Muu mistä iso terraario / akvaario syrkille?

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
oon jo kauan ettiny miun syrkille isompaa terraariota / akvaariota tjsp., mutta mistään ei tunnu löytyvän sopivaa D: oon kaivanu koko torin läpi ja täällä lähellä on vaan liian pieniä, kauempana olevat taas ois ihan varteenotettavia (mutta ei kukaan varmaan ala lähettämään mistään toiselta puolelta suomea :D). oon myös koittanu katella ihan uutenakin jostain mustista ja mirristä ja peten koiratarvikkeesta yms., mutta niissäkään ei oo sopivia. tässä miun asuinkaupungissa on kyllä yks lemmikkiliike (josta hamsuni ostinkin), mut siellä on vaan häkkejä, ja mitä mie oon ymmärtäny ni akvaario / terraario on parempi vaihtoehto. rääh, miten ihmeessä tää voi olla näin vaikeeta? D: yks todella hyvä löyty kerran torista ja siinä ois ollu pyörätkin ja kaikki, mutta se oli niin iso, ettei ois mitenkään mahtunu järkevästi meille. samoin sellanen kuljetuslaatikko (jos toi on edes oikee termi?) olis hyvä, kun saatan sillon tällön ottaa hamsuni mukaan mummolaan. sellasesta varmaan turha edes haaveilla, kun niitäkään ei oikein tunnu olevan missään, tai sit mie en vaan osaa ettiä D:
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
705
Reaktioarvo
810
Toria, fbkirppiksiä ym selaamalla löytää varmaan parhaaseen hintaan mutta valikoima on rajatumpaa. Nettikaupoissa on tietysti paras saatavuus mutta en tiedä miten noin ison tavaran kuljetus sujuu :/ googleta sun lähin eläintarvikekauppa joka myy herppitarvikkeita? Tai jonkun nettikaupan kuljetusmahdollisuudet?
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Toria, fbkirppiksiä ym selaamalla löytää varmaan parhaaseen hintaan mutta valikoima on rajatumpaa. Nettikaupoissa on tietysti paras saatavuus mutta en tiedä miten noin ison tavaran kuljetus sujuu :/ googleta sun lähin eläintarvikekauppa joka myy herppitarvikkeita? Tai jonkun nettikaupan kuljetusmahdollisuudet?
torista ei löydy mitään, miulla ei oo facebookia ja edes nettikaupoista ei tunnu löytyvän sopivan kokosia D: tuntuu että oon jo käyny kaiken mahdollisen läpi. kiitos kuitenkin D:
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
705
Reaktioarvo
810
torista ei löydy mitään, miulla ei oo facebookia ja edes nettikaupoista ei tunnu löytyvän sopivan kokosia D: tuntuu että oon jo käyny kaiken mahdollisen läpi. kiitos kuitenkin D:
En tiiä mikä on hamsterille sopiva koko mut kumppanilla asuu giganterrassa ja niitä pitäis ainaki uutena olla ihan hyvin saatavilla. Toisaalta voi olla et tuo on turhan iso D:
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
En tiiä mikä on hamsterille sopiva koko mut kumppanilla asuu giganterrassa ja niitä pitäis ainaki uutena olla ihan hyvin saatavilla. Toisaalta voi olla et tuo on turhan iso D:
joka paikassa lukee joko "tuote loppu" tai "tilapäisesti loppu" D: varmaan se on niin suosittu. ja ainakin siinä xl -koossa mitat on näköjään 50x50x100, joka ainakin miusta kuulostaa aika hyvältä D: oon kans sitä mieltä, että mitä isompi sen parempi. koskaan ei oikeestaan voi olla liian iso, ellei se oo niin iso ettei mahdu järkevästi mihinkään.
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Eikös akvaario nimensä mukaisesti sisällä vettä? Akva=vesi...sori oli pakko:F
toki, mutta ainakin torissa on ollu akvaarioita myynnissä niin, ettei niissä oo enää kaloja tai vettä tai mitään. akvaario sopii siis hamsuille yhtä hyvin kun terraariokin. esim. miun hamsulla on tällä hetkellä torista ostettu akvaario, joka tosiaan oli ennen kaloilla käytössä, mutta omistaja ilmeisesti osti kaloilleen uuden akvaarion ja laitto tuon myyntiin.

ää apua, en nyt tiiä saako tästä mitään selvää mutta kuitenkin :D
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,905
Reaktioarvo
5,733
toki, mutta ainakin torissa on ollu akvaarioita myynnissä niin, ettei niissä oo enää kaloja tai vettä tai mitään. akvaario sopii siis hamsuille yhtä hyvin kun terraariokin. esim. miun hamsulla on tällä hetkellä torista ostettu akvaario, joka tosiaan oli ennen kaloilla käytössä, mutta omistaja ilmeisesti osti kaloilleen uuden akvaarion ja laitto tuon myyntiin.

ää apua, en nyt tiiä saako tästä mitään selvää mutta kuitenkin :D
Ahaa eli siis ne pystyy molempiin aivan.
No aina oppii uutta:D
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
705
Reaktioarvo
810
joka paikassa lukee joko "tuote loppu" tai "tilapäisesti loppu" D: varmaan se on niin suosittu. ja ainakin siinä xl -koossa mitat on näköjään 50x50x100, joka ainakin miusta kuulostaa aika hyvältä D: oon kans sitä mieltä, että mitä isompi sen parempi. koskaan ei oikeestaan voi olla liian iso, ellei se oo niin iso ettei mahdu järkevästi mihinkään.
Käärmeet ja varmaan monet muutki terraarioeläimet lisääntyy keväisin ja lähtee näihin aikoihin uusiin koteihin, oisko poikasten hankkijat vieneet kaikki terraariot :D jospa ne pikkuhiljaa tulis taas saataville D:
 

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Oon nähnyt, että jotkut on jostain kaapeista tmv. tehnyt hamsuilleen terraarioita. En tiedä kyllä kuinka kalliiksi se tulee, mutta näin tiktokissa vähän aikaa sitten yhden videon, kun joku esitteli sellaista. Minkä ikäinen sun syrkki on? Oon ite muutaman vuoden jo haaveillut sellaisesta, mutta tällä hetkellä ei pystytä ottamaan enempää eläimiä.
 

