Aihe vapaa Minkä takia ton pitää aina valittaa lgbt:stä

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Ei nyt luulis olevan noin rankkaa että joka ikisen aihetta koskevan uutisen tms kohdalla pitää valittaa jotain. (Faija siis)

Se äsken sano mulle jostain uutisesta tms ja jotai kai naurahti siinä ja katoin vaa sillee "hm 🙄🤷" tai yritin reagoida vähän sillee "mitä sitte" mut en tiedä miltä se vaikutti sille ku en oikee osannu taas :D joka tapauksessa tarkotus oli olla silleen "jaa ei se mua haittaa/kiinnosta" mutta en tietenkään voinut sanoa noinkaan

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ens kerralla vois sanoo sille että mitä vittua se sua liikuttaa 🙄🙄🙄🙄🙄🥴😵

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ja taas :D tällä kertaa sanoin että "mitä sitte, ei se mua ainakaan haittaa mut mä oonki nuori" :D lol. Visusti kaapissa.

Isä: "kyllä suvaitsevainen voi olla mut miks pitää tuputtaa emmä ainakaan jaksa kuunnella tollasta"

Kuulostaa taas tosi fiksulta

Jee.

Ei varmaan kannata sit sanoa munkaan koskaan mitään kerta ei jaksa kuunnella XD

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Auta armias jos alkaisin seurustella tytön kanssa niin sittenhän tätä tuputettaisiin mun perheelle koko ajan ku KOKO AJAN JOUTUU NÄKEMÄÄN "LESBOPARIN" SILMIENSÄ EDESSÄ ääk!!!!!!!!! Paha juttu.

Lesbopari lainausmerkeissä koska en ole lesbo.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Huoh miten voin ikinä olla varma oonko bigender vai pelkkä tyttö. Niiku. Miten. En tuu ikinä olee varma :D

Ironista että mutsi sanoo että voin puhua mistä vaan mutta mitä jos puhuisin tästä :Dd nope.

Niiku wtf.

Voinko oikeesti randomisti kattoa jotai jätkää ja ajatella että haluaisin näyttää (huom. väliaikasesti) tolta ja olla silti cis tyttö. I doubt that. Kuulostaa vaan oudolta että olisin jätkä (niiku, bigender) mutta mist muustakaa tää johtuis??????

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Oho, tällä kertaa pysyttiin hiljaa kun tuli telkkarista toi kirkkoon liittyvä sateenkaarijuttu. Vau. Ei jaksanut enää vissiin valittaa :D

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Onneks sentään mun veljet ilmeisesti suhtautuu asiaan vähän luonnollisemmin ja ne taitaakin mun suuntautumisen ainakin osittain tietää. Jos ne muistaa ees enää. Mut oon ymmärtäny että ne ois sen ehkä tajunnu siis. Ei me siitä kyllä varsinaisesti puhuta mut niillä ei taida olla mitään sitä vastaan. Ehkä jos tästä tulee joku haloo voin ettii tukee vaikka broideilta sitten :D samoin mun mummo suhtautuu ihan kivasti seksuaalivähemmistöihin.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
En vaan ymmärrä että miten noi olettaa mun olevan muka satavarmasti hetero. Mistä ne on niin varmoi siitä? Kai siks ku oon puhunu pojista. Ehkä ne ei sit ajattele että biseksuaalisuus on vaihtoehto.

Ylös Pohja