Aihe vapaa Mitä edes tapahtu

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Juuh kuuntelin eilen hyviä kappaleita vissiin ja nyt mulla soi päässä vuorotellen i'm so tired ja The Archer ja olen tehnyt comebackin :DD NAURATTAA :D kaks normaalia kappaletta + härvä D= ei mut oikeesti en tajuu mitä on tapahtunut yritän kelata mielessäni asioita ja miettiä et mikä mua tässä nyt häiritsee mut EN TIIÄ

ehkä se on vaa se et oon nähny nyt hessuuki nii paljo et kaikki on vähän sekavan tuntusta ja öö okei no siis.... Jotain? :D

En tiedä mikä häiritsee mut mua häiritsee: JOKIN

että ok

Hessu on kyllä kuuma eiku MITÄ ei oo

En halua ajatella sitä eeeei

Okei mutta miks mua vituttaa koko henkilö :----D huoH ei tää oo normaalia joka toinen päivä haluun sen ja joka toinen päivä en haluu ja HHHHHHH miks se on niin KUUMA ei ny saaaaaaaaaakeli mä-

Miten tää voi aina tapahtuu mulle

Eihhh emmä jaksa mä oikeesti yritän mut ei

Mental breakdown

Olisinpa: normaali

Hessu on oikeesti ansa siis se on sellanen ansa johon jään pyörii vuosikausiks

Hyvinvointi vaakalaudalla on

Saanko panna niitä molempia xDD vittu en kestä ajatuksiani oon nykyään ihan sekasin verrattuna mun normaalitilaan, joka viikko varmaan vähintään jtn pervouksia pyörii mielessä noihin liittyen ja välillä joka vitun päivä. Että libido on: mun normaalia paljon korkeampi. Mikä hämmentää ja paljon. Onneks kukaan ei tunne mua tääl ni voin kai höpistä tämmösiäki tääl 😇

Awwww mä hajoilen nyt taas ku muistan sen yhen pätkän hihnast aaaaa en saa sitä mielest pois :D se kun hessu oli läpäl sillee että se ois kateellinen siitä ku joku sano timppaa ihanaks :D se oli sillee "aijaa onpa tosi kiva kuulla :mad:" hajottaa kans miten söpö timppa oli siin ;__; että rääh vaan. Mun sydän huutaa hoosiannaa et kiitti vaan siitä.

Oikeest mikä vittu siinä nyt on että en pääse edes hessusta eroon

Mikä vittu tässä nyt on niin käsittämättömän vaikeeta. En oo ikinä ollu näin pulassa voi juma oon niin vitun pulassa oikeest. Ne on molemmat liian tärkeitä. Ja lisäks mua häiritsee joku asia ihan vitusti mutta en tiedä mikä. Ajatukset jotenki ihan levällään aivoissa.

Mut ehkä jos vaan unohan kaikki ne asiat, häiritsi ne tai ei nii ihan sama, kyllä ne siitä loppuu kun annan vaan olla. Kokemuksen perusteella uskoisin näin.

Mutta tää on kyllä vitun rasittavaa ku tunteet vaihtelee koko ajan, hessun suhteen siis. Kuluttaa hirveesti ku eka oon sillee en haluu sitä ja sit taas haluun :D mikä vitun ongelma mulla on. Näköjään joku pahakin kriisi.

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Hajottaa kans nii vitusti ku ne on molemmat kuitenkin sellasii jotka oon jollakin tasolla tienny aikasemminki i guess, nii ku katoin pätkä joltai vuodelt 2013 ku hessu oli hhu:ssa vieraana ni muistin et aa mä taisin nähä tän sillon, en muista näinkö koko jakson mut ainakin osan siitä i think. Ja se on outoo miten tollasii random fiiliksii jää tyypeist ja sul ei oo hajuukaan et tuut joskus vuosien pääst rakastuu siihe henkilöö ihan vittuna

Tai no tavallaan oli aavistus siitä ja tavallaan ei nii miten sen nyt ottaa. Sama timpan kaa.

Jotenki sitä vaa toivois ettei tää ois koskaan mennykää näin :D on ihan hiton outo tunne et ne pahimmat rakastumiset oliki sit noi eikä mitään sellasia et mul ois joku poikaystävä oikeest tai jotain. Ku kyllähän sitä väistämättä kuvittelee että oma elämä menis sitä normaalia kaavaa. Mut ei se kyllä menny eikä mene varmaan koskaan :D oon vaan niin yllättyny täst vielki vaikka toisaalta ei kyllä pitäis olla yhtään yllättyny. Ja sillon ku joskus ohimennen mietin et aa kummelist en ookaa viel ihastunu kehenkään ni jotenki aattelin et luulis niin tapahtuvan mut luulin siinä vaiheessa et se ois ollu ihan pientä tai siis et ei varmaan mitään tän kokoluokan keissiä kuitenkaan odottanu ihan. Vittu et elämä osaa yllättää.

Ja oksettaa niin vitusti kun timpast tulee niin täysin mieleen mun entinen irl-ihastus :D huhhuh. Kunnon lookalike. Itse asiassa vähän se muistuttaa myös mun toista entistä irl-ihastusta. Ja tietenkin vegardia ja pepeä. Joten aikamoista.

Ylös Pohja