Mursuilijaa
*olemassa oleva*
- Reaktioarvo
- 830
Oohhhoh :o :DJoku 20 + jotain vuosia :D
Oohhhoh :o :DJoku 20 + jotain vuosia :D
Tuun päivittää tätä :D seurustelusta en tiedä koska en seurustele muutenkaa koskaa kenenkään kaa mut jos miettii minkö ikäsiin oon ainakin ollu ihastunu niin -02-40jotain. Siis niiku 40-luvulla syntyneestä aina sinne 2002 syntyneesee. Aikamoinen ikähaitari. (Enkä muuten viitsi tosiaan enää vannoa että "tykkään vain vanhoista" i mean bitch you lyin tho, tykkään yhtä lailla näköjään niin nuorista kuin vanhoistakin että hiphei vaan)Oon -98 ja voin tässä ihan suoraan sanoa että eipä oikein ole mitään sen kummempia rajoja. En ainakaan ymmärrä että miks pitäs olla yläraja, alarajasta on vaikee sanoa mutta kai siinä 18, 19, 20, en minä tiedä.
Hörähdin tälle, samaistun. Toisaalta vakavaan hommaan maksimi saattais mulla olla sen 40-50v. Mutta ikinä ei tiedä eikä mun tarvii sitä enää miettiä ku jumahdin jo tyytyväisenä nykyseen suhteeseen verrattain pienellä ikäerolla.Mutta olenhan biseksuaalikin niin kai sitten vaan kaikki kelpaa tai jotain :D
nytko mietin niin oon ihastunu joskus -04 :DOon 08, ööö 08 - 06
09 on vähän siinä ja siinä
Mutta oon ihastunu 09 - 05
(Imppu ja manazikki älkää lukeko)
Okei heitti yhdellä vuodella, oon ollut nyt siis muutaman kuukauden yhdessä vuonna -87 syntyneen kanssa. Vuos sinne tänne.Itse siis -95 ja voisin mahdollisesti -88-00 akselilta. Ei ees tullut aikasemmin mieleen että nolla nollathan on nyt jo 21 vuotiaita.
Kulttuurin nainen.Täytän juuri 25v ja aviomies 47v. Ensivuonna lähtee kahdeksas vuosi naimisissa. Se mikä sopii yhdelle ei välttämättä sovi toiselle ja toisinpäin.
Saanko kysyä että näkyykö teidän ikäero jossakin? Tai että vaikka molemmat olette aikuisia niin kuitenkin 22 vuotta on aika paljon.Täytän juuri 25v ja aviomies 47v. Ensivuonna lähtee kahdeksas vuosi naimisissa. Se mikä sopii yhdelle ei välttämättä sovi toiselle ja toisinpäin.