Mistä löytäisi vastaavia vaatteita?

Wikibedia

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
408
Reaktioarvo
343
Katsokaa pliis kaikki kuvat, kun osassa vähän eri tyyliä :b






En entsi, enkä halua mitään kiina lasten tekemiä riepuja.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,136
Reaktioarvo
5,462
Tulee mieleen ainoastaan Shein ja sehän on nimenomaan tuollainen hikipajojen varassa toimiva pulju.
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Miulle tulee kans mieleen vaan Shein, enkä oo nähny tommosia minkään vastuullisen firman valikoimassa D:
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Ehkä voisit yrittää itse tehä, tai pyytää jotain toista tekemään sulle joihinki vaatteisiin ton tyyppiset kuosit, kun selkeestikkään sopivaa kauppaa ei löydy? D:
 

Jjoker

Kokenut
Liittynyt
14.3.2021
Viestejä
105
Reaktioarvo
134
Oversize t-paitoja löytää kyllä vähän joka paikasta, kannattaa kurkata miesten osastot. Housut voikin olla hankalampi. Suosittelen penkoon kirppareilra ja tuunaan ite vanhoja farkkuja.
Ketjuja/solkia/jne. kannattaa etsiä kangas- ja askarteluliikkeistä, niillä saa näppärästi tuunailtua minkä tahansa asun.
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
738
Oversize t-paitoja löytää kyllä vähän joka paikasta, kannattaa kurkata miesten osastot. Housut voikin olla hankalampi. Suosittelen penkoon kirppareilra ja tuunaan ite vanhoja farkkuja.
Ketjuja/solkia/jne. kannattaa etsiä kangas- ja askarteluliikkeistä, niillä saa näppärästi tuunailtua minkä tahansa asun.
Olin tulossa sanomaan samaa xD
Lisään tähän vielä kangasmaalit ja -tussit
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Mulle tulee kans mieleen että ostat uffista tai jtn. Isoja vaatteita ja tuunaat ne itse. Ketjuja, niittejä, tussailet piirustuksia ja tekstejä, ostat kangasmerkkejä ja vähän saksit. Paidat näyttää pitkälti vain XL kokoisilta bändipaidoilta ja skeitti laidoilta joiden alle pistät pitkähihaisen. Osta perus isot reisitaskuhousut ja voit ehkä solmuvärjätä ne? Se on aika simppeliä toimintaa.
 
Ylös Pohja