Syvälliset Mitä mieltä ootte?

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Mä oon edelleen sitä mieltä, että jokainen saa julkaista mitä ite haluu, jokaisen oma asia se on.
Mun mielestä huomionhakuisuus nähdään negatiivisena asiana silloin, kun sitä vähä niinku käytetään väärin, eli haetaan sitä huomiota paljaan pinnan avulla. En tässä ketään haluu loukata, mutta se nähdään ainakin mun kaveripiirissä säälittävänä, myös mun miespuoliset kaverit ovat asiasta samaa mieltä, ku kysyin niitten mielipidettä. Kuulemma ei kiinnosta netissä itteään puolipukeissa esittelevät tytöt/naiset, jos ovat ettimässä itelleen vakavampaa suhdetta ja tyttöystävää :D
Ehkäpä se on se "halpuus ja helppous" syynä, että se tietynlainen huomionhakuisuus nähdään negatiivisessa valossa. Vähä niinku ettei voi ihan tosissaan ottaa ihmistä, joka näyttelee itteään puolialastomana koko maailmalle :D Ja varmaan sekin, ku vähissä vaatteissa keikkuminen on se kaikista helpoin tapa saada sitä huomiota itelleen. En mä tiiä, tämmösiä käsityksiä vaan jotenkin sain, ku mielipiteitä vaihdeltiin kavereiden kaa.
Siinä että tykkää huomiosta, ei tavallaan oo mitään pahaa, kai me kaikki ihmiset tykätään, jos joku sanoo jotain kivaa ja kehuu, mutta mun mielipide tuskin muuttuu, että voi sitä huomiota hakea ja saada järkevämmilläkin keinoilla :)
hmm, okei. siin tapaukses osaan arvostaa sitä viel enemmän, et mun mieskaverit on mun kans samaa mieltä. tosi vanhanaikasta ja honestly outoa ajatella, että "ahaa toi nainen on halpa/helppo ku se on tollanen". nii-i, miehet haluaa et nainen on seksikäs ja harrastaa seksiä heidän kanssaan ja niin edelleen, mut ei sitä ny noin kuulu tehdä ja hyhhyh nyt arvo laskee - make it make sense!!! D: puhumattakaan siitä, et must on aina hauskaa, ku äijät puhuu että "TOLLASTA EN AINAKAA OTTAIS" sillee... um, tuskinpa se nainen sinuakaan haluaa 😂 mut anyway, mä en arvota ihmisiä muutenkaa elämässäni ni ilmankos en ymmärrä. onneks mun poikaystävä ei ajattele noin, niin kuin ei ajattele mun mielestä kukaan muukaan, joka on vähänkään inhimillinen.

mutta yksi asia mua mietityttää. kysymys kuuluukin, että aatteletteko samoin, ku näätte miehestä vähäpukeisen kuvan?
 

klovni

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
188
Reaktioarvo
129
hmm, okei. siin tapaukses osaan arvostaa sitä viel enemmän, et mun mieskaverit on mun kans samaa mieltä. tosi vanhanaikasta ja honestly outoa ajatella, että "ahaa toi nainen on halpa/helppo ku se on tollanen". nii-i, miehet haluaa et nainen on seksikäs ja harrastaa seksiä heidän kanssaan ja niin edelleen, mut ei sitä ny noin kuulu tehdä ja hyhhyh nyt arvo laskee - make it make sense!!! D: puhumattakaan siitä, et must on aina hauskaa, ku äijät puhuu että "TOLLASTA EN AINAKAA OTTAIS" sillee... um, tuskinpa se nainen sinuakaan haluaa 😂 mut anyway, mä en arvota ihmisiä muutenkaa elämässäni ni ilmankos en ymmärrä. onneks mun poikaystävä ei ajattele noin, niin kuin ei ajattele mun mielestä kukaan muukaan, joka on vähänkään inhimillinen.

