Aihe vapaa Mitä vittua 😂

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,429
Reaktioarvo
2,891
Löysin vanhan kuvan "entisestä" opeihastuksestani ja ikävöin sitä taas. You know, näin kolmen vuoden jälkeen. En pääse. Yli. Ikinä.

Joka kerta pääsee yllättämään tää että rakastan sitä vieläkin. Kiitos elämä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,429
Reaktioarvo
2,891
Ei saatana also mun sydän tulee rinnasta ulos myös ku katon hobii :))))))) vittu. Alan itkee.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,429
Reaktioarvo
2,891
Lol mitä vittua rapmon, mä kelasin etten aattelis sitä enää okkkkk

Ei se hobi ilmeisesti sit niin immuuniks kuitenkaan tee 🙄 damn. Melkee ois voinu kuvitella.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,429
Reaktioarvo
2,891
Mitä VITTUA XD

Ton (hobin) soittolista on pian pidempi ku jarpin lista. Mitä helvetin vittua.

Onks toi ees mahollista

Ei uskois mut............

Vittu et on pää sekaisin:D eikä sillä että soittolistojen pituus mitään kertois mut kyllä se ny jotain vähän kertoo siitä että mikä tilanne o. Ja siis........ Emt. Jännä ku jarpinki listalle heittelin jatkuvasti yhes vaiheessa jotain biisejä mut sit se pikkuhiljaa alko hyytyy ja nyt en oo hetkeen laittanu sinne mitään. Tää hobin listan venyttäminen taas ei oo hyytyny viel mihinkään 🤦 lmao kohta se on oikeasti iha vitu pitkä, enpä ihmettelis jos kävis sen suhteen niin sanotusti timpat 🤦 ei se timpankaa lista ihan hetkessä oo tullu noin pitkäks. Niin tässä ku vähän aikaa kuluu niin hobinki lista saattaa olla pian vitu pitkä 💀

Ei vvvittu tätä elämää......

Ai jeesus ja mitä vittua jin myös??? Thx.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,429
Reaktioarvo
2,891
Hhhhh traumat¹⁰⁰ ko katoin hutikutei (pls💀💀💀) ja sit tuli mieleen siit ko nää kaks vitu sankaria siis timppa ja hobi, siis ku sillon keväälläkin oli se lyhyehkö kausi kun olin silleen "ei vittu hoseok tappaa mua niin vitusti" ja sit kummiski aattelin myös timppaa (vau surprise) nii jooh tulipaha vaa mielee se kevät ja ne keissit

Ja siit tuli mielee tää vidi jonka näin just sillon kevääl ja olin sillee "😞😞😞" ja juuh traumat:

Hmm jännä kuinka vahvasti voi elää uudelleen näitä hetkiä vaa sen takia että tälläkin vitun hetkellä sitä mietitään noita kahta aivan saaaatanasti

Voi vittu :D

Ainii vittu järkyttävää on myös se että love storystahan tuli aika vahvasti timpsu-biisi (ehkä vähän hessuunkin liittyvä) ja sit se vaa on jossain hobi fmv:ssä ja olin vaa sillee "💀💀 bye" juuh oli kyl paha,,,,

En tiiä mitä pitäs ajatella enää 😳😳😳 tbh oon aatellu timppaa kyl melko maltillisesti viime aikoina (varmaa kosk hobi) mut onhan se silti aina mielessä edes vähäsen jos ei sen kummemmin,,,,,,, bruh mitä mä oikee teen enää

Noi kaks on kyl pahinta 😭😭😭😭😭😭😭 no okei ei voi unohtaa muitakaan sankareita mut oikeesti timppa ja hobi???????????? Bye??????????? 👋👋👋👋 Alan itkemään

Oikeesti nauran täs ja vähän itkettää silti samal joten juuh tunteiden vuoristorata (Taavi 💀💀💀💀💀💀🎢 okei vuoristoradasta tulee kyllä hobikin mieleen koska sen pyörtymiset huutista aws)

Okei leave me alone 😭😭😭😭😭💀🤦
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,429
Reaktioarvo
2,891
Alan itkemään

Mut siis oikeesti :D tää ei todellakaan voinu mennä näin :--------D tää, öh, yli viikko mitä tätä on nyt kestäny ni oikeesti koko tää asia tappaa mua hmm

muistan liiankin kirkkaasti sen kun katoin sen youth-videon ja hajosin jo siitä koska timppaan liittyvä biisi myös, ja sit hajosin siit ristiriidastaki koska katot hobin tanssimist siin ja siin soi youth ja samal oot sillee "hobi on love of my life" mut silti oot edelleen iha et "timppa on love of my life" et tota joo ofc

Sekin oli "traumatisoivaa"

En ymmärrä miten näin voi tapahtua.

