Elokuvat & Sarjat Minkä sarjojen/elokuvien suosiota ette ymmärrä?

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,839
Reaktioarvo
2,378
Frozen kun sitä on joskus verrattu jopa Leijonakuninkaaseen enkä ymmärä sen hehkutusta. On se kerran katsottava, mutta en voi käsittää mikä siinä nyt olisi niin maailmoja mullistavaa. Ehkä jos olisin ala-asteikäinen niin uppoaisi enemmän mutten muista edes pienenä tykänneeni mistään oikein tietokoneanimaatiosta, paitsi kun tuli se eka Toy Story niin se oli hieno kun se oli silloin uutta.

Lisäksi aika moni tusinasarja mikä pyörii vaikka jossain Netflixissä, tai tuntuu jotenkin turhalta maksaa niistä kun nykyään on miljoona suoratoistopalvelua niin tuntuu ettei juoneen ja henkilöihin oikein enää panosteta. Haluaisin, että hahmoilla olis pitkät dialogit ja oma persoonansa. Ei oikein 2010 luvulla mua ole hetkauttanut paljoa mikään elokuva, viimeisimmän oikein kunnon elämyksen muistan kokeneeni 2008 the dark knight leffassa. Toki viime vuosinakin on tehty joitain hyviä elokuvia, mutta se ylitarjonta tuntuu jo turhauttavalta. Tai sitten vika on vaan minussa kun rakastan kaikkia pienen budjetin ja rajoitetusti levitettyjä b-leffoja.
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
game of thrones D: lasketaanko tähän siis iha kaikki ohjelmat? jos joo niin sit viel posse - niiden katsojaluvut on kyl vissii vähän tippunu vuosien saatossa, mut silti
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,143
Reaktioarvo
5,464
Voisin itsekin sanoa muutaman.

- Squid Game oli hyvä, mutta ei se niin maailmaa mullistava ollut että noin ison haloon ansaitsi.
- 13 Reasons Why. Mitäänsanomaton.
- Black Mirror. Eteni niin hitaasti etten millään jaksanut keskittyä.
- Salatut Elämät, samoja juonenkäänteitä vuodesta toiseen. Lopettakaa jo.
- 50 Shades of Gray. En ymmärrä mitä kukaan (edes ne elämäänsä kyllästyneet keski-ikäiset naiset) näkee tuossa leffassa.
- TEMPTATION ISLAND. Miten kukaan voi katsoa tällaista paskaa? Ihan oikeasti, yritin joskus kaiken hehkutuksen innoittamana katsoa sitä mutta teki mieli tappaa itsensä jo 10 minuutin jälkeen.
 

Kuusieppari

Kamelivaara❗
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
286
Reaktioarvo
256
Palan varmaan helvetissä kun sanon tämän mutta Marvel elokuvat.

Oon kattonu muutaman ja tuomitsen sen perusteella kaikki Marvelit, koska niitä on niin rutosti, että en vaivaudu edes katsomaan.
 
Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
Voisin itsekin sanoa muutaman.

- Squid Game oli hyvä, mutta ei se niin maailmaa mullistava ollut että noin ison haloon ansaitsi.
- 13 Reasons Why. Mitäänsanomaton.
- Black Mirror. Eteni niin hitaasti etten millään jaksanut keskittyä.
- Salatut Elämät, samoja juonenkäänteitä vuodesta toiseen. Lopettakaa jo.
- 50 Shades of Gray. En ymmärrä mitä kukaan (edes ne elämäänsä kyllästyneet keski-ikäiset naiset) näkee tuossa leffassa.
- TEMPTATION ISLAND. Miten kukaan voi katsoa tällaista paskaa? Ihan oikeasti, yritin joskus kaiken hehkutuksen innoittamana katsoa sitä mutta teki mieli tappaa itsensä jo 10 minuutin jälkeen.
temppareista saa ihan hyvää analyysiä omaan itseensä ja parisuhteeseensa. esimerkiksi viime kaudella oli yksi pariskunta, jonka suurin ongelma oli ettei toinen kokenut mustasukkaisuutta kumppanistaan. saatiin oman avokin kanssa siitä ihan hyviä keskusteluja aikaiseksi mikä on normaalia ja mikä ei, mitä tunnetaan toisiamme kohtaan ja miltä toisesta tuntuu. samaten tulee keskusteltua oman parisuhteen rajoista, miltä tuntuisi olla toisen asemassa jne. meillä ei ainakaan tällaisia keskusteluja tule käytyä ihan noin vain, vaikka pitkä suhde onkin.
 
Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
ja esimerkkejä niistä joita en itse ymmärrä:

stranger things
schitt's creek
the office usa
the crown
euphoria

oon kaikkia katsonut pidemmälle kuin ekan kauden ja ei herätä ei niin mitään tunteita suuntaan tai toiseen. the crownin sijaan katsoo ennemmin vaikka dokumentteja kuningasperheestä, kun niitä nyt aikakauden vuoksi on olemassa.