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Toivottavasti toi video näkyy, mutta tommosesta on joku tehnyt, aika iso, mutta ehkä jostain vastaavasta, mutta vähän pienemmästä voi myös tehdä. Joskus näin myös, kun joku oli tehnyt pienestä kaapista ns. häkin kesyrotille ja laittanut oviin vaan verkot. Toivottavasti löydät jostain sopivan uuden asunnon pikkuselle. (:
 

Liitteet

  • 804b6b50f9a56e593ae40bf04c740118.mp4
    2,7 MB · Katsottu: 0

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Oon nähnyt, että jotkut on jostain kaapeista tmv. tehnyt hamsuilleen terraarioita. En tiedä kyllä kuinka kalliiksi se tulee, mutta näin tiktokissa vähän aikaa sitten yhden videon, kun joku esitteli sellaista. Minkä ikäinen sun syrkki on? Oon ite muutaman vuoden jo haaveillut sellaisesta, mutta tällä hetkellä ei pystytä ottamaan enempää eläimiä.
hei kiitos tosi paljon ideasta! en tiedä onko itsellä aikaa ja energiaa alkaa kehittelemään tommosta, mutta yhdeltä tutulta vois kyllä kysyä, kun hän osaa rakennella vaikka ja mitä D:
miun syrkki on syntyny 30.7.2020. lämpimästi suosittelen kyllä syrkkiä kaikista hamsuroduista - miun hamsu on söpö, vallottava ja persoonallinen, ja oon jotenki tosi kiintyny tähän :3 monesti aatellaan ettei hamsujen persoona tuu mitenkään esille, mutta hänestä kyllä näkee mitä mieltä on asioista ja päättäväisyyttä ja kujeilua riittää :D meillä on aiemmin ollu pari talvikkoa ja joo, olihan nekin kivoja, mutta miusta niissä ei tullu se persoona oikein esille D:
ok tähän tuli nyt tämmönen hirvee romaani, mutta kerranki kun löytyy varasijasta joku hamsuihminen, niin pakkohan sitä on avautua :D
 

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
hei kiitos tosi paljon ideasta! en tiedä onko itsellä aikaa ja energiaa alkaa kehittelemään tommosta, mutta yhdeltä tutulta vois kyllä kysyä, kun hän osaa rakennella vaikka ja mitä D:
miun syrkki on syntyny 30.7.2020. lämpimästi suosittelen kyllä syrkkiä kaikista hamsuroduista - miun hamsu on söpö, vallottava ja persoonallinen, ja oon jotenki tosi kiintyny tähän :3 monesti aatellaan ettei hamsujen persoona tuu mitenkään esille, mutta hänestä kyllä näkee mitä mieltä on asioista ja päättäväisyyttä ja kujeilua riittää :D meillä on aiemmin ollu pari talvikkoa ja joo, olihan nekin kivoja, mutta miusta niissä ei tullu se persoona oikein esille D:
ok tähän tuli nyt tämmönen hirvee romaani, mutta kerranki kun löytyy varasijasta joku hamsuihminen, niin pakkohan sitä on avautua :D

hei kiitos tosi paljon ideasta! en tiedä onko itsellä aikaa ja energiaa alkaa kehittelemään tommosta, mutta yhdeltä tutulta vois kyllä kysyä, kun hän osaa rakennella vaikka ja mitä D:
miun syrkki on syntyny 30.7.2020. lämpimästi suosittelen kyllä syrkkiä kaikista hamsuroduista - miun hamsu on söpö, vallottava ja persoonallinen, ja oon jotenki tosi kiintyny tähän :3 monesti aatellaan ettei hamsujen persoona tuu mitenkään esille, mutta hänestä kyllä näkee mitä mieltä on asioista ja päättäväisyyttä ja kujeilua riittää :D meillä on aiemmin ollu pari talvikkoa ja joo, olihan nekin kivoja, mutta miusta niissä ei tullu se persoona oikein esille D:
ok tähän tuli nyt tämmönen hirvee romaani, mutta kerranki kun löytyy varasijasta joku hamsuihminen, niin pakkohan sitä on avautua :D
Oi, kuulostaa ihanalta <3 Sitten, kun mulla on paremmin aikaa niin pakko kyllä hankkia syrkki. Mullakin oli joskus talvikko, se oli aika arka ja ei kunnolla kesyyntynyt missään vaiheessa, mutta olihan se silti söpö. Lähetän silityksiä sun hamsulille. :D
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Oi, kuulostaa ihanalta <3 Sitten, kun mulla on paremmin aikaa niin pakko kyllä hankkia syrkki. Mullakin oli joskus talvikko, se oli aika arka ja ei kunnolla kesyyntynyt missään vaiheessa, mutta olihan se silti söpö. Lähetän silityksiä sun hamsulille. :D
<33 joo, mie melkein pakotan siut hankkimaan sen sit kun pystyt :D talvikot ja kuulemma myös roborovskit on enemmän just semmosia oman tiensä kulkijoita joilla persoona ei yleensä tuu samalla tavalla näkyviin.
hamsterini kiittää sua silityksistä :3 haluutko muuten nähä kuvia miun hamsusta? D:
 
Ylös Pohja