mutta yksi asia mua mietityttää. kysymys kuuluukin, että aatteletteko samoin, ku näätte miehestä vähäpukeisen kuvan?
Mun mielipiteet ei ainakaan määrity ihmisten sukupuolen perusteella. Ihan samalla tavalla ajattelen miehistäkin kyseiseen aiheeseen liittyen. Seurustelun kannalta mietiskelin asiaa, päädyin olemaan sitä mieltä, että en mä seurustelis miehen kaa, joka itteään paljastelis netissä. Kaveruuteen ei vaikuttais mitenkään, enpähän kavereideni kanssa muutenkaan mitään säädä :D

Kaikkien ei silti tartte olla asioista samaa mieltä, eikä erilaiset mielipiteet mun mielestä liity mitenkään siihen, onko ihminen inhimillinen vai ei :D :D
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Mun mielipiteet ei ainakaan määrity ihmisten sukupuolen perusteella. Ihan samalla tavalla ajattelen miehistäkin kyseiseen aiheeseen liittyen. Seurustelun kannalta mietiskelin asiaa, päädyin olemaan sitä mieltä, että en mä seurustelis miehen kaa, joka itteään paljastelis netissä. Kaveruuteen ei vaikuttais mitenkään, enpähän kavereideni kanssa muutenkaan mitään säädä :D

Kaikkien ei silti tartte olla asioista samaa mieltä, eikä erilaiset mielipiteet mun mielestä liity mitenkään siihen, onko ihminen inhimillinen vai ei :D :D
siinä tapauksessa mie oon tyytyväinen!

niin no, sinusta ei, mikäpä siinä sitten. ei siin kyl must mitää hauskaa ole, ellet sit yritä viestittää, et oon jotenkin naiivi tms. 👀
 

Haamukaapu

Kokenut
Liittynyt
27.2.2021
Viestejä
131
Reaktioarvo
155
Itse "paljastavien kuvien postaaminen" -asiaan ei minulla ole paljon sanottavaa. Ei kuulu minulle eikä suoraan sanottuna kiinnosta, että mitä sinne Instagramiin laitetaan, sillä tili on heidän ja he saavat tehdä sillä mitä haluavatkaan. Toki parisuhteessa kannattaisi ottaa huomioon toisen mielipide asiasta, koska eivät kaikki ole sujut sen ajatuksen kanssa, että kumppani ottaa seksikkäitä kuvia itsestään maailman nähtäville.
Tämä saattaa mennä pahastikin koko pointin ohitse, mutta Cheyennen äänensävy tässä oli vähän hämmentävä. Oliko hänen keskustelu miehensä kanssa nyt yhtään myötätuntoinen tai huomioonottava, kun reaktio tämän kantaan oli "Onko sulla oikeasti syytä tuntea näin" ?
 

Makkachin

Puudeli
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,134
Reaktioarvo
1,171
Mielestäni mauton ja naurettava kuva enkä ikinä ottaisi tai varsinkaan julkaisisi itsestäni vastaavaa. Muuten ei kiinnosta enkä pahoita mieltäni asiasta, kyllähän netti on muutenkin täynnä sisältöä mitä en millään tavalla arvosta, mutta niin saa ollakin. Samaa mieltä olisin jostain miesten pullistelukuvistakin.
 

kromi

Kurnau
Liittynyt
21.2.2021
Viestejä
660
Reaktioarvo
1,112
Mun mielestä on ihan ok olla sitä mieltä, että ei haluaisi kumppaninsa jakavan esim. paljastavia kuvia somessa. Samalla oon sitä mieltä että on jokaisen oma asia, millaisia kuvia haluaa itsestään jakaa. Jos parisuhteessa olevilla nää asiat ei kohtaa, joko pitää löytää kompromissi tai lopettaa parisuhde.

Sama pätee muihinkin mielipide-eroihin. On ihan yhtä ok mielipiteitä, että haluaako asua kaupungin keskustassa vai keskellä metsää, mutta parisuhteessa olis hyvä olla suunnilleen samaa mieltä asiasta.

Itse en esim. jaksaisi ylipäätään olla parisuhteessa jonkun kanssa, joka päivittää kaiken someen, vaikka jokaisella toki on siihen oikeus ja se on ihan ok. Itse en vaan jaksaisi sitä, pidän mieluummin tekemiseni omana tietonani ja tuntuisi oudolta jos kumppani taas haluaisi jakaa kaiken.
 
Ylös Pohja