Tää on ihan vitu järkyttävää.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,429
Reaktioarvo
2,891
Mitäh :DDDDDDDD

M i t ä h:DDDDDDDD

juu oon kuunnellu butterii nyt niin paljon että alkaa täs vaiheessa mennä jo panikoinnin puolelle ✌️🙆
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,429
Reaktioarvo
2,891
Muutenki daebak on vitu paha ja jättänyt syvät arvet meikäläiseen 😌 ihan siis jo pelkästään toi lista. Miks kuuntelen sitä niin paljon???????? (Varmaan koska joka kerta jos etin esim the feels spotifyst, kuten tälläkin kertaa, niin se heittää mut kuuntelee tätä listaa ja sit vaa jään kuuntelee sitä,,,, wtf mate mä vaa halusin lisää sen biisun hobin listalle 🤭🤭🤭)

Jahas, ja alcohol-free :-----------D pls i'm losing my mind

Jihuu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,429
Reaktioarvo
2,891
Muutenki daebak on vitu paha ja jättänyt syvät arvet meikäläiseen 😌 ihan siis jo pelkästään toi lista. Miks kuuntelen sitä niin paljon???????? (Varmaan koska joka kerta jos etin esim the feels spotifyst, kuten tälläkin kertaa, niin se heittää mut kuuntelee tätä listaa ja sit vaa jään kuuntelee sitä,,,, wtf mate mä vaa halusin lisää sen biisun hobin listalle 🤭🤭🤭)

Jahas, ja alcohol-free :-----------D pls i'm losing my mind

Jihuu
Eih koht tulee varm permission to dance 🥴🥴🥴🥴 aina kin muistelisin näin

Se soi mun päässä niin saatanasti melkein koko ajan 😬😬😬 siis tälläkin hetkellä se soi basically mun päässä vähän vaikka kuuntelen tätä o.o.o (over&over&over)

Milloin tämä painajainen loppuu 😌
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,429
Reaktioarvo
2,891
Aha näin unta timpast ainakin mut muita en muista yhtä hyvin, voi olla ettei ees ollu muita ku timppa tai emt.

Mut oikeesti hobi stop hurting me 😑😑😑 ja pitkäst aikaa pata kosk kuuntelin x japanii 🥴 kiitti. Seki täst vielä puuttu.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,429
Reaktioarvo
2,891
Aha näin unta timpast ainakin mut muita en muista yhtä hyvin, voi olla ettei ees ollu muita ku timppa tai emt.

Mut oikeesti hobi stop hurting me 😑😑😑 ja pitkäst aikaa pata kosk kuuntelin x japanii 🥴 kiitti. Seki täst vielä puuttu.
Anteeks onks nyt 2019 ku on kaikki hobit ja patat jne
Mitä vittua
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,429
Reaktioarvo
2,891
Mitä vittua tämä biisi

"This is who I am, this is me, don't let them words hurt you"

Sattuu sattuu sattuu sattuu,,,,,
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,429
Reaktioarvo
2,891

EXCUSE ME????????
En vittu jaksa enää :D

I don't even-
Mitä vittua
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,429
Reaktioarvo
2,891

EXCUSE ME????????
En vittu jaksa enää :D

I don't even-
Mitä vittua
Siis
Rude??????????
Mut siis mä en ees kato tota ja oo sillee "ah fuck me" basically vaan mä katon tota ja oon sillee "PLEASE STOP mä en ees harrastais seksiä sun kanssa fr MUT PLEASE STOP 💖💖💖💖 I LOVE YOU 💖💖💖💖💖"

Niiku tätä se on ku on lopulta quite ace mut silti on vähän silleen et "hot"

mut kuitenkin enemmän se on vaa sitä et oot äärettömän rakastunu 💘 bye- 👋

Niiku toi vidi on enemmän cute eikä niinkään hot vaikka on se ehkä hiukan sitäkin jollain tavalla

Ugh (ugh???? D: en pysty enää käyttää tota ilmasua kiitos sen biisun) tyypillistä mua
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,429
Reaktioarvo
2,891
Oon vitun torn oikeesti mun ns. aseksuaalisuuden ja sit kuitenki näiden tunteiden välillä :D samaa settiä ku timpan suhtee ku oot vaa sillee "do i want him? Yes and no ✔️❌"

Sillee "hell no.. mut kuitenkin hmm.. pistää miettimään"
I'm torn
En ees tiiä haluunko ihastuksiani seksuaalisesti vai en LMAO great

Mut tätä se on kai aina ennenkin ollu et sinänsä niin tyypillistä mua, vitun ace/grey ace/tms. piece of shit 🙄 stupid girl 🙄

