kenenkään kaa mut jos miettii minkö ikäsiin oon ainakin ollu ihastunu niin -02-40jotain. Siis niiku 40-luvulla syntyneestä aina sinne 2002 syntyneesee. Aikamoinen ikähaitari. (Enkä muuten viitsi tosiaan enää vannoa että "tykkään vain vanhoista" i mean bitch you lyin tho, tykkään yhtä lailla näköjään niin nuorista kuin vanhoistakin että hiphei vaan)

En tiiä mikä random päivitys tää oli mut koen tän aika hassuna kun tuntuu ettei ihmisillä yleensä oo näin isoa haitaria sen suhteen kehen ihastuu?? Mutta olenhan biseksuaalikin niin kai sitten vaan kaikki kelpaa tai jotain :D
 

auringon_lasku

tyhjäntoimittaja
Liittynyt
2.7.2021
Viestejä
512
Reaktioarvo
308
Joko saman ikäinen, vuoden vanhempi tai joku puolivuotta tai vuoden nuorempi riippuu varmasti tosi paljon ihmisestä. En usko että mulle sopis 10v ikäero ikinä.
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
713
Reaktioarvo
822
Mutta olenhan biseksuaalikin niin kai sitten vaan kaikki kelpaa tai jotain :D
Hörähdin tälle, samaistun. Toisaalta vakavaan hommaan maksimi saattais mulla olla sen 40-50v. Mutta ikinä ei tiedä eikä mun tarvii sitä enää miettiä ku jumahdin jo tyytyväisenä nykyseen suhteeseen verrattain pienellä ikäerolla.
 

Poistettukäyttäjänimi1405

Rotista haaveileva kelarotta
Liittynyt
9.2.2022
Viestejä
995
Reaktioarvo
523
Olen -99 ja voisin varmaan öm -94 ja -00 väliltä. yli 28-vuotiaat olisi varmaan liian eri elämäntilanteessa ja nuoremmat tuntuisi oudolta koska ne alkaisi lähestyä sitten pikkuveljeni ikää D:
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Olen 00 ja voisin seurustella 00-95 ikähaarukan kanssa. Oon joskus ollut ihastunut 01 ja 02 ikäisiin tyyppeihin, et ehkä ihmisestä riippuen voisin seurustella myös nuoremman kaa, et alaikäraja kuitenkin on 02.
 
Liittynyt
5.4.2022
Viestejä
49
Reaktioarvo
27
Enintään 2 vuotta nuoremman ja 5 vuotta vanhemman. Tossa mulla ei tulis olemaan ongelmaa, koska olen aina hengannut itseäni vanhempien kanssa, oman ikästen ja nuorempien kanssa en ole oikein ollut.
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,692
Reaktioarvo
1,625
Ite oon -02, joten, hmm... varmaan 00-05. Ihmisestä riippuen mahdollisesti myös -99 tai -06.
 

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,229
Reaktioarvo
828
Itse siis -95 ja voisin mahdollisesti -88-00 akselilta. Ei ees tullut aikasemmin mieleen että nolla nollathan on nyt jo 21 vuotiaita.
Okei heitti yhdellä vuodella, oon ollut nyt siis muutaman kuukauden yhdessä vuonna -87 syntyneen kanssa. Vuos sinne tänne.
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
Täytän juuri 25v ja aviomies 47v. Ensivuonna lähtee kahdeksas vuosi naimisissa. Se mikä sopii yhdelle ei välttämättä sovi toiselle ja toisinpäin.
 

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,066
Reaktioarvo
997
Täytän juuri 25v ja aviomies 47v. Ensivuonna lähtee kahdeksas vuosi naimisissa. Se mikä sopii yhdelle ei välttämättä sovi toiselle ja toisinpäin.
Saanko kysyä että näkyykö teidän ikäero jossakin? Tai että vaikka molemmat olette aikuisia niin kuitenkin 22 vuotta on aika paljon.
En siis tarkoittanut mitenkään pahalla jos sain sen kuulostamaan ilkeältä, tuli vain mieleen
 
Ylös Pohja