varmasti on muitakin mutta aamusta lyö pää vielä tyhjää. :D
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,445
Reaktioarvo
2,334
Sanotaan vaikkapa
- Squid Game (Nälkäpeli rip-offilta vain kuulostaa)
- Stranger Things
- The Walking Dead (Ihan hyvähän se on, mutta todella itseään toistava)
- Frozen ja Frozen II
- Fullmetal Alchemist: Brotherhood (Itse pidän ihan FMA 2003 versiosta enemmän)
- Code Lyoko Evolution (Ei herranen aika mitä kuraa)
- Harry Potterit
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,143
Reaktioarvo
5,464
temppareista saa ihan hyvää analyysiä omaan itseensä ja parisuhteeseensa. esimerkiksi viime kaudella oli yksi pariskunta, jonka suurin ongelma oli ettei toinen kokenut mustasukkaisuutta kumppanistaan. saatiin oman avokin kanssa siitä ihan hyviä keskusteluja aikaiseksi mikä on normaalia ja mikä ei, mitä tunnetaan toisiamme kohtaan ja miltä toisesta tuntuu. samaten tulee keskusteltua oman parisuhteen rajoista, miltä tuntuisi olla toisen asemassa jne. meillä ei ainakaan tällaisia keskusteluja tule käytyä ihan noin vain, vaikka pitkä suhde onkin.
Totta, ehkä tuo on parisuhteessa oleville ihan hyödyllinen ohjelma. Ikisinkulle (= minulle) ei ehkä niinkään.
 
Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
Sanotaan vaikkapa
- Squid Game (Nälkäpeli rip-offilta vain kuulostaa)
- Stranger Things
- The Walking Dead (Ihan hyvähän se on, mutta todella itseään toistava)
- Frozen ja Frozen II
- Fullmetal Alchemist: Brotherhood (Itse pidän ihan FMA 2003 versiosta enemmän)
- Code Lyoko Evolution (Ei herranen aika mitä kuraa)
- Harry Potterit
ensimmäinen kohtalotoveri joka pitää enemmän fma:n alkuperäisestä animesta!
 

jokuvaan

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
4.4.2021
Viestejä
956
Reaktioarvo
993
squid game, niinkuin moni onkin täällä jo sanonut. pakkohan se oli itse katsoa kun niin kova hehkutus ollut jo tovin, mutta arvatenkin oli kyllä paljon huonompi kuin annetaan ymmärtää. ja vielä se että sarja päätyy sitten alakouluikäisten koululaisten katsottavaksi. D:
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,689
Reaktioarvo
1,624
temppareista saa ihan hyvää analyysiä omaan itseensä ja parisuhteeseensa. esimerkiksi viime kaudella oli yksi pariskunta, jonka suurin ongelma oli ettei toinen kokenut mustasukkaisuutta kumppanistaan. saatiin oman avokin kanssa siitä ihan hyviä keskusteluja aikaiseksi mikä on normaalia ja mikä ei, mitä tunnetaan toisiamme kohtaan ja miltä toisesta tuntuu. samaten tulee keskusteltua oman parisuhteen rajoista, miltä tuntuisi olla toisen asemassa jne. meillä ei ainakaan tällaisia keskusteluja tule käytyä ihan noin vain, vaikka pitkä suhde onkin.
Tää on kyllä kieltämättä ihan hyvä pointti.
 

neptunia

\ಠ___ಠ/
Liittynyt
17.9.2021
Viestejä
138
Reaktioarvo
113
Squid Game :P

Lisäksi en ymmärrä MHAn suosiota, kun ei se ainakaan minun mielestäni mikään ihmeellisempi ole
 

Kuusieppari

Kamelivaara❗
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
286
Reaktioarvo
256
ja esimerkkejä niistä joita en itse ymmärrä:

stranger things
schitt's creek
the office usa
the crown
euphoria

oon kaikkia katsonut pidemmälle kuin ekan kauden ja ei herätä ei niin mitään tunteita suuntaan tai toiseen. the crownin sijaan katsoo ennemmin vaikka dokumentteja kuningasperheestä, kun niitä nyt aikakauden vuoksi on olemassa.

varmasti on muitakin mutta aamusta lyö pää vielä tyhjää. :D
Musta stranger things on hyvä ku se on niin hidastemponen sarja, että ei tarvi keskittyä yhtään :D Oon kattonut ekan kauden.
 

badassbish

Pihalla oleva opiskelija
Liittynyt
14.7.2021
Viestejä
216
Reaktioarvo
269
- 13 reasons why (iha oikeesti hei, yks kausi ois riittäny, ja sekin flopattiin Clayn Hannah-harhoilla)
- Riverdale (en edes tiedä, mitä kävi)
- Salatut elämät (katson edelleen, vaikkei siinä mitään hyvää ookaan - ehkä muutkin kattoo van tottumuksesta?)
- Stranger things (en vaan ymmärrä)

Mietin tota Squid gamen suosioo, ja meinasin listata sen, mutta sit tajusin että onhan sen suosiossa pointtinsa. Se on omaperäinen sarja, joka käsittelee velkaantumisen äärimmäisiä seurauksia, eikä korealaiset sarjat yleensä saa niin paljoo suosioo. Juonenkäänteetkin oli ihan jeppis, vaikka voittaja olikin selvillä alusta asti. Oon myös miettiny, et voiskohan se suosio johtuu siitä, että ihmiset toivo korealaisen sarjan olevan laadukkaampi kun mitä amerikkalaiset on? I mean, oikeesti Netflix tekee sarjat huonosti
 

Tumppetus

Kokenut
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
150
Reaktioarvo
144
Harry Potterit on hyviä, mutta omaan makuun kyllä reilusti yliarvostettuja.
 
Ylös Pohja