Aihe vapaa Missä olette onnistuneet tänään?

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Uudet lääkkeet alkoi vaikuttamaan ja yhtäkkiä tein KOLME pitkähköä koulutehtävää saman päivän aikana D: en oo varmaan ikinä eläissäni pystynyt tälläseen ja nyt mulla on ihan superihmisolo!!
 

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,231
Reaktioarvo
828
Sain tehtyä hyvää ruokaa, julkaistua uuden tiktokin ja pidettyä muutenkin lepposan päivän.
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Luin tenttiin n. 4 minuuttia, kävin kaupassa, tein ruokaa, tiskasin ja viestittelin ihmisille vaikka vähän ahdistikin.

Kiva kun nämä mun onnistumiset on lähes aina jotain kotitöitä, joita olen tehnyt vältellessäni opiskelemista. :D
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Päiväni vasta alkoi, mutta onnistuin nousemaan vain yhden torkutuksen jälkeen. Tein myös varsin hyvän kupin kahvia.
 

ujobiseksuaali

turhautunut matemaatikko ja true bisexual
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
258
Reaktioarvo
213
- kävin terapiassa
- aloin säätämää mahollisen muuton kanssa
- osallistuin ainejärjestön kokoukseen ja hoidin hommani siel
- kävin kaupas
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Selviydyin kolmannesta työvuorosta. Se on mun mittapuulla hehkuttamisen arvoinen asia.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,149
Reaktioarvo
5,470
Pärjäsin töissä tosi hyvin tänään, vaikka tulikin vastaan useampi itselleni täysin uusi tutkimus. Sain kehujakin, peräti radiologilta!

Keitin myös äärimmäisen hyvää kahvia aamulla.
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Pidin kivan kahvilareissun yhden tutun kanssa ja sain aikaiseksi tiskata
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
En missään. Ajattelin ensin että onnistuin ottamaan lääkkeen, mutta enhän mä onnistunut, koska en saanut nielastua sitä ja sen sisältö piti sit kaataa lusikalle... En myöskään onnistunut olemaan itkemättä. Enkä onnistunut poistumaan mun sängystä edes välipalalle, tai tekemään mitään järkevää. Eli ei tuu mitään nyt mieleen. Oon vaan ollut kännykällä melkein koko päivän.
 

kromi

Kurnau
Liittynyt
21.2.2021
Viestejä
660
Reaktioarvo
1,112
Olen vihdoin ottanut itseäni niskasta kiinni ja jatkanut yhden keskeneräisen taideteoksen tekemistä.
 
Ylös Pohja