Mitäs teette nyt koulussa?

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Meillä on joku uus opettaja, josta tulee mieleen mun entinen yhteiskuntaopin ope. :D Meidän piti kirjottaa padlettiin media-alan toimijoita. Siel on niitä nyt 14, joista mä oon kirjottanut 8 ja suurin sa on laittanut sinne vaan meemejä. Enkä ees tiiä, missä meidän ope on, ku ei ees sanonut minne menee, mut nyt on muutenki tauko. :D(mutta lähti siis jo ennen taukoa) Mitäs te?
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Olen puhelimella, välitunti. Äsken oli kaksi tuntia ranskaa.

Tuttu fiilis toi, meillä oli joskus historiassa joku samankaltainen juttu että piti laittaa asioita ylös padlettiin ja minä olin laittanut kolmasosan koko luokan jutuista... ei siinä sitten.
 

almanakka

Asiantuntija
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
455
Reaktioarvo
399
Kävin aamulla digitaitojen kurssilla, seuraavaksi olis tarkoitus hoitaa pari kurssitehtävää pois alta ja katsoa sivuaineen luennoista tallenteet. Pitää varmaan kerätä kamat kasaan ja mennä kirjastolle, eikä pois ole lähtemistä ennen kuin kaikki on tehty. Jos jään kotiin niin lykkään aloittamista iltamyöhälle, vaikka mielenkiintoisia kursseja ovatkin.
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Tänään sain äskön vihdoin yhden analyysin palautettua D:
Nyt olisi jäljellä äidinkielen kirja-raportti D:

Ja huomenna pitäis alkaa lukemaan ihan ekalle koeviikolle D::::

Mun kaikki aika menee tällä hetkellä koulujuttuihin (onneksi tunneilla pystyn edes vähän näyttämään osaamista :D:)

Matikka ehkä takkuaa eniten, vaikka yläasteella olin kympin oppilas... Opettajan opetus vain on täysin erilaista ja todella monimutkaisia, joten en ymmärrä D:
 
Ylös Pohja