En tiiä miten voi samaa aikaa olla sillee i kinda want him... But i don't. COMPLICATED 😭😭😭🖕 yyh seksi on niin ällöttävää, mut samal oon kyl vähän curious, mut niin vähän et mostly se oksetus voittaa tbh

Ok interesting

Vois nukkuu koska haluun nähdä mieluummin unia kuin olla hereillä (mut huom ei seksuaalisia unia välttämättä eikä välttämättä painajaisiakaan, mut ootas vaan ni varmasti just niitä tulee)

Mitä helvettiä on elämä

Menen nukkumaan (ellen sekoo liikaa ja joudun taas kokoo ajatuksiani täs hetken aikaa)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,429
Reaktioarvo
2,891
EIH ei taas tota! En oo aatellu tota pitkään aikaan!! D: voi ei,,,,,,,,,,,,,,
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,429
Reaktioarvo
2,891
Arvaas mitä bändiä kuuntelin tänä vuonna eniten!
Noh! Veikkaan: lasten hautausmaa??? Vai mikä se nyt olikaan

(Oma kuunnelluin artisti oli Taylor Swift josta teinkin jo keskustelun, tais olla tosiaan ainakin toka kerta peräkkäin ku se oli kuunnelluin)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,429
Reaktioarvo
2,891
HUUTISTA MIKOLLE oikeasti taas tätä ei vittu

Hajottaa :D en muistanu et olin nähny uniaki siitä kunnes katoin sen muistioo ja siellä luki jotain että olin nähny unta siitä. Joten...... Ja muutenki kuulosti aika vakavalta se tilanne sillon ku kirjottelin siitä. Ja olihan se periaatteessa mutta sitten se melkeinpä jossaki vaiheessa loppu ku seinään ja en oo pitkään aikaan ajatellut sitä sen kummemmin. Mutta nyt taas. Oi ihanuutta.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,429
Reaktioarvo
2,891
OIKEESTI ::::DDDDD suga vaa koko ajan wreckaa mua bitch what the fuck??

mul on soittolistat jo eriksee hobille ja namjoonille ja sugalle,,,, ahaha koko rap line on siis vitu vaaralline. Mut hobin lista on tietty pisin, sit rm:n ja sit sugan 🤔😭 pls

Mut siis ootan vaa sitä et alan tekee noille muilleki listoi voi vittu....... Eihän sitä tiiä mut mul on paha aavistus

Twicest mul on eriksee chaeyoungil, tzuyul jaaaaaaaaa,,, nayeonil

Ja blackpinkist lisalle 😐

Lol. Voi vittu 😂 also oon iha vitu lähellä sitä et alan koht lisäilee sugan listalle kaikkee shittii smh

Nojaa varaa sinänsä on koska se lista on tällä hetkellä varmaan 14 minuuttia 😌

En vaa ymmärrä miksei noi voi lopettaa mun tuhoomista

Lähinnä siis hobi ja suga

Emt ehkä muutkin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,429
Reaktioarvo
2,891
Lmao i hate bep


Vaikka en atm tykkääkään kenestäkään niistä. Mutta.... Ngghldkf
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,429
Reaktioarvo
2,891
Hmm

Suga 😒
NOEL 😒
pata 😒

Vittu on vaikee pysyy perässä aina näiden kanssa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,429
Reaktioarvo
2,891
Ei vittu ei simonia 😱😱

mutta joo tää biisi on kyl paha ku muistuttaa timpasta (no, tavallaan ehkä muistakin mut mainly se on timppa-biisi)

Jokseenkin tekee mieli kuunnella curee


Vitun Simon 😂😂😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,429
Reaktioarvo
2,891
Enkä kyllä henkisesti kestä sitä että lookalike tavallaan liittyy nykyään hobiin ja sugaan koska onhan ne nyt ihan samannäköisiä. Tai siis, kinda.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,429
Reaktioarvo
2,891
Eihhhhhhh

Hermo menee xD

Katoin tätä: Ja siis joka kerta ku näky rm:ää, hobii, jk:ta tai sugaa ni olin vaa iha et älä ny vittu tuu siihe 😂😂😂😂 ei saatana. Kunnon paniikit vaa tollasest xd siis sen takia se on paha koska se vaan sekottaa entisestään ku kaikki on siin silmien edessä vittu samaan aikaan. Sen takii... I hate this band xd
 

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
Noh! Veikkaan: lasten hautausmaa??? Vai mikä se nyt olikaan

(Oma kuunnelluin artisti oli Taylor Swift josta teinkin jo keskustelun, tais olla tosiaan ainakin toka kerta peräkkäin ku se oli kuunnelluin)
Eppu normaali! Lasten hautausmaa tuli kunnioitettavana kakkosena…
 
Ylös Pohja