Minkä ikäisenä seurustelitte ekan kerran?

Milloin seurustelitte ensimmäisen kerran?


  • Ääniä yhteensä
    47
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Olin 12. Se oli liian aikaisin ja aivan väärä ihminen. Suhde kesti huikeat 2 viikkoa. Valitettavasti kyseessä oli kaverini ja menetimme kaverisuhteemme puoleksi vuodeksi sen kahden viikon seurustelun takia. Ennen 15 ikävuotta olin seurustellut kolmesti, päättyneet kaikki sydänsuruun ja liian aikaisin. Nyt en ole puoleentoista vuoteen seurustellut kenenkään kanssa ja olen ihan tyytyväinen tilanteeseen.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Olin 12. Se oli liian aikaisin ja aivan väärä ihminen. Suhde kesti huikeat 2 viikkoa. Valitettavasti kyseessä oli kaverini ja menetimme kaverisuhteemme puoleksi vuodeksi sen kahden viikon seurustelun takia. Ennen 15 ikävuotta olin seurustellut kolmesti, päättyneet kaikki sydänsuruun ja liian aikaisin. Nyt en ole puoleentoista vuoteen seurustellut kenenkään kanssa ja olen ihan tyytyväinen tilanteeseen.
Äh, voi ei. :( Joo, ite just en varmaan tällä hetkellä ihan hirveen helposti alkais seurustelee vaikka löytäisinkin jonkun, jonka kanssa ihastus ois molemminpuolista, koska pelkäisin just sitä, että sit se erois musta tosi nopeesti ja sit on hirveet sydänsurut sen jälkeen. :/
 
Ylös Pohja